Электр энергиясын өндіру және жеткізу
Сабақтың тақырыбы: | Электр энергиясын өндіру және жеткізу | |||||||
Жалпы мақсаты : | 1.Білімділік мақсаты: Қоғамның өндіріс күштері дамуының ең басты көрсеткіші өндіріс және энергия тұтыну дәрежесінде роль атқаратын электр энергиясы туралы мағұлмат алады. 2. Дамытушылық мақсаты: Өзіне –өзі баға беруге, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарыына сын көзбен қарауға үйренеді, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артады 3.Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілік, әділдік, ұжымдық қарым — қатынас жасай білу қабілеттерге тәрбиеленеді | |||||||
Табыс критерийлері: | Өз бетімен жаңа сабақты түсініп, өмірде қолдана алады, топпен жұмыс жасау дағдылары жетілдіріледі | |||||||
Күтілетін нәтиже. Оқушыларға электр энергиясын өндіру жолдарын, техникадағы пайдасын біледі. Физикалық тілде сөйлеу дағдысы қалыптасады және ойлау, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттері дамиды. | ||||||||
Әдіс –тәсілдер: | Топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау | |||||||
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ | |||||||
Уақыты | Мұғалім іс -әрекеті | Оқушылар іс-әрекеті | Жұмыс түрі | Бағалау . Формативті бағалау | Ресурстар, көрнекі құралдар | |||
Ұйымдастыру 4 мин | Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. топқа бөлу Топтағы рольдерді бөлу | Мұғаліммен сәлемдесу. Шаттық шеңберін жасап, оқушылар бір-біріне тілектер айтады. СЭС, АЭС сөздер арқылы бөлінеді | Шаттық шеңбер құру | Түсті қағаздар | ||||
Өткенді қайталау 8 мин | 1) Деңгейлік тапсырма беру 2) Сұрарақтарын тексеру | 1) Кесте толтыру 2) «Сен-маған, мен саған» бір –біріне сұрақтар қояды | Жұптық жұмыс
| Фишкалар арқылы бағаланады. Қызыл-өте жақсы Көк-жақсы Сары -орташа | Кестелер | |||
Сабақ мақсатын хабарлау 2 минут | Сабақ мақсатын белгілейді | Миға шабуыл топқа бөліну арқылы жаңа тақырыптың атын шығару | ||||||
Жаңа сабақ 10 мин
| Инсерт кестесін толтыруды түсіндіру | Білемін. Мен үшін жаңа Түсінбедім Тереңірек білгім келеді | Топтастыру | Жұптар бір –бірін бағалайды | Ватман, түрлі түсті қалам | |||
Жаңа сабақты бекіту 7 мин | Пікір талас шартымен таныстыру
| І топ «Бізге АЭС өте қажет» ІІ топ «Бізге АЭС қажет емес» | Пікір талас | Топтар бірін-бірі бағалайды Фишкалар арқылы | Формула жазылған беттер | |||
Сергіту сәті 2 мин | Билейді | Интерактивті тақта | ||||||
Жаңа сабақты қорытындылау 8 мин | Ақылдың алты қалпағы Ақ, сары, қызыл, көк, жасыл, қара | Оқушылар алты түсті қалпақты таңдап, өз ойларын айтады BLUM ағашын бояу
| Жұптар бірін-бірі бағалайды Фишкалар арқылы | Алты түсті қалпақ | ||||
Үйге тапсырмасын беру 2 мин | §2.4-2.5 № 2.3 | Оқулықпен жұмыс | ||||||
Бағалау 2 мин | Формативті бағалау | Топ басшысы қойылған Бағаларды түсіндіреді | Топтардағы бағалар арқылы ортақ баға шығарылады | |||||