Шаршы
Сабақтың тақырыбы: «Шаршы»
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, математикалақ біліктерін,ауызша және жазбаша есептеу дағдыларын дамыту,пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, зерделеу қиялын ұштап,білімін шыңдау.
Міндеттері:
1.Шаршының мәнді белгілерін, яғыни ең жақын тегін және түрлік ерекшелігін анықтайды және ажыратады . 2. Екі амалға берілген есептерді шешудің әр түрлі әдістерін талдайды және қосудың терімділік қасиетін пайдалану туралы қорытынды жасайды; 3. Ондықтан аттап кестелік қосуға және азайтуға қатысты білімді бекітеді.
Сабақтың түрі : Саяхат сабағы
Пәнарлық байланыс:дүниетану,ана тілі.
Сабақтың көрнекілігі: фигуралар,кеме,тұсбағдар,арал суреті.
Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың сабаққа әзірлігін және қажетті құрал- жабдықтарының түгел болуын қадағалау.
а) үй тапсырмасын тексеру.
ә)Дидактикалық ойын «Эстафета ».Мұғалім оқушыларға тек қана жауапты жазуды ұсынады.Жұппен өзара тексеру.
1.слайд
2.Жаңа сабақ.
-сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлайды.
-Балалар, біз «Шаршы»аралына саяхатқа шығамыз. Аралға жету үшін берілген тапсырмаларды орындауымыз керек.
1-тапсырма.Оқулықтың суреті бойынша оқушыларға жұмыс жүргізіледі. 2. слайд
3 |
Нөмірлері 1 және 3 фигуралары – шаршылар (квадраттар)
- слайд 1.Капитанның тапсырмасы:
4 .слайд
2.“Тұсбағдар” алу үшін тапсырма:
5 .слайд
-жақсы«Тұсбағдар» алдық.
3.Карта алу үшін тапсырма
Қосындыларды салыстыр. Олардың мәндерін тап. Осыған ұқсас қосындылар құр.
50+10+20 50+20+10 20+10+50 20+50+10
-жақсы «Карта»алды
6.слайд
4.Ауа райын білу үшін арналған тапсырма:
Ауа райы:білдік.
- Температура: +250С
- Аспан ашық,
- Оңтүстіктен баяу жел еседі.
- Сергіту сәті; 7.слайд
- Өзіндік жұмыс.
-өз жұмысын ортаға салып,көрсету кезінде әр топ есепті шығару барысында және шешуін толғырақ түсіндіреді.
-Аралға жетіп жалауды аламы.
4.Қорытындылау.
а)Үйге 93-бет,№3-тапсырма.
ә) Оқушыларды бағалау.
№25 орта мектеп
2 «А» сынып жетекшісі:
Атамбаева Назгүл Социалқызы