«Камзолды әшекейлеу»
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Тақырыбы: «Камзолды әшекейлеу»
Бөлімі: Жапсыру
Мақсаты: Балаларды қазақтың ұлттық кимі камзолмен таныстыту. Ою- өрнектердің әсемдігін және түстердің үйлесімділігін көруге деген қабілеттерін қалыптастыру. Жиекке «Қызғалдақ» өрнегін түстерімен кезектестіре бейнелеуге үйрету.
Билингвальды компонент: камзол –камзол, село- ауыл, праздник- мереке.
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиеші қызметі | Балалардың іс-әрекеті |
1. Мотивациялық қозғаушы | Шаттық шеңбері.
Ойын: «Ақ . күлгін, күлгін сұр,» ( қазақтың ұлттық ойыны) Ғажайып сәт: Айсұлу келеді, ауылда мереке болады, ал мен камзол тігіп үлгермедім дейді. | Қимылмен жасайды
Ойынды қызығушылықпен ойнайды. Айсұлудың келгеніне қуанады және көмектесуге талпынады. |
1. 2. Ізденіс ұйымдастырушы | Ұлттық киіммен танысу- камзолдың бірнеше түрлерін қарау. Олардың түстерін, нақты ою өрнектелген бөліктерін, сырмақтарын айтып өту. – Дидактикалық ойын: «өрнекті ата және таны» — Нақты заттармен салыстыру. Сергіту сәтті: қазақтың халық әуенімен би қимылдары — тәрбиеші Айсұлудың камзолын мерекеге әшекейлеп беруді ұсынады (әр баланың үстелінде өрнектермен қорапша жатады) | Камзолдары қарады, түстеріндегі, камзолдағы өзіндік ерекшеліктерін атады.
өрнектер элементерін атайды (қызғалдақ жидектер)
Балалар би қимылдарын қуана орындайды
Жұмыс кезінде элементерді өз талғамдарымен таңдайды. |
Рефлексифті коррекциялаушы | Балалар жұмысын қарау, Айсұлуға кигізіп қарау және бағалау ұсынады. | Айсұлуға камзолды қуана кигізіп көрді, өз ойларын сезімдерімен көрсетеді. |
Күтілетін нәтежелер:
Білу керек: Қазақ өрнектері элементерінің атауы
Білетіні: Камзол-қазақтың ұлттық киімі туралы түсінік, камзолды қалай безендіру, өрнек элементін қалай таңдау туралы түсінік.
Жасай алады: желім және қағазбен жұмыстану.