А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңін жаттау

Білім беру саласы: Қатынас

Оқу іс – әрекет түрі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: А.Құнанбаевтың  «Қыс» өлеңін жаттау

Мақсаты:  Балаларға қыс мезгілінің ерекшеліктерін өлең жолдары  бойынша түсіндіру. Қыс туралы білімін бекіту, сөздік қорын байыту. Өлеңді мәнерлеп айтуға дағдыландыру.

Әдіс-тәсілі: Миға шабуыл, құрылымдалған шолу, мағынаны тану, кубизм, ой шақыру

Көрнекілігі: қыс көрінісі бейнеленген суреттер, қарлар.

 

Әрекет кезеңдеріПедагогтың  іс – әрекетіБалалардың іс – әрекеті
 

 

 

Мотивациялық қозғаушы

Психологиялық сәт

Аспан түрді түндігін,

Жерге сәуле жайылды.

Неткен ашық күн бүгін,

Қайырлы күн, қайырлы!

Амансың ба, достарым,

Сендерді көрсем қуанам!

 

Балалар бір-бірімен амандасады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізденіс ұйымдастыру

шы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Миға шабуыл.

Шанамен зырғап, желдетіп,

Шаңғы, коньки тебемін.

Аққала жасап, ойнайтын

Қай мезгіл деп ойлайсың?

Әңгімелесу.

-Қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыста неше ай бар?

-Ай аттарын атайықшы?

Ой шақыру. Ассоцациялық әдіс.

 

Қар жауады                              Күн суытады

 

 

 

 
Аққала жасаймыз          Сырғанақ тебеміз

Балалардың назарын қыс мезгілі бейнеленген бұрышқа аудару.

-Балалар, жылдың қай мезгілін көріп тұрсыңдар?

Құрылымдалған шолу.

Бүгін біз А. Құнанбаевтың «Қыс» өлеңімен танысамыз. (А. Құнанбаевтың өмір жолына суретін көрсете отырып, шолу жасау)

-Енді, балалар, Абай атамыздың «Қыс» өлеңін бірге жатайық

Өлеңді мәнерлеп оқып беру

Мағынаны тану.

Сөздік жұмыс. Балаларға «ақ қырау», «сықырлап» деген сөздердің мағынасын сұрақ қоя отырып, түсіндіру.

Өлең жолдарын пихтограмма әдісі бойынша жаттату.

Сергіту сәті

Боран соқты оң жақтан,

Боран соқты сол жақтан.

Қар лақтырып ойнасақ

Су өтеді қолғаптан.

«Кубизм»

Кубикті тастау арқылы балалар әр қырында жазылған тапсырмаларды орындайды

1.     Криптограмма

2.     Жұмбақ

3.     «Қарама-қарсы сөздер» д/ойыны

4.     Жаңылтпаш айту

5.     Логикалық есеп

6.     Сәйкестендіру

 

Балалар жұмбақтың шешуін табады

-Қыс

 

 

Сұрақтарға жауап береді

балалар қыс көрінісін  әңгімелеп береді

 

 

мұқият тыңдайды

 

 

Балалар өлеңді қызыға жаттайды, жаңа сөздердің мағынасын меңгереді)

Қимылмен жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Рефлексивті – коррекциялау-

шы

 

Қорытындылау.

-Бүгін біз кімнің өлеңімен таныстық?

-Өлең қай мезгіл туралы айтылған?

-Қысты қалай суреттеген?

Өлең жолдарын бірге қайталайық

Балаларды мадақтау.

 

Балалар  сұрақтарға толық  жауап береді.

Өлең жолдарын бірге айтады

Күтілетін нәтиже: өлең жолдарын есте сақтаулары

Не білуі керек: Қыс мезгілінің ерекшеліктерін

Нені игерді: жаңа сөздерді, өлең жолдарын жаттауды

Не үйренді: Сурет бойынша әңгіме құрай алады