«Қақтығыс және одан шығу жолдары»
Жұмыстың тақырыбы: «Қақтығыс және одан шығу жолдары»
Мақсаты: оқушыға қақтығыс жағдайында тиімді жолын табуға үйрету
Зерттелуші:
Мерзімі:
Жүргізу барысы:
- «Түсініктік» және «Дау- жан- жанжал, қақтығыс» ұғымдарына түсініктеме беру.
- «Маған ұнамайды қай кезде…» жаттығу
Берілген сөйлемдерді аяқтай білуі керек.
- мен ашуланамын, егер…
- мен өзімді ұстай алмаймын, егер…
- маған ешнәрсе ұнамайды, егер…
- мен қатты ызыланамын, егер…
- мен шыдай алмаймын, егер…
Оқушы айтылған пікірлерді қағазға жазып отырады. Сосын оны оқып қорғап, түсіндіреді.
- «жағдай осылай…» ойыны
Сіз мектеп дәлізінен өті п барасыз, терезенгің жаныңдағы сіздің екі таңысыңыз тьұр екен, сіз жақындаған кезде олар үндемей қалды, бір- бірімен ымдасы п күлді. Сіз өтіп бара жатып, жалт қарадыңыз, олар сізге қарап тұр екен. Сіздің қарағаныңызды байқап, олар көзін ала салып, бір- біріне сөйлей бастады.
Сұрақ : «Бұл жағдай дау- жанжалға жатады ма?» неге?
Шешім: конфликтінің барлығы дау- жанжалға жатпайды. Ал, көзқарас қызығушылық конфликтің қалай түсінесің?
- «Бітімгер» жаттығу
Қақтығысты шешудің түрлері
- өзара көңісуден туатын келісім
- жол беру, көну, әзіл
сұрақ:
сіз өз тарапыңыздан осы жолдырын қайсысмын тиімді деп санайсың? Неге себепті? Сіздің өміріңізде осы жолдармен шешілген қақтығымдық оқиғалар болды ма?
Қорытындылау:
- «Кері байланыс» жаттығу
Қатысушы өтілген тренинг туралы өз пікірін айтады
Саған не ұнады?
Не ұнаған жоқ?
Өзі үшін қандай жаңалық алдың?