Қамқорлық
Мусабекова Ботакөз Дабылқызы
Қызылорда обылысы
Жаңақорған ауданы
Бесарық ауылы
Жүсіп Қыдыров атындағы №54орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Пәні: Апта: | Ана тілі |
Сабақтың тақырыбы: | Қамқорлық |
Сілтеме: | Жоспар 3 сынып әдістеме |
Жалпы мақсаты: | Оқушылар мәтіннің мазмұнымен таныса отырып, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғынды. |
Күтілетін нәтиже | Оқушылар мәтіндегі негізгі ойды анықтай отырып,өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз қөзқарастарын дәлелдей біледі. |
Негізгі идея | Адам бойындағы жақсы қасиеттерге жақын болып, жаман қасиеттерден аулақ болу |
Оқыту әдісі | Топтық жұмыс Жұптық жұмыс Жеке жұмыс |
Сабақтың көрнекілігі: | Кесте,оқулық АКТ |
Жүргізілетін жұмыстар
Сабақтың кезеңі,уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
2мин.
Кіріспе бөлім 5-мин
Тұсаукесер 10-мин
Негізгі бөлім 20- мин
Қорытынды
5мин
3мин | І.Ұйымдастыру : Топқа бөлу Мақалдарды талдау. Жұмыла көтерген жүк жеңіл. Жеке жүріп жол тапқанша, көппен жүріп адас. Мақалдар арқылы топтық іс — әрекеттің жемісті болуы бірлікке байланысты екенін ертеден — ақ дәлелдеген. Топтың ережесімен таныстыру. 1. Бірін — бірі тыңдау. 2. Өз пікірлерін ортаға салу. 3. Жұппен, топпен біріге жұмыс істеу. ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. «Кубизм»әдісі арқылы топ бойынша сұрақтарға жауап береді. 1.Шаруа көжекке аяушылықпен қандаай сөз айтты. 2.Көжектің қорқынышты халін суретте. 3.Көжек неге туған жеріне қашты? 4.Шаруаның көжекке айтқан соңғы сөзін айт. 5.Көжек шаруаға не айтты? 6.Туған жер туралы мақал-мәтелдер айт. ІІІ Қызығушылығын ояту ІV Мағынаны тану Б. Соқпақбаев жайлы білетін білімдерін еске түсіру. Б. Соқпақбаев жазушы.Ол 1924жылы Алматыоблысы,Нарынқол (қазіргіРайымбек)ауданында туған. -Осы Б. Соқпақбаевтың қандай киносын білесіңдер? Сол тапсырманы орындаймыз. 2.Оқулықпен жұмыс І бөлім: Торғайдың жанталасы 4топ:Мәтінге сүйеніп,суреттегі торғайдың халін сипатта 5топ: Венн диаграммасын сызу. (Әр топ өзінің жұмысын қорғайды) Ү. Қорытынды. Кесте толтыру. — ҮІ.Бағалау:Оқушылардың бағаларынан кейін қорытынды баға шығарамын. ҮІІ.Үй тапсырмасы: Кері рефлексия: -Бүгінгі мәтіннен қандай ой түйдіңдер? -Сен Жантастың орында болсаң не істер едің?
Сабақтың мақсатына жеттім бе?
Нені дамытар едім.
Келесі сабақты қалай жоспарлаймын?
| 1.Мұғаліммен сәлемдесу 2.Бір-біріне сәттілік тілейді.
Оқушылар үйге берілген тапсырманы оқиды.
Топтың ережесімен таныстыру.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.
-«Бурыл ат», «Сен ұйықтап жатқанда», «Шынықсын денеміз» «Шал мен бала» мәтіндері.
Оқулықпен жұмыс
Сөздік жұмысы
Шығармашылық тапсырма. (Әр топ өзінің жұмысын қорғайды)
Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.
Кесте толтыру.
Жасалған жұмысты екі жұлдыз,бір ұсыныспен бағалайды. |