Айнымалы тоқ тізбегіндегі сыйымдылық және индуктивтік кедергі
Сабақтың тақырыбы: | Айнымалы тоқ тізбегіндегі сыйымдылық және индуктивтік кедергі | |||||||
Жалпы мақсаты : |
2. Дамытушылық мақсаты: Оқу материалын талдай білу дағдысын дамыту, бақылау, салыстыру, оқылған құбылыстар мен фактілерді салыстыра білу, қорытынды жасай білу дағдылары жетілдіріледі 3.Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілік, әділдік, ұжымдық қарым – қатынас жасай білу қабілеттерге тәрбиеленеді | |||||||
Табыс критерийлері: | Өз бетімен жаңа сабақты түсініп, өмірде қолдана алады, топпен жұмыс жасау дағдылары жетілдіріледі | |||||||
Күтілетін нәтиже. Оқушыларға айнымалы тоқ тізбегіндегі сыйымдылық және индуктивтілік кедергі формулалары, өлшем бірліктері зияны туралы түсінік беру. Физикалық тілде сөйлеу дағдысы қалыптасады және ойлау, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттері дамиды. | ||||||||
Әдіс –тәсілдер: | Топтық жұмыс, сын тұрғысынан ойлау | |||||||
Сабақтың түрі: | Аралас сабақ | |||||||
Уақыты | Мұғалім іс –әрекеті | Оқушылар іс-әрекеті | Жұмыс түрі | Бағалау . Формативті бағалау | Ресурстар, көрнекі құралдар | |||
Ұйымдастыру 4 мин | Оқушылармен сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу | Мұғаліммен сәлемдесу. Шаттық шеңберін жасап, оқушылар бір-біріне тілектер айтады. Кәмпиттердің түстері арқылы топқа бөлінеді | Шаттық шеңбер құру | Смайликтер | ||||
Үй тапсырмасын сұрау 8 мин | Лоторея ойыны | Әр оқушы сұрақ таңдап, сұрақты келесі топқа қояды, жауап береді | Деңгейлік тапсырмалар | Фишкалар арқылы бағаланады. Қызыл-өте жақсы Көк-жақсы Сары –орташа | Қима қағаздары
| |||
Сабақ мақсатын хабарлау 2 минут | Сабақ мақсатын белгілейді | Миға шабуыл Топқа бөлу арқылы жаңа тақырыптың атын табу | ||||||
Жаңа сабақ 10 мин
| Екі топ жеке тақырыптар беріп постер құрау | 1 топ «Айнымалы тоқ тізбегіндегі сыйымдылық кедергі» 2 топ «Айнымалы тоқ тізбегіндегі индуктивтік кедергі» | Топтастыру | Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды | Ватман, түрлі түсті қаламдар, стикерлер | |||
Жаңа сабақты бекіту 7 мин | 1)Формулаларды таратып беру
2)Сәйкестендіру тестін таратып беру | «Өз үйіңді адаспай тап» Ойын Әркім өзіне берілген формуланың сыңарын табады 2) Сәйкестендіру тестін орындайды | 1) Ойын
2) Сәйкестендіру тесті | Жұптар бірін-бірі бағалайды Фишкалар арқылы | Формула жазылған беттер | |||
Сергіту сәті 2 мин | Билейді | Интерактивті тақта | ||||||
Жаңа сабақты қорытындылау 8 мин | Оқулықтан есептің номерін беру | Оқулықпен жұмыс . Екі топқа екі түрлі есеп беріледі. Жұпен ауысып бір-біріне көмектеседі Бұрыннан білемін Жаңа ақпарат Әлі де ізденгім келеді
| 1)Есептер шығару
2) Инсерт кестесін толтыру | Жұптар бірін-бірі бағалайды Фишкалар арқылы | Оқулық | |||
Үйге тапсырмасын беру 2 мин | §2.4-2.5 № 2.3 | Оқулықпен жұмыс | ||||||
Бағалау 2 мин | Сумативті бағалау | Топ басшысы қойылған Бағаларды түсіндіреді | Топтардағы бағалар арқылы ортақ баға шығарылады | |||||