Төрт түліктің кеңесі
Тақырыбы: Төрт түліктің кеңесі
Мақсаты: Жаңа тақырыпты түсіне отырып, адам өміріндегі төрт түліктің маңызын ашу
Міндеттері:
- Мәтін мазмұнын талдау
- Төрт түліктің пайдасы мен маңызын ашу
- «Сыйға-сый» жағдаятын сахналау арқылы малды бағып, күту, еңбек түрлері және еңбекшілдік пен жалқаулық ұғымдарын ажырату
Барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі (3 минут)
Психологиялық ахуал
І топ «Қошақан» әні
ІІ топ «Бұзауқан»
ІІІ топ «Боташым» бір шумақ және дыбысын келтіру
ІV топ «Құлыншақ»
- Өткенге шолу: Кестемен жұмыс (6минут=дайындық 4мин +әр топқа 30сек)
жүнінен | терісінен | сүтінен | етінен |
І топ — «Қой»
ІІ топ — «Сиыр»
ІІІ топ — «Түйе»
ІV топ — «Жылқы»
- Жаңа сабақ
А)Үнтаспадан мәтінді тыңдау немесе мұғалім мәнерлеп оқиды. (1минут)
Ә)Сұрақ-жауап (2 минут)
-Не түсіндің?
-Мал қандай адамға бітеді?
-Мал өзіне қалай қарағанды ұнатады?
-Ондай болса біз олардың роліне еніп, түсінуге тырысайық
Б) Ұжымдық жұмыс : сахналау(8 минут)
Автор— мұғалім
Сиыр— ІІ топ
Қой‑ І топ
Жылқы— IV топ
Түйе— III топ
- Сергіту сәті : « Даналық ағашы » жеке жұмыс(5минут)
А) Пайдасы мен маңызы (тақтадағы «Даналық ағашына» тиісті сөздерді жазып ілу) (2минут)
Ә) Өздерің білетін мақал,
жұмбақ,
тыйым сөздер
пірлері
төлдері
жейтін шөптерін ата (3минут)
- Дәптермен жұмыс: Кесте толтыру (6минут)
Берілген сөздер | Мәтіндегі осы сөздердің мәні |
Тұрмысы төмен Еңбекқор Батыл, өжет Шаруақор, бай |
- Қорытынды (13 минут) «Сыйға -сый» жағдаятын сахналау
Топқа тапсырма:
А) «Мен саған, сен маған»— адам және түлік сұхбаттасуы керек.
Ә) Тірек сөздер: арық-семіз, еңбекшіл-жалқау, батыр, найза
Б) Суретпен жұмыс Оқулықтың 58 –беті
В) «Сүйектер сыры» мал сүйегіне қысқаша тоқталу
Асық ойыны
Ақсүйек ойыны
Кәрі жілік (күзетші)
Мойын (жас ана, сәби)
Асықты жілік (шүмек)
Жауырын (ауа-райы)
Сабын жасау
Табақ тарту
7.Үйге тапсырма: «Сүйектер сыры» ырымдар жазу
- 8. Бағалау