Баян сұлудың ізімен
Сабақтың тақырыбы: | Баян сұлудың ізімен | |
Сабақтың мақсаттары: | 1. Оқушылардың білімі мен біліктілігін қалыптастыру. 2. Ойлау, есте сақтау, еске түсіру қабілеттерін дамыту. Ауызекі сөйлеу тілін дамыту. 3. Ұлттық мәдениетке баулу. | |
Сабақтың типі:
| Қайталау, пысықтау сабағы | |
Сабақтың түрі:
| Дәстүрлі емес (саяхат-сабақ) | |
Қолданылатын әдістер: | Жалқылау әдісі, оқушыны ойландыру, сұрақ-жауап, жаттықтыру, ТРИЗ элементтері | |
Көрнекілік: | Карта, қақпалар, карточкалар, «сиқырлы» сандық, аңыз кейіпкері | |
Пәнаралық байланыс: | Айналамен танысу, валеология, тіл дамыту, көркем әдебиет | |
Сабақ барысы: | Мұғалімнің әрекеттері | Оқушылардың әрекеттері |
Ұйымдастыру кезеңі | 1. Сәлемдесу 2. Дыбыстық жаттығу (Ұ –Ү) (Саққұлақ ойыны) (күшік, ұн, құм, сүлгі, күз, үш, құлақ, үйрек, күрек, бұрыш, тұз, үлкен, үкі, құлақшын, үлгі) | Сәлемдесу Ұ дыбысы бар сөздерді естігенде, бір рет алақан соғады
|
Проблемалық жағдай туғызу
Өткен материалды тиянақтау | — Балалар, вы знакомы с казахским народным эпосом «Қозы-Көрпеш — Баян сұлу»? — Злой отец красавицы Баян разлучил свою дочь с нареченным женихом Козы-Корпеш и увез Баян сұлу в далекие края. Сегодня нам предстоит помочь Қозы-Көрпеш найти свою невесту. Путь нам предстоит дальний, встретятся нам в пути большие трудности. Поэтому давайте снарядимся в дорогу. Возьмем наш походный коржын. -Жолға не аламыз? (1 тапсырма)
| — Да, знакомы!
— Тағамдар, ыдыс, киім (парталарында жатқан карточкаларындағы ыдыс, киім, тағамдардың атауларын атайды)
|
-Сәт сапар! Баян сұлуды қай жақтан іздегеніміз дұрыс? Бізге карта керек. Мына киіз үйге кіріп көрейік, мұнда кім бар екен? ( 2 тапсырма) — Дастарханда не бар?
— Бауырсақ қандай?
-Құрт қандай? -Айран қандай?
Ата: -Жарайсыңдар, балалар, қазақ ұлттық тағамдарын білесіңдер екен, мен сендерге карта берейін. (карта ұсынады. Мұғалім оны тақтаға орналастырады). — Міне, мына жерден Баян сұлуды таба алады екенбіз, бірақ ол үшін көлден, орманнан, таудан өтуіміз керек.
-Қараңдар, алдымызда үлкен көл. Чтобы пройти через него нужно поймать 9 рыб. Эти рыбки непростые, на их спинках написаны буквы. Вам нужно рыбки с мягкими гласными поймать в зеленое ведро, а рыбки с твердыми гласными – в синее.
-Міне, орманға да келіп жеттік. Орман қожайыны не? — Ендеше, аю туралы қандай тақпақ білеміз, есімізге түсірейік. |
— Ата, әже бар.
-Дастарханда құрт, бауырсақ, ет, қазы, шұжық, айран, қымыз, бауырсақ бар. -Бауырсақ домалақ, дәмді, жұмсақ. -Құрт қатты, қышқыл, пайдалы. -Айран ақ, қышқыл, дәмді, пайдалы. (т.с.с.)
Карточкамен жұмыс. Жіңішке дыбыстардың бейнесі жазылған балықтарды жасыл шелекпен сызық арқылы жалғайды. Жуан дыбыстардың бейнесі жазылған балықтардың көк шелекпен сызық арқылы жалғайды
— Орман қожайыны — аю. | |
Сергіту сәті
Өткен материалды тиянақтау |
Алдымызда асқар тау. Одан өту үшін мына ребустарды дұрыс шешу керек.
Қараңдар, балалар, таудың арғы бетінде үңгір бар екен. Осында Баян сұлуды әкесі тығып қойған болу керек. Ол үңгірдің үш қақпасы бар екен. Оларды ашу үшін мына тасқа жазылған сұрақтарға жауап беру керек.
— Сенің атың кім? -Сенің тегің кім? Сен неше жастасың.? -Сен қайда тұрасың?
— Сен қайда барасың?
— Міне, қақпа да ашылды. | Ормандағы аюдың Құлпынайы бар екен. Теріп-теріп алайық, Қалтамызға салайық.
(балалар орындарынан тұрып, тақпаққа сәйкес қимылдар жасайды.)
(ребустар шешу)
— Менің атым — … . — Менің тегім — … . — Мен 6 жастамын. — Мен Риддер қаласында тұрамын. — Мен «Құлпынай» балабақшасына барамын.
|
Қорытынды | Ұлттық киім киген басқа топтан бір қыз кіреді. — Міне, балалар, Баян сұлудың өзі бізге алғыс айтуға келіп тұр.
— Жарайсыңдар, балалар. Ал бүгінгі сабақта аса белсенділік танытып, дұрыс жауап берген балалар …, …., …., … – сендерге медаль.
Сау болыңдар, балалар! |
— Рахмет, балалар, сендер мені құтқардыңдар, сол үшін мен сендерге сыйлық әкелдім. (Тәтті сыйлық үлестіреді)
-Рахмет, Баян сұлу! — Сау болыңдар, балалар! — Сау бол, Баян сұлу!
-Сау болыңыз, мұғалім! |