Пейзаж –табиғат көрінісін бейнелеу
Сабақтың тақырыбы: Пейзаж –табиғат көрінісін бейнелеу
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділігі:Оқушыларды пейзаж жанырымен таныстыру.табиғат әсемдігін сезіне білуге және ондағы түс реңтерін көре білуге баулу.
2.Дамытушылығы: Оқушының байқағыштық және есте сақтау қабілетін дамыту, елестету арқылы ойша сурет салуға дағдыландыру.
3.Тәрбиелігі: Табиғатты қорғау, сүйіспеншілікпен қарау, өнерді түсіну қасиеттеріне тәрбиелеу.
Түрі:Жазықтыққа бейнелеу
Әдісі: Сұрақ жауап,түсіндірме,практикалық жұмыс
Пәнаралық байланысы: геометрия,технология,қазақ әдебиеті,музыка.
Көрнекілігі: слайд,бүктеме.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Келісім қабылдау:
-біз барлығымыз өзімізді оқыту үшін жауаптымыз;
-бір-бірімізді тыңдаймыз;
-бір ғана адам сөйлейді;
-өз ойларымызды бөлісеміз;
-бос сұрақтар болмайды;
-уақытты үнемді пайдаланамыз.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру және сұрау
Оқушылар жұмыстарын тексеріп сынып болып талдап бағалау.
«Ой қозғау» сұрақ-жауап.
1.Негізгі түстерді ата? (қызыл,сары,көк)
2.Қосымша түстерді ата?
3.Бейнелеу өнерінің түрлері? (живопись,графика,мүсін,сәндік қолданбалы өнер,дизайн)
4.Живопис дегеніміз не?
5.Графика дегеніміз не?
6.Мүсін дегеніміз не?
7.Сәндік қолданбалы өнер дегеніміз не?
8.Дизайн дегеніміз не?
9.Бейнелеу өнерінің жанырларын ата?
10.Натюрморт дегеніміз не?
- Жаңа сабақ. Жаңа сабағымызды бастамас бұрын сыныпты топтарға бөліп отырғызамыз,әр топқа ат береміз.
Жаңа тақырыпты ашу үшін сөзжұмбақ шешіледі.Балаларға сұрақтар қойылады:
Д | |||||
Ү | И | Н | |||
П | Е | Й | З | А | Ж
|
О | Л | Л | А | Т | Ы
|
Р | Т | Е | Й | Ю | Л
|
Т | А | С | Н | Р | Ы
|
Р | Ң | Т
| М | ||
Е | Б | І
| О | ||
Т | А | Р
| Р | ||
У | Т |
- Адамның келбетін бейнелеу?
- Мемлекеттік Рәміздердің бірі?
- «Ойлап шығару» құрастыру мағынасы?
- Бейнелеу өнерінің түрі?
- Затқа қарап сурет салу?
- Түстік рең түрлері?
Пейзаж – бейнелеу өнерінің жанрларының бірі. Пейзаж–француз сөзі қазақша баламасы.Пейзаж – дегеніміз қоршаған ортаны бейнелеу, табиғат көрінісін бейнелі түрде көрсету.
Пейзаж дербес жанр ретінде Қытайда,Жапонияда және басқа шығыс елдерінде,сондай-ақ Еуропада дамығын.Пейзаж қайсы бір жай ғана айнытпай бейнелей салу емес,онда суретшілігің сезімдері мен ойларын берудің үлкен мүмкіндігі жатыр.Адам өмірін салыстырып қарағанда табиғат өмірі мәңгілік сияқты көрінеді.Пейзаж өнері деәр алуан.Кейбір пейзаждар табиғаттың өмірде,бар нақты көрнісін білдірсе,енді біреулер суретшінің қиялынан туады.Ондай шығамашылардың бәрінен де суретшілер табиғаттың мінез-құлқын айнытпай беругу тырысады.17-ғасырдан бастап суретшілер бірыңғай табиғат көрнісін бейнелейтін картиналар жазуды бастады.Әсіресе 19-ғасырдың аяғы мен 20-ғасырдың басында орыс суретшілері пейзаж жанрда көркем шығармалар оруында зор табысқа.Қазақстан суретшілері Ә.Қастаев Ә.Исмайлов, С.Мәмбеев табиғат көріністерін бейнелеуде үлкен жетістіктерге жеткен. Табиғат-көрнісін бейнелейтін суретшілерді табиғатты бейнелеуші немесе пейзажист деп аталады.Табиғат көріністерін суретшілер бейнелі түрде суреттеп көрсетсе, әдебиетте біздің ақын –жазушыларымыз өлеңмен суреттеген. Балалар ақын -жазушыларымыздың табиғат лирикасына арнап жазған қандай өлеңдерін білесіңдер? Кім мәнерлеп, жатқа айтып береді?
Оқушыларға өз беттерінше жыл мезгілдеріне байланысты қысқа мерзімдік сурет салу тапсырылады.
Қорытындылау: 1.топтардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру.
2.оқушылардың салған суреттері бойынша жетістіктері
мен кемшіліктерін көрсету.
Сабақты бекіту: Топтар жыл мезгілдеріне байланысты эссе жазады және тірек сызбамен жұмыс.
Бағалау,үйге тапсырма беру: Табиғат құбылысын бақылау арқылы пейзаж салу