Жетіспей тұрған пішінді салу
Тақырыбы: Жетіспей тұрған пішінді салу
Мақсаты: 1.Оқушыларға геометриялық пішіндерді естеріне түсіру.
- Логикалық ойлау қабілетін,есте сақтау қабілетін дамыту.
3.Әдемі,таза жазуға,шапшаңдылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі:Суреттер,дидактикалық материялдар,қарындаш,сызғыш.
Әдіс-тәсілі:Сөздік,практикалық
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ
Сабақ барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі
Балалармен амандасып,түгендеп,құрал-жабдықтарын алғызып, назарын сабаққа аудару.
IV Мақсат қою
-Бүгінгі сабақта тік бұрыш,тік төртбұрыш математикалық ұғыммен танысамыз.
V Жаңа сабақ
1.Бұлар тік бұрыштар.Тік бұрыштың бұрыштары тік болады.
-Өзіңе таныс геометриялық пішіндерді ата.
-Үйді боя
- Тік төртбұрыштың қарама –қарсы қабырғалары тең болады.
-Машина қандай геометриялық пішіндерден құралған?
1.Үшбұрыштың үш бұрышы,үш қабырғасы бар.
2.Шаршының барлық қабырғалары тең,төрт бұрышы бар.
-Үйде неше үшбұрыш бар тап.
-Неше дөңгелек бар?
-Неше шаршы бар?
Шырша неше үшбүрыштан құралған?
-Математикалық пішіндерден қайсысы жетіспей тұр??
Неше үшбұрыш бар?
Сергіту сәті :Бой жазу жаттығуын жасату
VI Жаңа сабақты түсінгенін тексеру
-Қандай геометриалық пішіндерді білесің?
VII Қорыту
Ойын «Көзді жұмып сурет салу»
Үшбұрыштарды пайдаланып шырша сал.
VIII Бағалау Сабаққа жақсы қатысқан баланы мадақта