10 саны. Дециметр
М.Атымов атындағы №6 орта метептің
бастауыш снып оқытушысы:
Абдуллаева Амангүл
Тақырыбы: 10 саны.Дециметр
Жалпы мақсаты: 10 саны туралы түсінік қалыптастыру.Салыстыру нәтижелері сәйкес белгілердің көмегімен жазу,дұрыс оқу туралы білімдерін тиянақтау.
Күтілетін нәтиже:- 10 санын,1 дм біледі,өрнектерді салыстыра алады , өрнек, құрып оның мәнін таба алады;
Құрал-жабдықтар:санау материалдары,фигуралар,үлестірмелі парақшалар
кезеңдері | Кезеңнің мақсаты | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Әдіс-тәсіл түрі | |||||||||
Ұйымдастыру | Психологиялық дайындық туғызу | Тілектер тілеу | Сабаққа деген жақсы тілектерін досына тілейді | Жұптық | |||||||||
1.Табыс ситуациясын туғызу кезеңі | Өтілген сабақтарға шолу жүргізу арқылы қызығушылықтарын ояту | Көңіл күй ахуалы.Ынталандыру. а)Математикалық диктант Д/о: «Үндемес» ә)Көрнекілікпен жұмыс:
| а)10 санының тікелей алдында келетін сан (9) 9 санынан тікелей кейін қандай сан келеді? (10) … Үлгі бойынша тексеру ә)5+5 6+4 8+2 Қорытынды шығарады:
| Жекелей | |||||||||
ІІ.Оқу міндетін шешу жолдарын нақтылау | Д/ойын: Үйлерге олрналастыр. Он,білесің,басы ашық Тоғыздан соң келеді Саусақтарды санап шық Есебін сол береді
10-екі таңбалы сан |
10 саны он бірліктен тұрады 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1 10 10 санын өзінен кіші 2 санның қосындысынан алуға болады. 9+1,8+2,7+3,6+4,5+5 4+6,3+7,2+8,1+9 0+10 | ұжымдық бөліскен іс-әрекет | ||||||||||
ІІІ.Белгілі бір әрекет амалдарын бағалау | тапсырмаларды орындату арқылы тексеру. Қысқаша рефлексия
|
Кімге қиын болды?Себебі
Кім қай жерде қателесті? Себебі
Қысқаша рефлексия жасату,үлгі бойынша тексерту
|
№1 Ауызша талдайды Теңдіктер құрады:қосынды,айырма Салыстыр:кесіндінің ұзындығын өлшеу, нәтижені бос әйнекшеге қою. 10 см 1 дм №2 Салыстырады №3,№4-дәптерге жазу «Балдырғанға көмек» №5 Өз беттерінше орындау Сандар құрамын қайталайды «Кел,ойнайық!» Тиісті санды қою. СТ:ұқсастығын,айырмашылығын айтады Қосымша материалдармен жұмыс жүргізеді | жекелей, жұптық тексеру
| |||||||||
сергіту сәті Дәптермен жұмыс | Тапсырмаларды орындату | Сергіту: Сырға,сырға,сырғалар . . . Д/О: Домино 0 2+3 5 6-4 2 9-6 3 6+1 7 9-1 8 2+2 4 9-3 | ұжымдық бөліскен іс-әрекет |
Қорытынды рефлексия | -Сабағымыздың міндеті қандай еді? -Міндетімізге жете алдық па? -Қай тапсырмада орта деңгей көрсеттіңдер? -Сабақтың басында тілеген тілектерің орындалды ма?
| Өз ойларын тұжырымдап айтады. 9 санының құрамы: 8 және1,7 және 2,6 және 3,5 және 4
«Білім» ағашын бояйды |