Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.
Сабақтың тақырыбы: Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.
Сабақтың мақсаты:
Сабақтың міндеттері:
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдіс тәсілдері: топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі:
- Топтарға бөлу. Топ ережелерін қайталау. Рөлдерін анықтау (көшбасшы, хатшы, уақыт бақылаушы)
- Үй тапсырмасын тексеру (әр топқа карточкадағы тапсырма)
1-топ: Бақылау
2-топ: Эксперимент
3-топ: Теориялық талдау (А4 парағына жазу)
Бағаларын бағалау парағына қою
- Жаңа сабақ
- Жаңа тақырыпты ашу: (өлшеу құралдары туралы видеобейне)
Балалар, бұл видеобейнеде не көрсетілген? Оны қайда қолданады?
Табыс критериі: Ендеше, бүгінгі сабағымызың тақырыбы қандай? Ал бүгінгі тақырыптың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?
Бүгінгі сабаққа дейін шамалар туралы не білдіңдер?
Осы сабақта нені білуге болады?
- Оқулықпен жұмыс:
1-топ: физикалық шамалар 1-4 бөлім
2-топ:өлшем бірліктері 2-4 бөлім
3-топ: физикалық шаманы өлшеу 3-4 бөлім
(алған керекті мәліметті тұжырымдамалық картаға бейнелеу және жазу)
- Өзіндік жұмыс
Үстелге үш мензуркаға құйылған суды қойып, тапсырманы орындауды ұсыну.
Сұрақ: Қалай ойлайсыңдар осы тұрған заттар не үшін керек?
Аспап аты | Өлшенетін физикалық шама | Аспап шкаласының бөлік құны | Физикалық шаманың мәні | Аспаптағы судың көлемі (V,см3) |
Мензурка | мл | 1 мл | көлем |
150-100=50 см3
( 150 мен100-дің арасындағы бөліктін санына бөлеміз)
50:10=5 см3-құны
Топтар шығып жұмыстарын қорғайды. Басқа топтар сұрақтарын қояды.
Табыс критериі: бүгінгі алған білімдерінді қайда қолданасыңдар?
- Сабақты бекіту: «Ыстық үстел» ойыны (топтар арасындағы сайыс)
Кері байланыс кестесін толтыр
- Бағалау
(барлық бағаларын қорытындылап бақылаушылар бағаларын қояды, мұғалім қорытынды бағасын шығарады)
- Сабақты қорытындылау:
Ақылдың алты қалпағы
Бүгінгі жұмыс істеген топтарын туралы пікір
Бүгінгі сабақта не ұнады, нені тағы білгілерің келеді?