көкөністер мен жемістер.
Тақырыбы: көкөністер мен жемістер.
Мақсаты: Тақырып лексикасымен толығырақ таныстыра отырып, олардың айырмашылығын атау. Балалардың қисынды ойлау қабілетін арттыру арқылы ауызекі сөйлей білуге үйрету. Жаңа сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорын молайту.Балалардың жеміс ағаштарын қорғап, оларға қамқор болуына ықпал ету үшін тәрбиелік әңгімелер жүргізу.
Сөздік қоры: a tomato-қызанақ, a carrot-сәбіз, a cabbage-қырыққабат, an apple-алма, a pear-алмұрт, an orange-апельсин, grapes-жүзім.
Қызмет кезеңі
| Педагог іс-әрекеті | Бала іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушы кезеңі.
Тосын сый: | Шаттық шеңбері. Good morning! Good morning! Good morning to you! Good morning! good morning! We are glad to see you! Балалар біз көзімізді жұмып санайықшы. Топқа қонаққа Спот келеді. Spot:Good morning children!Мен балабақша барып бәрін үйренгім келеді. Thank you Children! | Балалар шеңбер құрып амандасады.
Балалар көздерін жұмып 1-6 ға дейін санайды.
Good morning Spot. Балалар Спотқа рұхсат беріп орындыққа отыруын өтінеді. |
Ұйымдастырылған-ізденушілік кезеңі. | Біз бүгін көкөістер мен жемістерді өтіп жатыр едік. Ендеше біз басынан бастап қайталап жіберейік. Бейне таспа: Жемістер мен көкөністер туралы ағылшынша бейне таспа көрсетіледі. Енді Спот бізбен бірге үйренуі үшін тапсырмалар орындайық.Ол үшін біз екі топқа бөлінейік. №1 тапсырма. Суреттерді қазақша, ағылшынша атаңдар, және көкөністерді қызыл себетке, жемістерді көк себетке салыңдар. №2 тапсырма.Тақтамызда көкөністердің суреті берілген.Осылардың түстерін ата:
№3 тапсырма. Тақтамызда түстер кестесі берілген.Осыларды құрастыра оқысаңыз, түстер туралы тақпақ шығады.
№4 тапсырма. Тақтада берілген тақпақтың қазақшасын екі топтан бір-бірден бала келіп оқу керек.
Сергіту сәті. One, one, one Boys run Two, two, two Girls run too. Three, three, three Boys come to me. Four, four, four Girls touch the gloor Five, five, five Boys and girls fly! №5 тапсырма.Тақтамен жұмыс.Тақтада жемістер мен сандар берілген. Жемістерді санап, сандармен сәйкестендіруі керек. №6 тапсырма.Дәптермен жұмыс.Балалардың алдында жемістердің суреті беріледі. Ұнайтын жемісін бояп, I like құрылымын қолданып сөйлем құрауы керек.
|
Балалар Спотпен бірге жемістер мен көкөністерді ағылшынша қайталайды. Балалар екі топқа бөлінеді. Балалар әр топтан бір-бірден бала шығып, жарысып орындайды.
Балалар тақтада берілген суреттердің түстерін жеке шығып қазақ,ағылшын тілінде атайды. Балаларға мұғалім бастап береді, балалар жалғастырып алып кетеді. I see red I see pink… Екі топтан бір-бірден бала келіп оқып, жатқа айтады.
Балалар мұғалінің айтқанын мұқият тыңдап, сергіту сәтін орындайды.
Тақтаға бес бала кезек-кезек шығып, жемістерді санайды және санмен сәйкестендіреді. Балалар өз бетімен жұмыс жасайды. Өздеріне ұнаған жемісін бояп, I like an apple (маған алма ұнайды) айтады.
|
Рефлексті-түсетушілік кезеңі. | Спот балалармен қоштасады. -Балалар сабақтан не ұнады? Good bye children! | Балалар Спотпен қоштасады.Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді. Good bye teacher. |
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
БІЛУ:Көкөністер мен жемістер атауын ана тілінде жетік білуі;
БОЛУ:Балалардың топта жекелей және ұжымдық
дағдылары қалыптасқан болуы;
ІСТЕЙ БІЛУ:ҰОІ-де өтілген тақырыптық сөздік қорының молайуы.
АКТ-ны қолданылуына дағдылануы.