«Білім кристалын іздеу»
Тақырыбы: «Білім кристалын іздеу»
Мақсаттары:
- І жартыжылдықта өтілген материалды тиянақтау, жүйелеу, балалардың білімін тексеру. Ауызекі сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды әрі қарай жалғастыру.
- Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуларын тексеру, сын тұрғысынан ойлау, еске түсіру, байқампаздық қасиеттерін дамытуды әрі қарай жалғастыру.
- Балабақша қызметкерлері жұмысынан мәлімет беру, олардың еңбегін сыйлауға тәрбиелеу, қазақ тілін үйренуге қызығушылықтарын арттыру.
Сабақтың типі:
| Оқушылардың білімін тексеру сабағы |
Сабақтың түрі:
| Дәстүрлі емес |
Қолданылатын әдістер: | Жалқылау әдісі, оқушыны ойландыру, сұрақ-жауап, жаттықтыру |
Көрнекілік: | Кристалл ұшқындары (жылтыр қағаз), карточкалар, қарындаштар, тақта |
Техникалық құралдар | Теледидар, DVD-ойнатқышы, бейнетаспа |
Пәнаралық байланыс: | Айналамен танысу, валеология |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі | Педагогтың әрекеттері | Балалардың әрекеттері |
І. Ұйымдастыру кезеңі
Проблемалық жағдай туғызу.
Өткенді пысықтау | Сәлемдесу.
— Балалар, из нашего детского сада прошлой ночью неопознанный летающий объект пытался похитить кристалл знаний. При попытке поднять его в воздух кристалл упал и рассыпался на несколько кусочков по всему детскому саду. Нам необходимо найти осколки и собрать весь кристалл. С чего мы можем начать поиски?
-Давайте начнем с первого этажа. (Теледидарды қосады. Экранда – бірінші қабат. Бірінші кабинет – хатшы кабинеті.)
Хатшы: — Иә, менде кристал бар. Но я должна убедиться, что вы действительно из нашего детского сада. Ответьте мне на вопросы: — Сенің атың кім? — Сенің тегің кім? — Сен неше жастасың? — Сен қайда барасың? — Сен қайда тұрасың?
Рахмет.
(Мұғалім кристалдың 1 бөлігін алып, тақтаға жапсырады) | Сәлемдесу
— Пройти по детскому саду, поискать глазами. — Спросить у сотрудников, не видели ли они кристалл.
— Сізде кристалл бар ма?
4-5 бала кезекпен жауап береді. Менің атым …. Менің тегім …… Мен 6 (7) жастамын. Мен балабақшаға барамын. Мен Риддер қаласында тұрамын.
|
Келесі кабинет – есепші кабинеті. (теледидар қосылады)
Есепші: — Иә, менде кристалл бар. Ребята, я начисляю зарплату сотрудникам детского сада. Мне нужно знать, кто работает в детском саду.
Рахмет. (Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, тақтаға жапсырады) | — Сізде кристалл бар ма?
(карточкамен жұмыс. Балалар алдарындағы карточкадағы адамдардан балабақшада жұмыс істейтін мамандық иелерін атау керек.) — Балабақшада меңгеруші, тәрбиеші, күтуші, мұғалім, аспаз, дәрігер жұмыс істейді.
| |
Әрі қарай – ас үй. Аспаз апайдан сұрайық. (теледидар қосылады)
Аспаз: — Менде кристалл бар. Но я отдам его вам в том случае, если вы поможете мне рассортировать овощи и фрукты. Рахмет.
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады) | — Сізде кристалл бар ма?
Карточкамен жұмыс. Балалар алдарындағы карточкалардағы жеміс суретін «жеміс» деген себетке, көкөніс суретін «көкөніс» деген себетке «салу» керек (сызықпен)
| |
Бірінші қабатта дене шынықтыру залы. Сонда кіріп көрейік. (теледидар қосылады) Дене шынықтыру инструкторы: -Иә, менде кристалл бар. Ребята, тот, кто не делает утреннюю гимнастику, не занимается физкультурой, тот часто болеет, пропускает детский сад. Посмотрите, перед вами дети, у которых что-то болит. Назовите те части тела, которые «болят» у ребенка на вашей карточке. Рахмет.
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады) | — Мұғалім апай, сізде кристалл бар ма?
Балалар карточкадағы баланың қызылмен боялған дене мүшесін атайды.
| |
Сергіту сәті. | Ал мына жерде биші апайымыз бар. Ол кристалл ұшқындарын көрмеп пе екен, сұрайық.
— Менде кристалл бар. Разучите со мной несколько танцевальных движений и я отдам вам кристалл.
(теледидар қосылады) Хореограф балаларға қазақ биінің элементтерін көрсетеді)
-Жарайсыңдар!
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады) |
— Сізде кристалл бар ма?
Балалар тақтаның алдындағы бос орынға шығады. Хореограф көрсеткен қимылдарды қайталайды.
|
Өткенді пысықтау | Келесі бөлме – кір жуатын апайдың бөлмесі. Ол кристалл ұшқыны көрмеп пе екен, сұрайық.
(теледидар қосылады)
Кір жуушы: -Менде кристалл бар. Ребята, вы выполяете важную миссию. Жарайсыңдар. Конечно, я отдам нужный вам осколок кристалла. Но вы не откажетесь помочь мне. Я после стирки должна разложить вещи по коробочкам. Они подписаны. Помогите разложить.
Рахмет.
(Мұғалім кристалдың тағы 1 бөлігін алып, алдыңғы бөліктерге қосады). — Қараңдар, балалар, кристаллды жинап болуға таядық . Енді бір бөлігі ғана қалды. Бірінші қабатта барлық жерді қарадық. Екінші қабатқа көтеріліп көрейік.
(теледидар қосылады) -Мынау кім, балалар?
Тәрбиеші: -Айналайын, балалар! Менде кристалл бар. Бірақ сендер менің тапсырмамды орындасаңдар ғана оны беремін. Здесь на столе разложены игрушки. Посмотрите на них внимательно. (ойыншықтар көрсетіледі, 30 секундттан кейін өшіріледі. Экранда тағы да тәрбиеші)
А теперь назовите игрушки, которые были на экране.
— Рахмет! Жарайсыңдар! Мұғалім: — Міне, кристаллды толық жинадық. Енді біздің балабақшаның білім кристаллы орнында. Этот кристалл поможет вам в учебе. Вы были сегодня молодцы. Я принесла вам маленькие кристаллы знаний. Когда вы пойдете в школу, они будут помогать вам в учебе. (кішкентай мөлдір қырлы тастарды таратып беремін. Қыздарға – қызғылт түсті, ұлдарға – көгілдір түсті)
Сау болыңдар, балалар! |
— Апай, сізде кристалл бар ма?
(Балалар парталарындағы киімдерді алып, үстелдегі қорапшалардың жазуына сәйкес салады. Мысалы: жасыл шалбар, күлгін жейде, қара туфли деген киімдерді сәйкес жазуы бар қорапшаларға салады)
— Тәрбиеші Нина Анатольевна. — Сізде кристалл бар ма?
(қонжық, машина, қуыршақ, қоян, доп, піл, торай, текшелер)
-Рахмет! Сау болыңыз!
|