«Көктем»
Тақырыбы: «Көктем»
Мақсаты:
- Балалардың көктем мезгілі туралы білімдерін кеңейту.
- Сөздік жұмыстары арқылы сөздік қорларын байытумен бірге есте сақтау қабілеттерін дамыту, грамматикалық тұлғада жүйелі сөйлеуге, әңгімелеп айтуға, берілген сұраққа нақты жауап беруге үйрету.
- Құстарға, ағаштарға, қамқор және еңбекқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Құстардың, көктем мезгілінің суреті, бүршік жарған бұтақ, үлестірмелі суреттер.
Іс – әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс – әрекеті | Балалардың іс – әрекеті
|
Мотивациялық қозғаушы | Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, амандасу. Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Олай болса балалар кім бізге табиғат туралы тақпақ айтып береді. | -Көктем мезгілі
Аружан: Табиғатым тамаша, Айым: Сәлем саған Жер ана!
Балалар жылы тілектерін білдіреді. |
Іздену ұйымдастырушы | Ø Балалар тақтадағы суреттерге қарап,оларды атап, алғашқы дыбыстарынан сөз құрайық. (Көбелек,өрік,кітап,таға,есік,машина) -Балалар қандай сөз шықты? Дұрыс-ақ «Көктем». Бүгінгі өтілетін оқу іс – әрекетінің тақырыбы «Көктем» екен. Тақтаға назарларыңызды аударыңдаршы балалар, көктем мезгілі бейнеленген бірнеше суреттерді қарап сипаттайық. v Көктемде неше ай бар? v Қай айдан басталады? v Жерде,далада, ағаштарда қандай өзгерістер болады? v Айтыңдаршы көктемде алғаш қандай құстар ұшыпкеледі? (Ұзақ,торғай, су құстары) v Көктем гүлдерін білесіңдер ме? Ø Оқулықпен жұмыс Т.Молдағалиевтің «Көктем» өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіріп шығу. v Сөздік жұмысын жүргізу Шартылдайды – сартылдайды – тарсылдайды. Қып – қызыл отпен белгі – бұл жерде найзағайдың көрінісі көрініп тұр. Өпкен жел – бұл жерде желдің денеге жайлы әсер етуі.
v Өлеңнің мазмұны арқылы көктемгі өзгерістер, көктемгі еңбек туралы әңгіме өрбіту.
Дидактикалық ойын. «Көктемгі гүлдер» Шарты: Себеттегі гүлдердің ішінен көктемде гүлдейтін гүлдерді шығарып алып, сол гүлі сипаттайды. Мысалы: Бейәшешек, қызғалдақ. Дәптердегі үлгіге қарап, бәйшешектің суретін салу.
|
-Көктем Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады. Балалар сұрақтарға нақты жауап береді. — Ұзақ,торғай, су құстары
Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.
Көктемгі табиғат өзгешеліктері туралы өз ойларын ортаға салады. Көктем гүлдерін атайды.
Дәптердегі үлгіге қарап, суреттерін бояйды.
|
Рефлексивтік түзетушілік | Сұрақ – жауап әдісі арқылы тақырыптың мазмұнын қалай түсінгендерін сұрап шығу. Оқу іс- әрекетіне белсене қатысқан балаларды мадақтау. | Балалар сұрақтарға жауап беріп, тиісті бағалармен бағаланды. |
Күтілетін нәтиже
Нені біледі:Көктем мезгілі туралы білді.
Нені игерді:Әңгімеге өз ойларын қосып,сұраққа нақты жауап беруді игерді.
Нені меңгерді: Табиғатқа қамқор болуды меңгерді.