Кемпірқосақ
Тақырыбы: | Кемпірқосақ |
Мақсаты: | . Балаларға кемпірқосақ туралы түсінік беру . олардың қандай түстерден тұратынын, неден кейін пайда болатынын түстерді ажырата білуге баулу. .сурет салуға ынталандыру. |
Сөздік жұмысы: | Жаңбырдан кейін, жадырап. |
Қажетті құрал-жабдықтар: көрнекіліктер: | Сурет салу дәптері, кемпірқосақ суреті, субояқ |
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Жылулық шеңбері Шеңберге тұрғызып төмендегі өлең жолдарын айтқызады. Мынау аспан астында Жақыс дос көп табылар Менде с оның бірімін, Сыйлығымды қабыл ал!
Жұмбақшешейік Аспандағы әсем белбеуді, Алып белге буынсам. (Кемпірқосақ) | Қол қстасып шеңберге тқып өлең жолдарын тәрбиешімен бірге айтады, бір-біріне алақандарын жылу үрлейді.
Балалар жауаптарын айтады.
|
Ұйымдастыр-іздестіру | Балалар мен сендерге қазір Кемпірқосақ туралы тақпақ оқып беремін Кемпірқосақ: Кемпірқосақ қай кезде шығады. Қандай түстерге енеді? Жаңбырдан соң аспан көгілдір түске енеді. Бұлтты күні жаңбыр жауады.Аспанды бұлт қаптайды . Ол-кемпірқосақ. Аспанда түрлі түсті көпір пайда болады.Кемпірқосақ түстері : қызыл, қызыл сары, сары, жасыл,көк, көгілдір және сия көк..
Сурет дәптерімен жұмыс Үлгіде берілген бойынша Кемпірқосақ суретін салады. Субояқты пайдаланып қажетті түспен бояйды. | Сұраққа жауап береді
Жаңбырдан кейін Жеті түрлі түске олар-қызыл, қызыл сары, жасыл, көк, көгілдір және сия көк.
|
Рефлексивті-түзетушілік | Жұмыстарын талдайды. Жақсы ойлары үшін мадақтайды.
Қорыту. -Кемпірқосақ қай мезгілде шығады? -Қандай түстерден тұрады? | Өз жұмыстарын көрсетеді. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: | Кемпірқосақтың жаңбырдан кейін шығатынын | |
Нені игерді: | Кемпірқосақ түстеріне қажетті түстерді таңдай білуді | |
Нені біледі: | Кемпірқосақ қандай түстерінен тұратынын білді. |