Жалқы және жалпы есім

 

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы, Құрық селосындағы Құрық орта  мектеп-   

          гимназиясының жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі

                            Таңқаев Аманбай Әбітұлы

Білімдік: жалқы және жалпы есімдер  туралы түсінік ала отырып, жаттығулар орындай отырып, білімдерін жетілдіреді                                                             Дамытушылық:білімге деген қызығушылықтары оянады                                                                              Тәрбиелік: топтық жұмыс жасап, достық қарым-қатынаста бір-біріне көмектеседі, сыйластық қалыптасады
 

 

Сілтеме
 332- жаттығу, зат есім  ережесі (үш топқа мысалдар келтірту)                                                                                         Үй жұмысын және өтілген материалдарды пысықтау барсында тірек  сызбасы арқылы  жұмыстар жүргізу.                                                                       Топтық жұмыс: Монитор арқылы бірнеше сурет көрсету  ( музыкалық сүймелдеумен) Сол суреттердің атын есте қалу бойынша жаздырту.                                                                                     
Жалқы және жалпы есім. Оқушыларға 333-жаттығуды  ауызша орындату арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу және мысалдар келтіру. Ереже шығарту.
 Көркем жазуға  «шөжелер» сөзін жаздыртамын.

334- жаттығуды біреше рет оқытып алған   соң жатқа айтқызу. 335-жаттығудағы сөздерді пайдаланып сөйлем құрату

АКТ қолдану  «Ква-ква»
Тақтаға 336 жаттығуды орындатамын , талдау жасатамын
Электрондық оқулық арқылы  мәтін ішіндегі жалқы есімдерді тапқызу(Оқушылар тыңдайды, есте қалған сөздерді табады)
Үш топ берілген тапсырма бойынша постер қорғайды(жер-су аттары, адамға байланысты және жалпы есім)
 

Сематикалық карта бойынша жұмыс (3 минут)

Оқушының аты-жөні____________________________________

              сұрақтар     

           

сөздер

Кім?Не?Кімдер?Нелер?Жалқы есімЖалпы есім
Нағашылар++
Шаналар++
Қойшы++
Астана++
Гүлдана++
Үйге тапсырма       Кері байланыс           (2 минут)Сабақты сұрақ- жауап әдісі бойынша қорытындылау, оқушыларды бағалау,үйге ереже жаттап келу және жалқы есімге үш сөйлем жазып келу.                        Оқушылар сабақтан алған әсерлерін ортаға салады.