6-ға көбейту және бөлу
Сабақтың тақырыбы:6-ға көбейту және бөлу
Сабақтың мақсаты: 6-ға көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін кеңейту,есептеу дағдыларын жетілдіру,санды бірнеше есе арттыруға,кемітуге берілген есептерді шығарып үйрету.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:есептер шығарту арқылы 6-ға көбейту мен бөлу туралы білімдерін бекіту.
Тәрбиелік:сауатты, шапшаң жазуға тәрбиелеу
Дамытушылық: өзіндік жұмыс істеу қабілетін, логикалық ойлауын, есте сақтауын дамыту.
Түрі:аралас сабақ
Көрнекілігі:үлестірмелі қағаздар,тірек сызбалар,тест, дөңгелекшелер
Әдіс-тәсілі:көрнекілік, ойын, тест, өз бетінше жұмыс
Пәнаралық байланыс:әдебиеттік оқу, дүниетану,музыка
Қолданылатын технология: дамыта оқыту технологиясы
І кезең Бағдарлау-мотивациялық кезең
Ұйымдастыру кезеңі
1Амандасу
2 Оқушыларды түгендеу
Психологиялық дайындық
Бүгін қарашаның 16-сы, жұма. Күн жылы , аспан ашық. Менің және айналамдағылардың бүгінгі көңіл күйі көтеріңкі.
Мен сабақтамын. Менің зейінім күннен күнге өсіп келеді. Мен сабақта бәрін байқап қаламын.менің оқығым,әдемі жазғым келіп отыр.жұмысқа деген қабілетім жоғары. Мен жұмысқа дайынмын. Жұмысқа кірістім.
Сабақтың ұраны:
Біздер тату баламыз,
Өсіп шымыр боламыз.
Есептерді тез шешіп
Біз білімді боламыз.
N5, 106 бет
Таразы арқылы салыстыртамын
6*4=4*6 42/6 < 2*5 48/6=16/2
7*6 > 5*8 5*7 < 6*6 12/3=24/6
№6, 107 бет
93+127+48+32=300
93+27+48+82=250
93+12+48+57=210
93+212+48+137=490
«Кішіпейілділік-кішілік емес, кісілік»
«аңқау математик»
Аю есептерді шығарған жапырақтарға шығарған екен, күзгі жел оның есептерін ұшырып кетіпті,ал аю болса шаршап қалыпты, біз оған көмектесіп жіберейік.2*4=8 10/5=2
3*3=9 12/3=4
4*6=24 16/4=4
20/5=4 5*5=25
ІІ кезең операциялық-орындаушылық кезең
«еңбектің көзін тапқан,
Байлықтың өзін табады»
N1, 107 бет
Үлестірмелі қағаздармен жұмыс
*4 | |
16 | |
32 | |
6 | |
12 |
/4 | |
2 | |
28 | |
5 | |
36 |
/6 | |
24 | |
8 | |
36 | |
7 |
*6 | |
5 | |
18 | |
9 | |
48 |
«еңбегі жоқ ғылым,
Ыстығы жоқ жалын»
N2, өз бетімен жұмыс
359+67=426
56+458=514
561-209=352
888-619=269
«қына тасқа бітеді,
Білім басқа бітеді»
Өзара байланысты сандармен көбейту және бөлу амалдарына байланысты теңдіктер құрастыру
103456789
64201
12 18 36 24 0 1 54 32 48 42
«оқу инемен құдық қазғандай»
N4 математикалық диктант
А)АВ-5см
СД-20см,? есе артық
Ә)АВ-5см
СД-20см, ? артық
1 орамда-6кітап
1 қорапта-?,4есе артық
1қорапта-?
В)1 орамда-4 кітап
1 қорапта-?,2есе артық
5 қорапта-?кітап
Жауабы:20/5=4
20-5=15
6*4=24
4*2*5=40
№5
100 |
17+ |
+18 |
16+ |
+15 |
600 |
320+ |
+250 |
+160 |
190+ |
290 |
540+ |
-440 |
-500 |
700- |
140 |
920- |
-250 |
810- |
-180 |
«оқы да біл, ойна да күл»
«кім шапшаң ойыны»
№7 әр топтан кез-келген сандарды алып,үш таңбалы сандар құрастыру. Оларды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазу
№8 шығармашылық тапсырма
Тігінен де, көлденеңінен де қосқанда 9 шығатындай, бос орындарға 1,2,3,4,5 сандарын қой
ІІІ кезең рефлексиялық бағалау кезеңі
Тест
- 6-ға бөлінбейтін санды тап
А) 12
Ә)15
Б)18
2) 451+209 =?
А)660
Ә)560
Б)360
3) салыстыр 2*3 36/6
А) 2*3>36/6
Ә)2*3=36/6
Б)2*3<36/6
4) 1 қорапта-6 қарындаш
4 қорапта-?қарындаш
А) 6 қарындаш
Ә)40 қарындаш
Б) 24 қарындаш
5) теңдеуді шеш: х-10=20
А) х=10
Ә)х=20
Б)х=30
Дұрыс жауаптары:
1 ә
2 а
3 ә
4 б
5 б
қорытынды