Қысқы киімдер
Бөлімі: | Тіл дамыту |
Тақырыбы: | Қысқы киімдер |
Мақсаты: | Балаларға киім, киім түрлері, қысқы киімдер туралы түсінік беру. Әр мезгілде киетін киімдерді атай білуге, сауалнамалар өткізу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Киімді ұқыпты, таза киюге тәрбиелеу. |
Алдын – ала жұмыс: | Санамақ жаттап келу. |
Көрнекілігі: | Жылдың әр мезгілдерінің киімдері, ұлттық киімдер, әліппе дәптері. |
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс — әрекеті | ||
Мотивациялық-қорғаушы | Жылулық шеңбері. Қонақтармен амандасу. Өткен тақырыпты қайталау. — Өткен сабақтағы ертегі қалай аталады? — Жыл басы қай жануар болды?
— Жыл аттарын рет – ретімен атайықшы
| Үлкенге де сіз, Ккішіге де сіз, Құрметпенен сіздерге Бас иеміз біз. Біз қазақтың баласы Дені сау, салауатты, Біз – ұлттың болашағы. Білімді де сауатты. «Жыл басына таласқан жануарлар» Тышқан Тышқан, сиыр, барыс, қоян, ұлу, жылан, қой, мешін, тауық, ит, доңыз жылы.
| ||
Ұйымдастыру — ізденушілік | — Бүгін аптаның қай күні? — Бүгін нешесі? — Желтоқсан айы қай мезгілдің айы? — Қыс мезгілінің тағы қандай айлары бар? — Қыс мезгілінде қалай киінеміз? — Дұрыс айтасыңдар,қыс мезгілінде жылы киінуіміз керек. Олай болса, бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Қысқы киімдер». Қыс мезгілінде қандай киімдер киеміз?
| Жұма. 6 желтоқсан. Қыс мезгілінің. Қаңтар, ақпан. Жылы киінеміз.
Бөрік, пима, тон, байпақ, қолғап, бөкебай.
| ||
«Мынау кімдікі?»дидактикалық ойыны. Шарты: киімдердің қайсысы ер баланыкі, қайсысын қыз балаға кигізу керек?
Дәптермен жұмыс. «Балаларға арналған киім дүкені» атты сурет бойынша әңгіме құрастыртамын.
«Менің киімдерім» атты санамағын жаттатамын. «1»дегенім-бөрік, «4» дегенім-тымақ, Кисең бойға көрік. Қыста кисең жылы-ақ. «2»дегенім-етік, «5» дегенім-байпақ, Киер сәнді етіп. Іші жылы тайпақ. «3»дегенім-ішік, Теріден тігер пішіп. Сергіту сәтін жасатамын. «Қайсысы артық?»дидактикалық ойынын ойнатамын.
|
Ұл мен қыздың киімдерін ажыратып береді.
— Балаларға арналған киім дүкені. Дүкенде көптеген киімдер бар. Аналары балаларына киімді осы дүкеннен сатып алып береді. Балалар анасына риза болды.
Туфли. Туфлиді күз, көктем мезгілдерінде ғана киеді.
| |||
Рефлексивті — түзетуші. | Сәйкестендіру сауалнамасын жасатамын.
Топтастыру.
| Балалар мұқият тыңдайды. Тапсырманы орындайды.
Балалар суреттерді атап, қай мезгілдің киімдері екенін айтады.
Қол ұстасып тұрайық, шеңберді біз құрайық. Көріскенше күн жақсы, Сау-саламат болайық. Балалар шеңбер құрып, өлең жолдарын айтып, қоштасады.
Балалар жиған жұлдызшалар санын анықтайды. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек | Әр жыл мезгілдерінің киімдерін білуі керек. |
Нені игерді | Суретке қарап әңгіме құрауды меңгерді. |
Нені білді | Берілген тапсырманы орындай білді. |