«Кестелік қосу және азайту». 1 саның қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: «Кестелік қосу және азайту». 1 саның қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
- Он көлеміндегі сандар қатарын пайдалана отырып 1 санын қосу және азайтуды үйрету;
- Сөйлеу тілін және ақыл – ойды, оқу еңбегі білігі мен дағдыларын дамыту;
- Ұқыптылықа , сауатты, әрі әдемі жазуға тәрбилеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру сабағы.
Сабақтың әдіс-тәсілі: түсіндіру, сұрақ – жауап, көрнекілік.
Сабақтың көрнекілігі: суреттер және карточкалар.
С а б а қ т ы ң б а р ы с ы:
- Ұйымдастыру кезеңі:
- Балалармен амандасып, сабаққа қатысып отырған және сабақта жоқ оқушыларды анықтау;
- Балалардың зейінің сабаққа аудару;
- Үй тапсырмасын тексеру.
- Психологиялық дайындық:
Кел, балалар күлейік!
Күлкіменен түлейік.
Күлкімізді күн қылып.
Гүл өссін деп тілейік
.Өткенді қайталау :
-Геометриялық фигураларды қайталау, еске түсіру.
-1-ден, 10-ға дейін сандарды тура және кері санау .
-Қосудың компонентін атау .
-Азайтудың компанентін атау .
-Қосуды қандай амалмен тексереміз?
-Азайтуды қандай амалмен тексереміз?
-Ұзындықты немен өлшейміз?
-Ұзындық өлшем бірліктерін ата.
-Санды өрнекке мысал келтір
-Әріпті өрнекке мысал келтір
- Жаңа сабақ:
Суретпен жұмыс (суретке қарап қосу және азайту амалдарын құрастыру.)
Оқушылардың 1 санына қосып, 1 санынан азайту жайлы білімдерін жетілдіру. Сандардың 1 санға артып немесе 1 саны кемуі жайлы білімдерін толықтыру Натурал сандар .
-Ойыншықтар
— Қайдан білдің? Санау арқылы.
— Оларды санамай, қанша екенін білуге бола ма? Болады.
— Шеңберлерді бір біріне қосу арқылы. Яғни, 1 + 1 = 2. Дұрыс.
— Енді партадағы екі ойыншыққа тағы 1 ойыншық қосамыз. Ал сендер тағы бір шеңбер қосындар.
— Ойыншықтың саны қанша болды? Үш.
— Ал шеңбер нешеу? Үш.
— неге? Себебі, 2 + 1 = 3,
— Қайсысы үлкен? 2 әлде 3? 3
— Қайсысы кіші? 2 әлде 3? 2
— Үш екіден қаншаға артық? Бірге.
— Екі үштен қаншаға кем? Бірге.
Жұмыс осы ретпен 10 санына дейін жалғасады. Партада 10 ойыншық, ал оқушылардағы шеңбердің саны 10-ға жеткенде 1 санын азайту қарастырылады.
Мысалы: 10 – 1 = 9 6 – 1 = 5 2 – 1 = 1
9 – 1 = 8 5 – 1 = 4 1 – 1 = 0
8 – 1 = 7 4 – 1 = 3
7 – 1 = 6 3 – 1 = 2
Сергіту сәті:
- Кітаппен жұмыс:
1 – тапсырма. Сурет бойынша қосынды және айырма құр.
4 + 1 = 5 5 – 1 = 4
5 + 1 = 6 6 – 1 = 5
2 – тапсырма.
3 |
0 |
6 |
8 |
10 |
1 |
2 |
9 |
7 |
5 |
4 |
1 + 1 = 2 2 – 1 = 1
3 – тапсырма. Жолдардағы сандарды салыстыр.
0 < 1 < 2 < 3 < 4 < 5 < 6 < 7 < 8 < 9 < 10
10 > 9 > 8 > 7 > 6 > 5 > 4 > 3 > 2 > 1 > 0
4 – тапсырма.
0 2 4 1 3 * 10 8 * 9 7 *
0 3 1 4 * 10 7 * 9 6 *
5 – тапсырма. Өз бетінше орында.
10 = 1 + * 8 = 1 + *
6 = 1 + * 4 = * + 1
9 = * + 1 7 = * + 1
5 = * + 1 3 = 1 + *
6 – тапсырма. Шығармашылық тапсырма.
Ойлан, тап: 2 > 4 |
Шығырмашылық тапсырманы шешу жолы:
- « » орнына «+» таңбасы қойылады.
- * + 2 > 4
- Енді теңсіздік дұрыс шығытындай етіп сандар қоямыз.
3 + 2 > 4
4 + 2 > 4
5 + 2 > 4
6 + 2 > 4
7 + 2 > 4
8 + 2 > 4
- Енді « » орнына « — » таңбасы қойылады.
- * — 2 > 4
- 7 — 2 > 4
8 — 2 > 4
Сергіту сәті:
5.Дәптермен жұмыс:
Бағасы |
— 5 тапсырманы орындау.
— Есеп дәптерімен жұмыс.
- Карточкамен жұмыс:
- Сабақты қорытындылау:
— Балалар, бүгін біз не үйрендік?
- Үйге тапсырма беру:
— 66 беттегі жасыл түспен қоршалған шығармашылық тапсырма.
- Бағалау: Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.