Ою- өрнек түрлері.
Сабақтың тақырыбы: Ою- өрнек түрлері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларды қазақ халқының ұлттық ою- өрнек түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ою- өрнекті салу машығын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушылардың топпен жұмыс істеуге дағдылана отырып, әсемдікті, әдемілікті көре білуге, бейнелей білуге тәрбиелеу.
Сабақ типі:
Сабақ обьектісі: Ою- өрнек плакаты, буклеті және т.б қажетті материалдар.
Сабақта қолданылатын әдіс- тәсілдер: сұрақ- жауап, сто технологиясы, өзіндік жұмыс.
Сабақтың жүрісі:
- Сабақты ұйымдастыру.
- Оқушыларды түгендеу.
- Оқу құралдарын түгендеу.
- Өткен сабақты қайталау.
- Үй тапсырмасын тексеру, бағалау.
- Сәттілік тілеу.
Мұғалім 1,2,3,4 топ басшыларын коржынан сұрақ алуға шақырады.
- Бейнелеу өнерінің түрлерін атаңыз?
- Кескіндеме жанрларын атаңыз?
- Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не?
- С
- С
- С
- С
- с
- Жаңа сабақ.
І бөлім «Қызығушылықты ояту».
- «Ою өрнек» дегеніміз не?
- Оқушылар қатар бойынша 4 топқа бөлінген
- Жауқазын тобы.
- Айшық тобы.
- Қошқар мүйіз тобы.
- Тұмарша тобы.
Оқушыларға дайын мәтін таратылап беріледі ( минут уақытта)
«Ою-өрнек» сөзіне ассоциация құрау стратегиясы.
Оқушылар топта Ою-өрнек деген не түсінік алады, талқылайды, топ басшысы тақтаға шығып қорғап алады.
Сонымен ою-өрнек дегеніміз деп мұғалім қортындылайды.
«Ойлан тап» ребус шешу.
ІІ бөлім «Мағынаны ажырату»
Ою-өрнек мағынасына қарай 4 топқа бөлінеді?
Кім атайды?
- Топ
Өзіндік жұмыс
- Топқа: Шеңбердің ішіне ою-өрнекті орналастыру үшін алдымен шеңберді тең бөліктерге бөліп аламыз. Шеңбердің ішіне үш бұрыштап немесе төртбұрыштап оюды орналастырамыз. Шеңбердің жиектері бос қалып қалмас үшін, жан-жағына бір бүктеп ою арқылы оюды қайталап қойып шығамыз.
Ою-өрнекте бір элементтің қайталанып отыруын қалай атаймыз?
«Ритм» -қазақша ырғақ.
- Топқа: Төртбұрыштың ішіне ою-өрнекті орналастыру үшін алдымен пішінді тең бөліктерге бөліп алып ортасына өрнекті орналастырамыз. Жан жағына бұрыштап немесе шексіздікке ұластыра оюды ойып орналастырамыз.
- Топқа: Ромбы ішіне оюды орналастыру
Ромбының ішіне ою өрнекті орналастыру үшін
Ромбыны алдымен тең бөліктерге бөліп алу керек те, симметриялы орналастыру керек.
Осы тапсырмаларды оқушылар топта бірлесе отырып салады.
Сергіту сәті.
Мұғалім сөзі: Әбілхан Қастеев кім?
- Тұңғыш қазақ суретшісі екен.
— Оған «Бұл өнерді қайдан үйрендіңіз?» деген де ол кісі не деп жауап беріпті.
Таудың бұлағынан,
Қойдың құлағынан,
Апамның киізінен,
Ешкінің мүйізінен деп жауап берген екен.
- Қошқар мүйіз оюы туралы халқымыздың сүйікті ақыны Ф. Оңғарсынова не деп жазыпты?
— Түрін-ай текеметтің, асыл қандай,
Үңілдім үнсіз ғана басымды алмай.
Келе ғой қошақаным өзіме деп,
Әжем кеп сипағандай шашымнан жай.
Күйімді кешсеңдер ау сол беттегі,
Тұрғандай ана көңіл тербеп мені,
Жан бітіп жайраңдауы жан жағымнан,
Қазақтың қошқар мүйіз өрнектері.
- Дүние жүзін жаулап алған Александр Македонский қазақтың текеметі туралы не деп айтқан екен?
- «Қай үйге кірсем де жердегі киіздің бетінен оюдың бір жаңа түрін көремін. Сөйтсем, қазақтың киіз кітабының үстінде дем алып отырған екенмін. Қазақ халқының адамгершілігін күннің мейірімділігімен теңеуге болады екен» деп айтқан аңыз бар.
- Ою хан мен Жою хан туралы ертегіні кім біледі?
(тақтаға шығып Мұқанов Тілек айтады.)
Сабақты қорытындылау
ІІІ бөлім «Ой толғаныс»
Инцерт кестесі стратегиясы
Бұрыннан білетінмін
| Бүгін білдім | Білгім келеді |
Галереяға саяхат.
Бағалау. Топта бағалау.
Үйге тапсырма.
Ою өрнек туралы эссе жазу.