Он көлеміндегі сандардың құрамы
Бөлім: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы: Он көлеміндегі сандардың құрамы
Сабақтың мақсаты: Балалардың он көлеміндегі сандар құрамы туралы білімдерін пысықтау. Тура, кері санау, ауызша есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Шапшаңдыққа, тапқырлыққа, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: пысықтау, саяхат сабақ,
Көрнекі құралдар: интерактивті тақта, 1-10-ға дейінгі сандар, үлестірмелі материалдар, таяқшалар,
Әдіс-тәсілдер: ойын, түсіндіру, көрсету, мадақтау, сұрақ-жауап
Әрекет кезеңі | Тәрбиеші әрекеті | Балалар әрекеті | ||
Мотивациялық —қозғаушы | Жылулық шеңбері Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты Жарқырайды күніміз, Жарқырайды даламыз Қайырлы таң, қонақтар Қайырлы таң, балалар! | Балалар шеңберге тұрып, қонақтармен, бір-бірімен амандасады | ||
Ұйымдаструшылық ізденіс
| — Балалар, бүгін біздің математика сабағымыз ерекше өтеді. Біз сендермен саяхатқа шығамыз. Ал қайда баратынымызды білу үшін слайдқа назар аударайық. Тақтада ертегі үзіндісі көрсетіледі. — дұрыс ертегі еліне саяхатқа барамыз, ал онда бару үшін біз бауырсақпен бірге 1-ден 10-ға тура және кері санау керекпіз. — Өте жақсы ал енді айтыңдаршы саяхатқа немен баруға болады? — Ал оны білу үшін мынадай жұмбақ шешейік. Дыбыстайды, зырлайды Чух-чух деп қоймайды (пойыз)
Ал ендеше пойызға жақсылап жайғасайық.
Қараңдаршы бірінші аялдамада бізді кім күтіп тұр, ол қай ертегіден? Алдар көсенің тапсырмасы: «Адасқан сандар»
-Өте жақсы қандай ақылдысыңдар. 2- аялдама Мысық Леопольдтың тапсырмасы. «Көршісін тап» ойыны
3- аялдама. Маша мен аюдың тапсырмалары. — Балалар, бұл аялдамада Маша мен аю есептер дайындапты, егер шешуін дұрыс тапсаңдар Маша күледі, егер қате тапсаңдар аю ақырады 2+2= (4,3,5) 4+4= (3,7,8) 5+2=(8,7,6) 3- 4-аялдама. Логикалық есептер. 1. Қонжық екеу, табаны нешеу? 2. Үш қоянда құлақ қанша? 3. Бос ыдыста неше жаңғақ бар? 4. Мұз айдынында жеті бала Асыр сап жүр сырғанап Сырғанамай екі бала Жағалауда тұр қарап Енді осы бар баланың Санын айтсаң жарадың т.б Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық Қолды белге қояйық Бір отырып, бір тұрып Біз тынығып аламыз
5- аялдама. Бауырсақ ертегісінен қоянның тапсырмасы. «Дұрыс жауабын тап». Слайдта суреттерді салыстыру дұрыс жауабын табу 6- аялдама. Буратиноға көмек Суретті есептің жауабын табу — өте жақсы Буратино сендерге өте риза. Балалар біздің уақытымыз аяқталып бара жатыр. Бізге мектепке оралу керек ол үшін мынадай тапсырманы орындау керек. 7- аялдама: Шығармашылық жұмыс Геометриялық пішіндерден әртүрлі бейнелер құрастыру
Балалар сендер қандай білімдісіңдер ертегі кейіпкерлері сендерге қуанып жатыр. Ал енді пойызымызға орналасып мектепке оралайық
| Балалар слайдтан ертегі үзіндісін көріп, ертегі еліне саяхатқа баратындарын айтады
1-ден 10-ға дейін тура кері санайды
Жұмбақ шешуін табады
Бір-бірінің артынан вагон болып тіркеліп жүреді -Алдар қөсе Балалар сандары бар карточкаларын ұстап ретімен орналасады.
Өз орындарында сандардың көршілерін жазады.
Тақтаға үш бала кезекпен шығып жауаптарын басады.
Балалардың жауаптары: — сегіз табан — алты құлақ Бос ыдыста жоқ жаңғақ — Бес бала
Сергіту сәтін қимылмен өлең шумағы бойынша жасайды
Суреттерді салыстырып >,<, = таңбаларын қояды.
Тақтадағы суретті есептерді шығарады.
Геометриялық пішіндерден әртүрлі бейнелер құрастырады. | ||
Рефлексивті түзету:
| — Сонымен біз қайда саяхатқа бардық? — Ертегі елінде ұнады ма? — Тапсырмалар қандай болды? — Өте жақсы жарайсыңдар балалар. Мадақтау (сыйлықтар тарату)
| Балалар барлық сұрақтарға жауап береді. Өз білгендерін айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Он көлеміндегі сандар құрамын, тура, кері санау, ауызша есептер шығару.
Меңгерді: Сандарды ретімен орналастыруды, ертегі кейіпкерлеріне көмектесуді меңгерді.
Игерді: өз бетімен іс-әрекет жасап, геометриялық пішіндерден бейнелер құрастыруды игерді.