Намыс дода (спорттық ойын-сауық сайысы)

Намыс дода

(спорттық ойын-сауық сайысы)

Ақтөбе облысы

Шалқар ауданы

ГКС-12 орта мектебі,

Бастауыш сынып мұғалімі

ұзартылған күн тобы мұғалімі

Төлеуова Әлима Аманжолқызы

 

Мақсаты: Оқушылардың дене бітімінің қалыптасуына көңіл бөлу. Спорттың денсаулыққа пайдасы зор екенін түсіндіру. Салауатты өмір салтын қалыптастыру арқылы ептілікке, жылдамдыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Түрі: Сайыс сабақ

Әдісі: түсіндірмелі, көрнекі, сұрақ-жауап

Жүргізуші: «Мен қазақпын мың өліп, мың тірілген,

Жөргегімде таныстым, мұң тілменен,

Жылағанда жүрегім күн тұтылып,

Қуанғанда күлкімнен күн  түрілген- деп Ж. Молдағалиев

аталарың айтқандай бәрің де егемен еліміздің бақытты ұл-қыздарысыздар. Ата-бабамыз бізге ұлан-ғайыр жерді мұра етіп қалдырған. Осы ата-бабаларымыздан қалған жерді қорғау үшін денесі мығым, батыр да ержүрек ұрпақ керек. Олай  болса егемен еліміздің болашағы, қорғаны болатын ұл-қыздарымыздың қатысуымен өтетін «Намыс-дода» атты спорттық сайысымызды ашық деп жариялаймыз.

Бұл сайысқа «Сұңқар» және «Тұлпар» тобы қатысады.

Бүгінгі сайысымыз 9 бөлімнен тұрады.

Алдымен әділ-қазылар алқасын  сайлап алайық.

Әділ-қазылар алқасы:

І. Таныстыру. (Төсбелгімен таныстыру, тобымен таныстыру)

ІІ. Музыкамен жаттығулар жасау. Әр оқушы өзінің спорт өнерлерін көрсетеді.

ІІІ. «Кім жылдам?» ойыны.

Шарты:

  1. Әр топтан төрт ойыншы шығады.

2.Ойыншылардың екекуі екі аяғын біріктіріп, байлап, бірігіп үш аяқпен

  1. Әр топтың алдында 2-2 метр қашықтықта үстіне оншақты алма қойылған.
  2. Аяқтары байланған ойыншылар үш аяқтап орындық үстіндегі алманы жәшікке салуы керек.
  3. Қай топ мүшелері 1 минут ішінде қанша алма жинаса, сонша ұпай есептеледі.

Жүргізуші:

Келіңдер, көріңдер!

Тек ынта бөліңдер,

Шығам  деп сеніңдер,

Оқа емес әуелде.

Қиналсаң егер де,

Оп-оңай жеңімпаз,

Болғандар жоқ елде.

ІV. «Арқан тарту»

Шарты: Бұл сайысқа екі топ қатысады. Ортаға сызық сызылады. Сол сызықтан қай топ өз қарсыластарын өткізе алса, сол жеңіске жетеді.

V.«Су тасымақ»

Шарты: Бұл сайысқа ойыншылар түгел қатысады. Екі топ қатар сапқа тұрады. Әр топ жанында шелекте су бар. Сол шелектен су алып, бастарына шелекті қойып, екінші жақтағы ыдысқа құяды. Ойын шарты бойынш  шелекті басына қояды. Қолымен шелекті ұстамауы керек. Егер шелекті ұстап қойса, су төгілсе ойын шарты бұзылады. Ойынды келесі ойыншы жалғастырады. Қай топ жеңімпаз екенін әділ-қазылар анықтайды. Ыдыстағы су мөлшерін анықтайды, қай топтың ыдысында су көп болса, сол топқа ұпай саны қосылады.

  1. «Шар жинау»

Шарты: Ойынға барлық ойыншылар қатысады. Екі- екіден кезектесіп шар жинауы керек. Ол шарларды алаңның екінші жағындағы тұрған жәшікке жинайды. Шар жинау үшін бұқалардың кедергісінен өту керек. Бұқалар  шығыршық жанында тұрады. Ал ойыншылар сол шығыршық арасынан өту керек.

Шарларды бұқаларға жарғызбау керек. Егер жарылса, ұпай саны есептелмейді.

Келесі ойыншы жалғастырады. Ойын соңында шар санау арқылы ұпай саны анықталады.

VII. «Шеңбер сызығы»

Шарты: Шеңбер сызылған. Сол шеңбердің сызығына  ішіне команда мүшелері сиюы шарт.

VIII. Жемістер жинау.

Шарты: Жемістер жәшік ішіне салынған. Сол  жемістерді 1 минут ішінде жинауы керек. Ұпай саны жиған жемістер санына байланысты.

  1. Капитандар сайысы.
  2. IX. «Білім жарысы»

Шарты: Әр топ капитаны ортаға шығады.

Алдымен оларға жауап бермес бұрын үстел үстінде конверттер қойылған. Капитандар конверттер қойылған. Капитандар конверттің біреуін алады.

Ол конверттер ішінде әріптер жасырылған, кімге қандай әріп түссе, жоғарыдағы сұрақтардың жауабы сол әріптер басталуы керек.

«Білім» жарысының сұрақтары:

  1. Спорттық ойындарды ата. (баскетбол, сырғанақ, теннис, арқын тарту)
  2. Денсаулыққа не зиянды? (темекі, сағыз, арақ, т.б)
  3. Денсаулыққа не пайдалы? (сәбіз, алма, таза ауада серуендеу)
  4. Ұлттық ойындарды ата. (Алтыбақан, «Соқыртеке» ойыны, бәйге)
  5. Мақал- мәтел.

Т. Біреудің ала жібін аттама.

С: Сен оқысаң, мен тоқығам.

А. Ақыл –тозбайтын тон, білім- таусылмайтын кен.

Б. Бейнетсіз рахат жоқ.

Қорытындылау. Әділ-қазылар алқасының шешімі бойынша жеңімпаздар анықталып, құттықтаймыз.