М.Төрежанов Еркіннің еңбегі
Әдебиеттік оқу
Манғыстау облысы Манғыстау ауданы Шетпе кенті М.Атымов атындағы №6 орта мектептің жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі Аманғалиева Нұрсұлу
Сабақтың тақырыбы: | М.Төрежанов Еркіннің еңбегі | |||||||||||
Сілтеме | Оқулық, күнтізбелік — тақырыптық жоспар, Google | |||||||||||
Мақсаты | Білімділік | Дамытушылық | Тәрбиелік | |||||||||
М.Төрежановтың “ Еркіннің еңбегі” әңгімесін түсіндіру, талдау, мәтіндегі өзекті ойды ашу, жаздағы еңбек түрлеріне тоқталу. | Оқушылардың танымдық, шығармашылық қабілетін дамыту ,өзбетімен жұмыстануына жағдай туғызу, әңгімені жүйелі баяндау.Тұлғаның өзін – өзі көрсете білуі мен дамуы, өмірде қажетті мақсаттарға жету үшін біліктер мен дағдыларды дамыту. | Үлкенді сыйлауға, құрметтеуге, көмектесуге, бірін – бірі тыңдауға тәрбиелеу. | ||||||||||
Негізгі идея | Еңбектің наны тәтті | |||||||||||
Күтілетін нәтиже | Топпен жұмыс жүргізеді, қосымша мәліметтер жинайды, мәтінмен танысады. | |||||||||||
Таным деңгейлері
|
Белсенді оқытудағы мұғалімнің іс – әрекеті |
Оқушы іс — әрекеті
| Белсенді оқытудағы қолданылатын технологиялар, әдіс тәсілдер
|
Ресурстар
|
Уақыт
| |||||||
Оқыту кезеңдері | Қызығушылықты ояту | |||||||||||
Білу | Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Оқулықтың 167- бетіңдегі мақал – мәтелдерді буынға, сөзге,сөз тіркестеріне бөліп,қағаз қиындыларын оқушыларға тарату,қайталау сұрақтарын қою. | Ойсергек . Сәттілік тілеу. Қағаз қиындыларынан мақал — мәтелдер құрайды, сол арқылы топқа бөлінеді, сұрақтарға жауап береді. | Ойын. Диалогтік оқыту | Үлестірмелі карточкалар | 5 мин | |||||||
Түсіну | Мақал- мәтелдердің мағынасын аштырту. М.Төрежановтың өмірімен, “Еркіннің еңбегі” әңгімесімен таныстыру, сөздік жұмыс жүргізу. | Мақал – мәтелдердің мағынасын ашады, топпен жұмыс жүргізеді, автордың өмірімен, шығармасымен танысады, сөздік жұмыс жүргізеді. | Сыни тұрғыдан ойлау. Инсерт әдісі. Жиксо әдісі. АКТ Диологтік оқыту |
Мәнмәтін, шалғы, орақ. |
10 мин | |||||||
Оқыту кезеңдері | Мағынаны ажырату кезеңі | |||||||||||
Қолдану | Оқушыларды сырттай бақылау. | Әр топ берілген тапсырмаларды орындайды. | Диологтік | А 3, фламастер, карандаш
| 7 мин | |||||||
Сергіту | АКТ | 3 мин | ||||||||||
Талдау | Оқулықпен жұмыс Оқулықтағы мәтінді тұтастай оқыту, топтарға тапсырмалар беру. I – топ. Еркіннің атасының шөп шапқаны туралы айтылған тұсты тауып оқы. II – топ. Еркіннің шоп шапқаны әңгімеленген тұсты тауып оқы. III – топ. Атасының өмірден түйген сөздерін тауып оқы. |
Мөтінді тұтас оқиды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
Диологтік оқыту |
Оқулық, А4, қаламсап. |
7 мин | |||||||
Оқыту кезеңдері | Ой – толғаныс кезеңі | |||||||||||
Жинақтау | Шығармашылық тапсырма беру I – топ. 5 жол өлең құрастыру. II – топ. Жазда қандай еңбек түрлері болады. III – топ. «Еңбектің наны тәтті» деген нақыл сөздің мағынасын қалай түсінесіздер? «Еркіннің еңбегі» әңгімесі бойынша сахналық көрініс жасату. Сызба бойынша тапсырма беру. |
Тапсырмаларды орындайды. Постер қорғайды. Сахналық көрініс жасайды. Сызба бойынша сұрақтарға жауап береді. |
Диологтік Ойын АКТ |
А4, қаламсап, шалғы, орақ, май, нан, қымыз,орамал,кесе. |
10 мин | |||||||
Бағалау | Оқушылар бірін – бірі бағалайды, мұғалім формативті бағалайды, кері байланыс. Үйге тапсырма: Еңбек туралы мақал – мәтелдер жаттау, мәтінді түсініп оқып келу. | 3 мин
| ||||||||||