Химиялық байланыстардың түрлері
Сабақтың атауы | Тақырыбы: Химиялық байланыстардың түрлері | |||
Сілтеме | Н.Нұрахметов,К.Сарманова,К.Жексенбина 8 сынып оқулығы. 169-172 беттер. Слайдтар.Сабақ жоспары. | |||
Жалпы мақсаты:
| Химиялық байланыстың түрлері туралы білімді қалыптастыру. | |||
Міндеттер:
| 1. Оқушылардың қызығушылығын ояту 2. Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру 3. Оқушылардың өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасау, сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау 4. Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау | |||
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері | 1.Оқушылардың бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу 2.Мұғалім оқуға бағыттап отыру 3.Оқушылардың өз тобындағы оқушыларды бағалауға мүмкіндік жасау | |||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | 1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне, сүйену 2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау | |||
Күтілетін нәтиже | 1.Химиялық байланыстың негізгі түрлері туралы білімнің негізін қалау; 2.Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы химиялық байланыстардың маңызы бар екенін сезіндіру; 3. Жаңа білімнің өмірде бар екендігін, оны біз өмірде байланыстарда пайдаланудың мүмкіндіктері қандай деген жаңа сабаққа үлкен қызығушылық тудыру; | |||
Химия-8 сынып
Сабақтың барысы бойынша мұғалімнің жазбалары
| ||
Мұғалімнің іс—әрекеті | уақыты | Оқушының іс—әрекеті |
· Сабаққа деген көңіл-күйлерін сұрау. · Сабақтың ережелерін қайталау. · Бағалау парақтарын тарату.
| 2 мин.
| · Амандасады. · Көңіл-күйлерін айтады. · Сабақ ережелерін қайталайды. · Бағалау парақтарын алады.
|
2. Жаңа топ құрып алу. «Атомдар мен молекулалар» ойынын ойнату.(сынып түгел ортаға шығады, мұғалім оқушыларға элемент жазылған кеспе қағазды көрсетіп, атын айтады, ал оқушылар музыка әуенімен билей жүріп,көрсеткен элементтің валенттілігі қанша болса, сонша оқушыдан құшақтасып қалулары керек, ең соңында неше оқушыдан тұратын топ құрғыңыз келсе сонша валентті элементті айтып, жаңа топ құру.Мысалы көміртегінің ең жоғарғы валенттілігі IV ендеше 4 оқушыдан тұратын топ құру т.б. | 1 мин | 3 топ құру |
3. Үйге не берілгендігін сұрау. | Оқушылардың жауабы | |
Жауаптары соңында интербелсенді тақтада көрсетіледі, оқушылар парақтары ауыстырып, бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.
| 2 мин.
| Оқушылар кезекпен интерактивті тақтадағы сұрақтарды оқиды да, дұрыс жауабын тексереді.
|
5. «Айқыштар мен нөлдер» ойыны. (Ұтымды жолдарды:а)бір периодтың ішіндегі химиялық элементтератомдарының электрондық формулалары; ә)бір топтың, негізгі топшасының ішіндегі элемент атомдарының электрондық формулалары құрайды)
| 1 мин | Интербелсенді тақтада бейорганикалық қосылыстар көрінеді, әр жолдағы артық қосылысты айтулары қажет. |
| 0,5 мин | Музыка әуенімен , интербелсенді тақтадағы жаттығуды барлық оқушылар бірге орындаулары қажет. |
Бейнефильм | 2мин
1 мин | бейне фильмді тамашалайды
Оқушылар ойларын ортаға салады. Жауабын табамыз да, жаңа сабаққа көшеміз. |
| 0,5 мин | Барлық оқушылар дәптерлерімен қаламдарын алып, бүгінгі күнмен жаңа тақырыпты жазады. |
Мәтінді барлық сынып оқиды.§62 ( жеке-жеке оқиды, жұбына түсіндіреді, ортаға салады)
-жеке жұмыс — жұппен жұмыс — топпен жұмыс(алдарына А 3 қағазы беріледі, оқушылар алған білімдерін қағаз бетіне түсірулері қажет) — ортада қорғау (топтағы барлық оқушылар, ортаға шығып, әр оқушы қысқаша болса да мәлімет берелі,яғни қорғайды) |
3 мин. 3 мин. 5 мин
6 мин |
Жеке оқиды Жұбына айтып түсіндіреді Топта талқылайды
Ортаға шығып қорғайды. |
(алған білімді тексеру немесе бір жүйеге келтіру) | 0,5 мин | Мұғалімнің сөзі. |
Тест жұмысын орындау
| (15 мин)
| Оқулықтағы тапсырманы топпен орындайды. Тест жұмысын орындап, тақтамен дұрыс жауабымен тексеріп, өз-өздерін бағалайды. Топпен орындайды, тыңдалады |
| 1 мин | Барлық оқушылар, музыка әуенімен интербелсенді тақтадан қайталайды.(көзге жаттығу) |
| 1 мин.
| Топтар бір-бірінің жұмысын және өз жұмысын бағалайды, қысқаша ойларын айтып өтеді. |
§62 №3есеп
| 0,5 мин.
| Үйге тапсырма алады. |