Алқа тұқымдасы өсімдіктерінің гүлдері мен жемістерінің құрылысы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қарағанды облысы, Нұра ауданы, Баршын ауылы
Баршын орта мектебінің
биология пәнінің мұғалімі
Искакова Алтын Асылхановна
Пән: Биология
Сынып: 6
Сабақ: №45
Сабақтың тақырыбы: Алқа тұқымдасы өсімдіктерінің гүлдері мен жемістерінің құрылысы
Сабақтың мақсаты: Алқа тұқымдасының жалпы сипаттамасын, осы тұқымдасқа жататын өсімдіктердің гүлінің, жапырағының жіне тамырының құрылысын, олардың көптүрлілігін және маңызын білу.
Міндеттері:
- Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктерің құрылысын, көптүрлілігін және маңызын білу.
- Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің құрылысын біле отырып, алған білімдерін әртүрлі тапсырмаларды орындауда қолдану
- Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің құрылысы тақырыбы бойынша алған білімдерін талдап, бағалауға ұсыну
- Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің құрылысы тақырыбы бойынша ойларын жинақтап, өмірде пайдалана алу.
Күтілетін нәтиже:
- Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктерің құрылысын, көптүрлілігін және маңызын біледі.
- Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің құрылысын біле отырып, алған білімдерін әртүрлі тапсырмаларды орындауда қолданады.
- Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің құрылысы тақырыбы бойынша алған білімдерін талдап, бағалауға ұсынады.
- Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің құрылысы тақырыбы бойынша ойларын жинақтап, өмірде пайдалана алады.
Қолданылатын модульдер: «Оқытумен оқудағы жаңа тәсілдер», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау», «Оқытуда ақпараттық – коммуникациялық технологияларды пайдалану», «Талантты және дарынды балаларды оқыту», «Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу», «Оқытудағы басқару және көшбасшылық»
Кедергі болатын қандай негізгі қиындықтар бар? Оқулықтың жетіспеуі.
Әдіс-тәсілдер: «Мені таны», «Ыстық орындық», «Түрткі сұрақтар», «Миға шабуыл», «Өкіл», «Крестиктер – нөлдіктер», «Бағдаршам»
Сабақ уақыты | Кезең, оның мазмұны | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Оқыту үшін бағалау, оқу үшін бағалау | Ресурстар |
5 мин. | Кіріспе Психологиялық күйді реттеу. Тұлғааралық қарым-қатынас орнату.«Мені таны» Топтастыру | Оқушылармен амандасу Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Мені таны» Оқушылар дөңгеленіп тұрып, жұмсақ ойыншықты ұстап, өз атына жақсы сөз айтып, көршісіне беру. Сурет қиындыларын тарату | Мұғаліммен сәлемдеседі. Әр топ бір – біріне жақсы тілектер тілейді.
Сурет қиындылары бойынша топқа бірігеді. | Ауызша мадақтау | Жұмсақ ойыншық, сурет қиындылары |
10 мин. | Тұсаукесер «Ыстық орындық» әдісі
| «Ыстық орындық» әдісі бойынша ортаға орындық қойып, оқушыларды сол орындыққа отырғызып, сұрақтар қою. | Ыстық орындыққа отырған оқушыға сыныптастары сұрақтар қояды. | ||
20 мин. | Негізгі бөлім «Миға шабуыл» әдісі
«Өкіл»
Сергіту сәті.
«Түрткі сұрақтар» | «Миға шабуыл» әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қою: туралы не естідіңдер? кім көрді? туралы не білесіздер? қандай пайдасы бар деп ойлайсыңдар? Тақырыпты, күнді жазғызу. Тақырыптың мақсатын құруға шақыру. Жаңа тақырыпты бөліктерге бөліп оқып, талқылайды да, әр топтан бір оқушы өкіл болып таңдалып алынып, келесі топтарға барып оқығандарын түсіндіреді.
Бір оқушыны ортаға шақырып, әуен қосылғанданда би қимылдарын жасауды ұсыну. Жаңа тақырып бойынша оқушыларға сұрақтар қою: 1. Неліктен бұл тұқымдас Алқа деп аталған? 2. Қазіргі кезде Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің қанша түрі бар? 3. Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің қандай маңызы бар? 4. Алқа тұқымдасына жататын қандай өсімдктерді білесің? | Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.
Дәптерлеріне күнді және тақырыпты жазады. Сабақтың мақсатын құрады. Жаңа тақырыпты бөліктерге бөліп жеке – жеке оқып, топта талқылайды. Әр топтан бір оқушы өкіл ретінде таңдалып, келесі топқа барып, түсіндіреді. Бір оқушы көрсеткен би қимылдарын қайталап, бойларын сергітіп алады. Қойылған сұрақтарға жауап береді. | Ауызша мадақтау: Өте жақсы! Жарайсыңдар!
Смайликтер жапсыру | Оқулық, дәптер, смайликтер, әуен. |
10 мин. | Қорытынды «Крестиктер-нөлдіктер»
Рефлексия «Бағдаршам»
Үйге тапсырма
| Жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгендерін анықтау үшін «Крестиктер – нөлдіктер» әдісін қолдану. Сыныпты екі топқа бөлу. Тақтаға крестиктер-нөлдіктер ойындағыдай сызба сызу және әр торкөзді нөмірлеу. Әр топ таңдаған сан бойынша жасырылған сұрақтарға жауап беруге тиіс: 1. Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің өсу формалары қандай? 2. Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің Жемісі қалай аталады? 3. Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің Гүлшоғыры қандай? 4. Алқа тұқымдасына жататын қандай Дәрілік өсімдіктерді білесің? 5. Алқа тұқымдасына жататын өсімдіктердің аталық саны? 6. Алқа тұқымдасы қай класқа жатады? 7. Алқа тұқымдасы бөлімге жатады? 8. Алқа тұқымдасына жататын арамшөп өсімдіктер. 9. Алқа тұқымдасына жататын көкөністік өсімдіктер. Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу үшін стикерлер тарату
Үйге тапсырма беру: Алқа тұқымдасы. | Әр топ сан таңдап, сол сан бойынша жасырылған сұраққа жауап береді. Бір топ крестиктер, ал екінші топ нөлдіктер белгісін қояды.
Алған әсерлерін жазу үшін стикерлерді алып, әсерлерін жазады да, мұғалімге тапсырады. Күнделікке үй тапсырмасын жазады. | Топтар бір-бірін бағалайды | Стикерлер
күнделік |