Өсімдік мүшелері.
Тақырыбы: Өсімдік мүшелері.
ДҮНИЕТАНУ
I кезең: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«КӨПІР» тапсырмалары (окушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді) | Сұрақтарға жауап бер: 1) Өсімдіктердің неше тобы бар? Жауабы:
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II кезең: Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «БІЛУ» (Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді?) | Үйеңкі ағашына дайын суреттерді пайдалана отырып схемасын жүргіз. жапырақ жеміс
бұтақ бүршік
гүл дің тамыр | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін?) | Себебін түсіндіріп жаз: 1) Неліктен өсімдіктерге тамыр керек? Жауабы: Жер аcтынан қорек алу үшін. 2) Гүл не үшін қажет? Жауабы: жеміс беру үшін. 3) Жапырақ не үшін қажет? Жауабы: Оттегі шығару үшін. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ТАЛДАУ» (Салыстыр. Айырмашы-лығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз,деген болу керек) | Венн диаграммасын толтыр:
Тақрыптың басты идеясын жаз! Кез-келген өсімдіктерде нелер болады? Жауабы: Әр өсімдікте тамыр , гүл, топырақ , дің , бүршік болады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ЖИНАҚТАУ» (Қорытынды шығар, анықтама бер. Мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, т.б.түрінде) |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйеңкі ағашына назар аудар. Өзіңе ұнаған ағашты сал.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (қарапайым тапсырмалар) | 24-бетпен жұмыс «Өсімдік мүшелері» деген тақырыпқа назар аудар.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «БАҒА БЕРУ» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?) | Сұраққа жауап бер: Адам үшін өсімдіктердің пайдасы неде? Жауабы: Менің ойымша оттегі шығарады, жануарлардың қорегі болып табылады, дәрі-дәрмектер жасалады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IІI кезең: Деңгейлік тапсырмаларды орындап, балл жинау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І деңгей (5балл) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «БІЛУ» (Кім? Не? Қашан?Қандай? Қалай? Не істеді?) | Ойын «Күзгі жапырақтар». Схемада емен ағашына көмектесу керек. Балалар мүшелерін ретімен орналастыру керек.
жапырақ дің бұтақ жеміс
тамыр | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (қарапайым тапсырма) | Кестені толтыр.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ деңгей ( 5 балл + 4 балл = 9 балл ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ТҮСІНУ» (Неліктен? Себебі? Не үшін? Неге?) | Сұраққа жауап бер: 1) Адамдарға өсімдіктер өте қажет. Неліктен? Жауабы: себебі олар ауаны тазартуға көмектеседі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ТАЛДАУ» 1.Салыстыр. 2.Айырмашылығы неде? 3.Ұқсастығы неде? 4.Тақырыптың басты идеясын жаз, деген тапсырмалар болу керек. Немесе, 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады | Венн диаграммасын толтыр:
Кез келген өсімдіктің мүшелері болады. Олар құнарлы топырақта өседі.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «ҚОЛДАНУ» (2-кезең қарапайым тапсырмаларының өзгертілген жағдайдағы нұсқалары орындалады) | Өсімдікке қажетті жағдайлар
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ІІІ деңгей ( 5 балл + 4 балл + 3 балл = 12 балл ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Теориясы: «ЖИНАҚТАУ» (Қорытынды шығаруға бағытталған: Мазмұнды жүйеле,анықтама бер, кесте, сызба толтыр, сөзжұмбақ, ребус шеш сияқты т.б.сөздер тапсырма шартында болу керек) | Сөзжұмбақ
Таблицаны толтыр: Өсімдік мүшелерін ата.
Сұраққа жауап бер: Адам үшін өсімдіктердің пайдасы қандай? Жауабы: Менің ойымша: Өсімдіктердің пайдасы зор: ауа тазартады, көлеңке береді, оттегін бөледі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практикасы: «БАҒА БЕРУ» (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің?)
|
Мұғалім ЖУРНАЛЫНЫҢ бір беті
1 – тоқсан 1-кесте
3-МОДУЛЬ 1-сынып
Тақырыбы: Өсімдік мүшелері. ДҮНИЕТАНУ
Тоқсанда қанша бет болса , журналда сонша бет болады.
оқушылардың реттік № | 1-деңгей (барлығы 5 балл) | 1-деңгей (барлығы 4балл) | 1-деңгей (барлығы 3балл) | |||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | с ы н ы п т а | ү й д е | б а р л ы қ | б а ғ а | |
1 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
2 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
3 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
4 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
5 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
6 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
7 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
8 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
9 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
10 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
11 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
12 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
13 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
14 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
15 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
16 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
17 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
18 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
19 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | ||||||||||||||
20 | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — |
Ескерту: Бұл жерде «-» белгісі «тапсырма бар» дегенді білдіреді. Мұғалім тексергеннен кейін сыныпта орындалған тапсырмаларды «+» пен, үйде орындалғандарды «V» белгісімен белгілеп, жиналған ұпайлардың қосындысын «Барлық ұпай» деген бағанға жазады.
Келесі беттегі 2-кестеге нүктемен белгілейді. Барлық ұпай дәстүрлі бағаға аударылып журналға қойылады: 5 балл = «3»; 9 балл = «4»; 12 балл = «5».
ОҚУШЫНЫҢ ДАМУ МОНИТОРИНГІСІ