Суретшілер шығармаларын талдау

Тақырыбы: Суретшілер шығармаларын талдау

 6 «а» сыныбы

Сабақ мақсаты:

 

 

 

Оқушыларға тақырыпты өздері оқып, талдау арқылы түсінуге мүмкіндік беру. Топпен, жұппен жұмыс  жасату. Ойларын еркін айтуға үйрету. Алған білімдерін сурет салу барысында жүзеге асыру.
Әдісі:ЖИГСО әдісі, өзін-өзі  бағалау, жұппен, топпен жұмыс
УақытыМұғалім іс-әрекеті

 

Оқушылар іс-әрекетіРесурстар, көрнекі құралдар
Сабақ барысы:

1.Ұйымдастыру кезеңі

4 мин1. Оқушылармен сәлемдесу

2. Топқа бөлу: (бір санымен төрт саны аралығында сандармен белгілеу)

Оқушылар 4 топқа бөлінеді
2. Үй жұмысын тексеру
5 мин

 

 

Үй тапсырмасына берілген «Болашақ менің үйім» тақырыбында сурет салып келу Оқушылар әрқайсысы салған суреттерін топта талқылайды, өздеріне баға береді.
3. Жаңа сабаққа ену
6мин

 

 

 

1-тапсырма

Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларды сынй ойландыру мақсатында бірнеше сұрақтар қоямын.

1.Бағана топқа бөлінген кезде құрастырған суретімізде не бейнеленген?

2.Суретші суретінде нені меңзеп тұр?

3.Біз не жасап жатырмыз?

Оқушылар  алдарындағы  суретте не бейнеленгені жайлы  өздерінің ойларын айтады,пікірталасқа қатысады. Суреттерді талдап жатырмыз.
4.Ендеше бүгінгі тақырыбымыз «Суретшілер шығармаларын талдау». Интерактивті тақтаға тақырыпты жазу.Интерактивті тақта.

 

 

10мин2-тапсырма

Суретшілер шығармаларын талдау  үшін 4 топқа 4 түрлі суретшінің шығармасы мен мәтінін оқуға беремін. Оқушыларды қайтадан 1-ден 4-ке дейін санау арқылы эксперт

 

Топта оқушылар суретші шығармасымен жақсылап танысып , мәтінді жақсылап оқып алады, оны сол топта талқылайды және де өз тобына қайтадан түсіндіріп береді. Әр

 

Суретшілер шығармалары  И.Айвазовский «Тоғызыншы толқыны», Ә.Ысмайловтың

топтарға отырғызып суретші шығармасын топта жеке-

жекетанысуға, оқуға уақыт беру. Оқып болған соң жұпта және топта талқылауын өтіну. Топпен жұмыс аяқталған соң бұрын құрылған үй топтарға қайтады. Әр оқушы өз көрген суретімен, оқыған мәтіні бойынша түсіндіреді.Соңынан 4 суретшінің шығармасы, не бейнелегені жайлы бір оқушыдан ортаға шығып айтып береді.

мәтін бойынша тілек білдірген оқушы ортаға шығып баяндайды.

 

 

 

 

 

 

 

«Жуалы атырабында»,

Қ.Телжановтың «Көкпар», А.Дүзелхановтың «Наурыз»картиналары.

 

 

 

 

 

4.Практикалық жұмыс
10мин3-тапсырма

Болмасаңда ұқсап бақ демекші сендер атақты суретші болмасаңдарда өз ойларыңнан еркін тақырыпта сурет салыңдар.

 

Оқушылар жеке-жеке сурет салады.

 

 

Альбом,сабаққа қажетті құралдары.

4-тапсырма

Өздері салған суретте не бейнелегендері жайлы ойларын сұрау.

 

Суреттерінде не бейнелегені жайлы баяндайды.

5. Оқушыларды бағалау.
5 мин

 

Әр оқушыға өзіне баға беруін өтіну. Сұрақтар қою арқылы өзіне берген бағасының лайықтылығын бақылау.Өзі бүгінгі сабақты меңгергені, сурет салғаны, үйренгені жөнінде өзіне есеп беру арқылы өзіне баға береді, жолдастары  өзіне  берген бағасына лайықпа, лайық емес болса ұсыныстарын айтады.
6.Үйге тапсырма 
Еркін тақырыпта сурет салып келу.
7. Рефлексия
5минШығу парағын толтырту.Оқушылар бүінгі сабақтан алған әсерлері жайлы рефлексия жазып береді.Ақ парақ