Күш. Күш түрлері.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Диалогтық бөлім
Сабақтың тақырыбы: Күш. Күш түрлері.
Сілтеме: оқулық
Мақсаттары: күш ұғымын, бірлігін, түрлерін, ауырлық және дене салмағын салыстыра білу. Ауырлық күшінің теңдеуін білу.
Оқыту нәтижесі: оқушылардың жеке тұлғалық қабілеттерін, белсенділік сөйлеу қорын, тілін дамыту.
Түйінді идеялар: Ресурстар дайындау. Оқыта үйрету ойыны. Слайд жасау.
Уақыты | Стратегиялар | Ресурстар | Мұғалімінің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті
|
Сын тұрғысынан ойлау | 1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар топқа бөлінеді. 2. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырып, әр топқа карточкалар бойынша тапсырмалар береді.
| 1. Оқушылар мұғаліммен амандасады. Мазайка бойынша топқа бөлінеді. 2. Карточкалар бойынша тапсырмалармен танысады.
| ||
Ой толғаныс
Ой қозғау кезеңі
Деңгейлік тапсырмалар
Тестік жұмыс | «Өмір ағашын өсіру»
3. Мұғалім оқушыларға сұрақтар береді.
4. Мұғалім оқушыларға жұмбақ жасырады. Алтыннан тағам бар, Күмістен шарым бар. Ауыр ма , әлде жеңіл ме? Салмағын кәне табыңдар.
5. Мұғалім оқушыларға деңгейлік тапсырмалар береді.
6. Мұғалім оқушыларға тест тапсырмаларын береді. І. Стол үстінде жатқан кітапқа столдың тарапынан қандай күш әсер етеді? 1) ауырлық күші; 2) дене салмағы 3) серпімділік күші ІІ. Ауырлық күші…, ал салмақ… 1) тіреуге немесе аспаға… дененің өзіне әсер етеді. 2) дененің өзіне…тіреуге немесе аспаға әсер етеді. 3) тіреуге… аспаға әсер етеді. ІІІ. Массасы 32 кг баланың салмағы 1) 3,2Н; 2) 32Н; 3) 320Н; 4)25000Н ІҮ. Көлемі 25 л кросиннің ауырлық күші қандай?(керосиннің тығыздығы 800кг/м3) 1) 2000Н 2) 200Н 3) 250 Н 4) 25000Н Ү. Массаны …күшті…өлшейді. 1) динамометр… таразымен 2) мензуркамен… таразымен 3) мензуркамен… динамометрмен 4) таразымен… динамометрмен.
| 3. Сұрақтарға жауап беріп ағаш сабағына конспектілерін жазады. 1. Күш туралы ұғым. 2. Тартылыс күші. Ауырлық күші. 3. Серпімділік күші және дене салмағы. 4. Үйкеліс күші оның түрлері.
4.Оқушылар жауабын табады. ( Р= mg, m= рV)
5. Столдың үстінен қажетті құралдарды оқушылар өздері тауып алады. Жұмысты орындап, есептеулер жүргізеді.
(В) Дене салмағын өлшеп массасын есептейді. (В) Дене массасын өлшеп ауырлық күшін есептейді. (С) Бұрыш пішінді пластилин берілген. Дене салмағын анықта.
6. Оқушылар тест тапсырмаларын орындайды. | ||
Ой сергіту кезеңі |
7. Мұғалім сабақты қорытындылайды. 8. Үй тапсырмасын береді. Күш тарауын қайталау.
| 7.Оқушылар үйден күш мағынасы бар мақал-мәтелдер дайындап келіп, физикалық мағынасын түсіндіріп береді.
Білекті –бірді жығады, Білімді-мыңды жығады.
Күш атасын танымас.
|