Қ.Толыбаев «Қар жауып тұр»
Сабақтың тақырыбы: | Қ.Толыбаев «Қар жауып тұр» |
Сілтеме | Ана тілі оқулығы Б.А.Тұрғынбаева З.Муфтибекова К.Алтаева |
Жалпы мақсаты | Мәтіннің мазмұны арқылы табиғат пен адам өмірінің байланысын сезінуге жол салу, тіл байылықтарын, сөздік қорларын молайту.Сыни тұрғыдан ойлауға, топта және жұппен жұмыс жасауға үйрету, көшбасшылық қабілеттерін дамыту. |
Күтілетін нәтижелер | Қар, табиғат құбылыстары туралы түсініктерін кеңейте отырып, талдауға, сипаттауға, әнгімелеуге жаттықтыру. |
Сабақ түрі | Жаңа сабақ |
Қолданылатын әдіс- тәсілдер | Сыни тұрғысынан ойлау стратегиялары: — Жеке, жұппен, топпен жұмыс — Ой қозғау; — Ақылдың алты қалпағы; — Алынған ақпарат негізінде постер жасау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс- тәсілдері |
Табыс критерийлері | Мен білемін: жұмысымды жоспарлай аламын; Мен істей аламын;тақырыбын анықтай аламын; Мен қолдана аламын: уақытты тиімді пайдалана аламын; ойымды жүйелеп айта аламын, өз іс- әрекетімді бағалай аламын. |
Керекті жабдықтар | Интербелсенді тақта, бейнеролик, суреттер,үлестермелік карточкалар,флипчарт,маркер стикер. |
Павлодар облысы Баянауыл ауданы
Үшқұлын жалпы негізгі білім беру
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Жапан Б. Әдебиеттік оқу 3 сынып
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | Модульдер көрінісі | |
Топқа бөлну Психологиялық ахуал | 2 минут | Амандасу Жұпқа тұрғызу.Сендер Сендер мектепке бара жатқанда алдарыңнан құрбың кездесті қалай амандасасыңдар? Алдарйңнан қарт адам кесдесті қалай амандасасыңдар? | Жұптар бір- бірмен амандасады.Стикер арқылы топқа бөлінеді.Топ басшыларын сайлап алады. Сабаққа мақсат қояды. Топ басшыларына бағалау парағы таратылады. | ||
Үй тапсырмасын тексеру | 3 минут | Үй тапсырмасын венн диаграммасына салу | Венн диграммасына салады. | ||
Білу | 8 минут | Ребусты шешу. Шешуін тауып көрейік. Ребустың шешуінің ең оңай жолын көрсетіп бере аласыңдарма?Топта ақылдасып отырып орындау. Ассоцация 1. Қар сөзін қандай сөздермен тіркестіре айтуға болады? 2. Қардың көлемін қалай анықтауға болады?
| Қардың қандай түрлері бар екенін болжап, баяндайды. Тақырыпты ашады. | ||
Түсіну | 4 минут | Мәтінді мәнерлеп оқу. Түсініксіз сөздермен жұмыс. «Инсерт» әдісі V – білемін. + Мен үшін таныс ? Мен үшін түсініксіз — Мен үшін жаңалық | Жеке оқу, топта мәтінді әңгімелейді | ||
Қолдану | 5 минут | Тапсырманы постерге салады | Ақ қалпақ: әңгімеден қандай ақпарат алдың? Қызыл қалпақ: қардың басқа қандай түрлері болады? Қара қалпақ: қардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар Сары қалпақ: Қар ерісе не болады? Жасыл қалпақ: Адамға қардың қандай пайдасы бар? Көк қалпақ: Қар байлыққа жатама? | ||
Талдау | 8 минут | Тақырып бойынша сұрақтар қою | Бір-біріне сұрақтар қою | ||
Жинақтау | 10 минут | Ақ қардай. Ақша қардай таза. Аппақ қарай ақ күлкі. Қардай аппақ сақал. Қардай қалың. Қарша борау. Мұнандай теңеулерден басқа неге теңеуге болады,өздерің бұл сөздерді пайдаланасыңдарма? (Мысалы «Менің атым Қожа» кинофильмінде | СТО
ДО | ||
Бағалау
Үй жұмысы | 5 минут | Мыс «Екі жұлдыз, бір тілек» — Сабақтан қандай әсер алдың? — Топ ішінде қандай әсер алдың — Тақырып бойынша тағы не білгілерің келеді? Тақырыпқа байланысты жұмбақтар табу | Өз-өзін және сыныптасын бағалау. Қол шапалақтап және жест арқылы бағалайды | ОүБ ОБ | |