Технологиялық карта Тақырыбы: «Көңілді ойындар»
Технологиялық карта
Тақырыбы: «Көңілді ойындар»
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу әрекеті: Сенсорика
Мақсаты: Зат құралдарын қолдануға үйретуді жалғастыру, аулағышты су құйылған ыдыстан қалқып жүрген ойыншықтарды аулауға пайдалануды үйрету. Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Ұсақ қол маторикасын дамыту.
Әдіс-тәсілдер: Көрсету, сұрақ-жауап, түсіндіру.
Қызмет кезендері | Педагогтің басқару іс-қимылдары | Балалар қызметі
|
1 кезең уәждік-түрткі болу | Қимыл-қозғалыс жаттығуы…. «Ғажайып қорапша» … Балаларға арналған қызықты тапсырма. | Балалар тәрбиешіге қарап қимыл-қозғалыс жаттығуын орындайды. Қорапшаға назар аударады. |
2 кезең проблемалық- ізденістік | Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау: Балалар бүгін біздер мына суреттегі балалар секілді көңілді ойын ойнағыларың келеме олай болса ойынымызға кірісейік. 1-ші тапсырма Кірпілердің жоғалтқан инелерін тауып беруге көмектесу Кірпілерді көлеміне қарай орналастыру. 2-ші тапсырма Адасқан қояндарды түстеріне қарай өз үйлерін тауып беруге көмектесу 3-ші тапсырма Түстеріне қарай қасықпен моншақтарды ыдыстарға салу 4-ші тапсырма Суда жүзіп жүрген үйректерді аулау (ластанған судан құтқару) 5-ші тапсырма Аюға өз жемістерін тауып беруге көмектесу. (Ғажайып төсеніш) 6-шы тапсырма «Ақылды кітап» тапсырмасы. | Балалар тәрбиеші көрсеткен тапсырмаларды орындайды.
Тапсырманы орындауға қызығушылықтары арта түседі.
Тапсырманы бірлесе отырып орындайды.
Суретке қарап жұмыстанады.
Түстеріне қарап заттарды топтастыруға үйренеді.
|
3 кезең рефлексті- түзетімдеуші
| Балалар қызметінің нәтижелерін талдау Ұ. о. іс – әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды. Көңіл-күй белгілеріне өздерінің алған әсерлерін білдіру үшін адемі гүлдерді орналастырады. |
Өз жұмыстарына риза болады. |
Күтілетін нәтиже: Адамгершілік, ұжымшылдық қасиеттерді бойына сіңіреді.
Нені біледі: Балалар заттарды түстеріне қарай топтастыруды біледі.
Меңгеруі: Сенсорлық қасиеттерді ажыратуды меңгереді.