Денелердің электрленуі. Электр заряды. Электр зарядының сақталу заңы. Электроскоп. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндер.
Сабақтың атауы | Денелердің электрленуі. Электр заряды. Электр зарядының сақталу заңы. Электроскоп. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндер. | ||||
Сілтеме | «Физика және астрономия» 8 сынып. /Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А.Медетбекова, – Алматы: «Мектеп» баспасы, 2012. | ||||
Жалпы мақсаты
| Денелер қалай электрленетінін біледі. Электр зарядының сақталу заңын біледі. Электроскоппен танысады. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндерді ажырата алады. | ||||
Оқушылар үшін оқу нәтижелері | Денелерді электрлей алады. Электр зарядының сақталу заңын қолдана алады. Электроскоппен электр тогын өлшейді. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтін заттарды біледі. | ||||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Электр заряды. Электроскоп. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндер. | ||||
Тапсырмалар
| Тәжірибе жасау. | ||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: 1-тапсырма | Мұғалім немен айналысады | Оқушылар немен айналысады | |||
· Топқа бөледі · Тапсырма береді · бағыт-бағдар береді · бақылайды | · Топқа бөлінеді · Постер қорғайды. · Талдайды, пікір алмасады, ортақ шешімге келеді. | ||||
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: 2-тапсырма
| Топтың жұмысын бақылайды. Тәжірибелерін тексереді. Жұмыстарын бағалайды. | Топпен отырып оқушылар ойларын тұжырымдап, тәжірибе жасайды, білімдерін бағалайды, яғни жазған жұмыстарына қорытынды жазады. | |||
Дерек көздер және жабдықтар: АКТ, интербелсенді тақта, электрондық оқулық, электроскоп, фольга шарлар, қағаз қиындылары, жүн, мата, эбонит, шыны таяқшалар.
| |||||
Оқыту мен оқуды бағалау: Формативті, суммативті | |||||
Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері | Оқулық бойынша тақырып – §28, 29 108-113 бет | ||||
Кейінгі оқу. Ежелгі гректер | |||||
Сабақты талдау . Екі тапсырмадан кейін қорытынды жазады. | |||||
Тәжірибелік сабақты бағалау | Қауіпсіздік ереженің сақталуы Тапсырма реттілікпен орындалады | ||||
Сабақ бойынша өзгертулер | Оқушылардың талдауынан кейінгі ұсыныстар, көрсетілімдер. | ||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Сергіту сәті 2 мин | Сыныпты электр құралдары бойынша 3 топқа бөлу. І топ. «Электр шамдар» ІІ топ. «Үтіктер» ІІІ топ. «Электр шайнек» | Электр құралдары бойынша 3 топқа бөлінеді |
Үй тапсырмасын тексеру. 1 мин | Жабық сұрақтар қояды. 1.Термодинамиканың 1-ші заңы? 2.Егер жылу мөлшері 0-ге тең болса термодинамиканың 1-ші заңы қандай болады? 3.Егер А=0 болса Т.1-ші з. ? 4.Изобаралық процесс? 5.Изтермиялық процесс? 6.Изохоралық процесс?
| Оқушылар топта отырып жауап береді. Топ басшысы бағалау парағына белгілеп отырады. |
І.Білу 1 мин | Мұғалім тақырыптар береді. | Денелер қалай электрленетінін біледі. Электр зарядының сақталу заңын біледі. Электроскоппен танысады. Электрөткізгіштер және электр тогын өткізбейтіндерді ажырата алады.Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды оқып біледі. |
ІІ.Түсіну 15 мин
| Оқушылардың түсінгендерін постерлер, жасаған тәжірибелері арқылы көреді.
Сергіту сәтін ұйымдастыру. | Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларының мағынасын ашады.Постерлер қорғайды және тақырыбына байланысты тәжірибелер орындайды. Оқушылар сұраққа толық жауап береді. Топ мүшелері жауаптарды өзара бағалап отырады.
«Отшашу» сергіту жаттығуын жасайды. |
ІІІ. Қолдану 15 мин | Тәжірибенің орындалу дұрыстығын тексереді. | Оқушылар топпен тәжірибеде қолданып көрсетеді. |
ІҮ. Талдау 2 мин | Топтар тақырыпты талдайды. Әңгіме- дебат ұйымдастыру | Өз постерлері бойынша ойларын дәлелдейді. |
Ү.Жинақтау 5 мин | Электрондық оқулықтан бейне жазба көрсету. | Оқушылар ЭО-тан бейнкежазба көреді. |
V. Үйге тапсырмасын беру 1 мин | §28,29 Оқып келуге. | Оқушылар күнделіктеріне жазады. Үйде №5 эксперименттік тапсырма |
VII. Рефлексия 3 мин | Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? Стикерлерге жазу. (өте қызық, ұнады, түсінбедім, ұнамады) Оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау парағына жазылған критерийлер бойынша бағалау | Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазу.
Оқушы үні
|