Физика пәнінен орта мерзімді жоспар
Физика пәнінен орта мерзімді жоспар
1.Негізгі сабақ мақсаттары
| 2.Тапсырмалар | 3.Оқу нәтижелері
| 4.Инклюзивті оқыту/дифференциация Көшбасшылық және басқару | 5.Бағалау Формативті бағалау (ФБ)
| 6. Неізгі ресурстар
| |
1 Аспан денелері | Аспан денелері туралы түсінік беру | Ойын: «өз жұлдызыңды тап»(жұлдыздарды таңдайды. Физикалық терминдерді тақтаға ілу. 8-ден аспайды) Аспан денелері туралы негізгі ұғымдар оқылады Топтық жұмыс: жыл мезгіліне байланысты топтарға бөлу. Жаңа тақырыпты ашу үшін сыни сұрақ қойылады: не үшін біз сыныпты жыл мезгіліне қарай бөлдік? Қалай ойлайсыңдар? Сендердің кез келген жауаптарын құнды. Ең жақсы жауаптарды мұғалім бірнеше рет қайталайды. Басқаларды мадақтау.
Тапсырма:төрт топқа төрт түрлі сұрақ қойылады. Оқушылар тез тауып алады.(жай музыка ойналады) Қорытынды: топтар бір біріне сұрақтар қояды.
Үйге тапсырма: Ұсыныс ретінде келесі тақырыпты тапсыру (ең кем 3 балаға) | Оқушылар аспан денелерімен, жұлдыздармен танысады
Табыс критериі:нені білдім? Нені түсіндім? Нені қолдана аламын? (тақырыппен бірге айту)
Оқушылар кітаптан не түсінгенін айтып бере бастайды
Жинақтау сұрақтары |
Өте жақсы оқитын оқушы
Жақсы оқитын оқушы
Төмен оқитын оқушы
| Топпен жұмыс барысында үш оқушыны бақылау
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
Фортативті бағалау. Кері байланыс («екі жұлдыз, бір ұсыныс». Жаңа тақырыпты оқығаннан кейін)
Әрбір топта өз бақылаушы болады. Ол өз тобындағы болаларға баға береді
Нені үйрендім? Жаңадан нені білдім? Нені білгім кледі? (ең соңында стикерге жазып тақтаға жабыстыру)
Мұғалім оқушылар топта бір-біріне баяндап айтқан кезде, оларды тыңдайды (бақылау және бағалау проформасын пайдаланады)
Формативті бағалау(мадақтау)
Кері байланыс
|
|
2 Орталық Азия және ғылымның дамуы | Сабақтың бөлімдерін айту және өздік жұмыс арқылы тақырыпты ашу дағдыларын дамыту | Амандасумен бастау (көршіңмен аспан денелеріне теңеп амандасу)
Тұтас сыныппен жұмыс: «Ыстық орындық» ойны және «сұрақ-жауап» (өткен тақырыпқа байланысты жоғары оқитын оқушыны шығару)
Астрономдардың таңдап алған суреттері арқылы бөлу (олар туралы сұрақ қойып, қысқаша мәлімет)
Үй тапсырмасын сұрау: Мәліметін түсіндіріп айту
Талдау: тақырыпқа байланысты ұғымдарды дайындап карточка арқылы тарату. Оны кім ашқан екенін айту керек.
1.Ашылулардың авторы кім? 2.Аспан денелердің қазақ атаулары? Карточкалармен жұмыс Тұжырымдамалық картамен жұмыс
Сергіту сәті: «Аспан әлеміне шолу» (жай әуен болу керек)
Бекіту: сайыс «кім көп біледі?»
Ертегіні баяндау стилін таныстыру: мәтін бөлімдерін бір-бірімен байланыстырып тұрған фразалар, сөйлем басындағы қыстырма сөздер (тұтас сыныппен жұмыс) |
Табыс критериі:нені білдім? Нені түсіндім? Нені қолдана аламын? (оқуды қайталап болғаннан кейін жаңа сабақтың алдында)
|
Жоғары оқитын оқушы
Орта оқитын оқушы
Төмен деңгейдегі оқушы | Фортативті бағалау. Кері байланыс («екі жұлдыз, бір ұсыныс». Жаңа тақырыпты оқығаннан кейін)
Әрбір топта өз бақылаушы болады. Ол өз тобындағы болаларға баға береді
Нені үйрендім? Жаңадан нені білдім? Нені білгім кледі? (ең соңында стикерге жазып тақтаға жабыстыру)
Мұғалім оқушылар топта бір-біріне баяндап айтқан кезде, оларды тыңдайды (бақылау және бағалау проформасын пайдаланады) |
|
3 Табиғатты зерттеудін ғылыми әдістері. физикалық эксперимент | Алдыңғы тақырыпты жаңадан «табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері» тақырыппен байланыстыра білу
|
Жұппен жұмыс: Бір біріне дайындап келген тест жұмыстарын ұсынады.(топтық жұмыс жасалады)
Жаңа тақырыпқа шолу. Жаңа тақырыпты ашу үшін сұрақ қою: телескоп тұрады. Ежелгі ғалымдар нені зерттеп тапты? Оны қайда қолданады?
Проблема: Телескопты бұзып, оқушылар қарау керек. Неге көрсетпей тұрғанын түсіну керек. (өткен тақырыппен байланыс)
Жаңа тақырыппен жұмыс 1-топ:Бақылау 2-топ: Эксперимент 3-топ: Қолдану (топтар жұмыстарын қорғайды)
Талдау: оқулықтағы эксперимент талаптарын пайдалана отырып жоспарын құру
Практикалық тапсырма:
Оқушыларға сұрақ: Балалар, қалай ойлайсыңдар осы тұрған заттар не үшін керек? 1) Микроскоп, шыны бор ұнтағы; 2) Сызғыш, парақ: 3) Сызғыш, ыдыстағы су. (оқушылардың жауаптары тыңдалады)
Эксперимент талаптарын пайдаланып оқушыларға эксперимент жасауды ұсыну | Проблемалық эксперимент: басқалардың немесе өздерінің зерттеулеріне сүйену
|
Өзін өзі бағалау
Кері байланыс: (ең соңында)
Жоғары оқитын оқушы
Орта оқитын оқушы
Төмен деңгейдегі оқушы |
Мұғалім жазбаша жұмыс нәтижесін тексереді
Фортативті бағалау. Кері байланыс («екі жұлдыз, бір ұсыныс». Жаңа тақырыпты оқығаннан кейін)
Әрбір топта өз бақылаушы болады. Ол өз тобындағы болаларға баға береді
Нені үйрендім? Жаңадан нені білдім? Нені білгім кледі? (ең соңында стикерге жазып тақтаға жабыстыру)
Мұғалім оқушылар топта бір-біріне баяндап айтқан кезде, оларды тыңдайды (бақылау және бағалау проформасын пайдаланады) |
Тақырыпқа арналаған суреттер |
4 Физикалық теория | Ортақ пікірге келу
| Жеке жұмыс Пікір алмасу (сыныппен жұмыс) Оқ-лар арасында диологты ұйым-у Өз деңгейлеріне қарай тақырыпты аша білу
| Оқушылар, өз қалауы бойынша, тұжырымдамалық картаны жасайды | Нәтижеге жету үшін әр оқушыға қандай Көмек керек?
Әрбір оқушы, өз мүмкіндігіне қарай, жұмыс жасайды. Ресурстар, оқушыларға керек кезде ғана көмектесу үшін, стратегиялық тұрғыдан дұрыс орналастырылған (формативті бағалау стратегияларын қолданған кезде және алдыңғы үш сабақ барысында) Негізгі сұрақ: жетістікке жету үшін, әр оқушыға қандай көмек керек? | Оқушылар өз түсінгенін жазады (суммативті бағалау) |
Жазу дәптерлері
Бұрын орындаған конспектіні пайдалану
|
5 Физикалық шамалар. Физикалық шамаларды өлшеу | Сарамандық жұмысқа дайындау, дағдыландыру | Үйге берілген тапсырманы тексеру (өткен тақырыптың бөлімдері бойынша жабық карточкалар дайындалады, әр топ мүшесі таңдап, топ ішінен ең төмен оқушыны дайындайды)
Жаңа тақырыпты ашу.
Проблемалық сұрақ: Видеодағы суреттерді көрсету. Бұл суреттердің бүгінгі жаңа тақырыппен қандай байланысы бар? (оқ-ң жауабы)
Жаңа тақырыппен жұмыс: Тұжырымдамалық картамен жұмыс. (әр топ өз жұмысын қорғайды. Басқа топтар сұрақтарын дайындайды)
Практикалық тапсырма: Үстел үстіне суы бар мензуркаларды қойып, практикалық тапсырманы жасауды ұсыну. (инт.тақтада кесте көрсетіледі. Кестені толтыру арқылы жасайды.)
Сабақты бекіту: оқушылардың жұмыстары. (топтар бірін-бірі тексереді) Сабақты қорытындылау: «Ақылдың алты қалпағы» (әр оқушы сабақ туралы өз ойын айтады) | Оқушылар, өз қалауы бойынша, тұжырымдамалық картаны жасайды.
Практикалық тапсырманы бірігіп жасайды |
Төмен деңгейдегі оқушы
Орта оқитын оқушы
Жоғары оқитын оқушы
| Фортативті бағалау. Кері байланыс («екі жұлдыз, бір ұсыныс». Жаңа тақырыпты оқығаннан кейін)
Әрбір топта өз бақылаушы болады. Ол өз тобындағы болаларға баға береді
Нені үйрендім? Жаңадан нені білдім? Нені білгім кледі? (ең соңында стикерге жазып тақтаға жабыстыру)
Мұғалім оқушылар топта бір-біріне баяндап айтқан кезде, оларды тыңдайды (бақылау және бағалау проформасын пайдаланады) |
Жазу дәптерлері
Бұрын орындаған конспектіні пайдалану
|
Сабақтың барысындағы қолданылатын жеті модуль
Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары
Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс
АКТ
Көшбасшылық және басқару
Диалогтік оқыту және оқу
Жас ерекшеліктері
Формативті бағалау