Термодинамиканың І-заңы. Изопроцесстерде қолдану.
Сабақтың тақырыбы: Термодинамиканың І-заңы. Изопроцесстерде қолдану.
Сабактын максаты:
- Білімділік. Білімді қалыптастыру. Оқушыларды білімнен хабардар етіп қана қоймай, оларға тың мәліметтер беріп, білімді қалыптастыру.
- Дамытушылык. Оқушының жеке қабілетін дамыту, белсенділік пен қызуғышылықгы арттыру.
- Тәрбиелілік. Оқушылардың талдау және тандау талғамын, білімге деген жауапкершілігін арттыру шараларын ұйымдастыру.
Кұрал-жабдықтар, кернекіліктер: Плакат, графиктер, дидактикалық материалдар.
Сабақ түрі: Аралас сабақ.
Әдіс-тәсілдер:Интеграция, есептер шығару.
Сабак барысы:
- Ұйымдастыру кезені.
- Үй жұмысын тексеру.
- Жана сабақты баяндау.
- Сабақгы бекіту.
- Сабақты қорытындылау.
- Жеке окушыларға озық тапсырма беру.
- Үйге тапсырма беру.
- I. Өткен тақырып бойынша оқушылардың білім-білік дағдыларын тексеру.
- Жылу сыйымдьшығы дегеніміз не?
- Румфорд, Дэви, Джоульдін Жылу құбылыстарын зертгеудегі ролі қандай?
- Майер және Гельмгольытың еңбектері.
- Термодинамикадағы энергияның айналу және сақгалу заңы.
II.Жаңа такырыпты баяндау. Тірек конспектісін пайдаланып
Изохаралық Изотермиялық Изобаралык
V=const Т=const Р=constі
Q Q=A Q=DU +A
термодинамиканың 1-Занынын эр процесс үшін математикалык теңдеулермен зерттейміз және адиабаталақ процесс туралы ұғым ендіреміз. Q=0 олай болса, A=DU
- Изахоралык процесс: Q=DU → формуладағы тұрақты көлемдегі газдың жылу сиымдылығы.
- Изобаралық процесс: Q=A+DU немесе , яғни
- Изотермиялык процесс:
Майер формуласы Идеал газдың изобаралық және нзохаралық процестеріндегі жылу сыйымдылықтардың өзара байланысы.
Ш. Өтілген такырыпты бекіту.
- Сабақты қорытындылау: Оқушылардың білім-білік дағдысының қалыптасуын бақылау.
V |
. Жеке оқушыларға озык тапсырма беру: §2.11 (2.333-2.336) Есептер жинағы.
- VI. Үйге тапсырма беру: 5.8-§5.9,11-жаттығу (10-15) §2.11(2,337-2,348).