Буын
Тақырыбы: Буын
Мақсаты: Буын туралы түсінік беру. Сөзді буынға бөлу. Дыбыстан буын,буыннан сөз құрату. Буынның дыбыстық құрамын ажырату.Ойлау қабілетін,сөйлеу мәдениетін дамыту.
Қажетті көрнекіліктер: суреттер,текшелер. Д.о: «Жоғалған буын», «Жалғасын тап», «»
Іс-әрекет кезеңдері | Тәрбиеші әрекеті | Балалардың әрекеті |
Қызықтыру мотиві Ұйымдастыру | «Суретпен жұмыс» | Суретке қарап ат қою. Үй жануарлары, олардың төлдерін атап шығу. |
Жаңа сабақ | Бота сөзі неше буыннан тұрады? Бірінші буын бо-, екінші буын –та, екі буыннан тұрады. Сөзді айтылуына қарай, дыбысталуына қарай бөліп айтуды буын дейміз. Ойын «Жоғалған буын» Си-…, тү-… т.б. Ойын «Жалғасын тап» Мына сөздердің жалғасын табу керек: Қошақаным……….. Әукім-әукім………. Шөре-шөре…… Құлын-құлын………. Дәптермен жұмыс: Нүктені бастыру. Жануарлардың төлдерін тауып қосу. Түйе, бота, лақ, қозы сөздерін буынға бөліп, сызба арқылы көрсету. Сергіту жаттығуы Қаңқ-қаңқ қаздарым, Тізені сәл бүгіңдер. Қолды артқа ұстаңдар, Қане, қазға ұқсаңдар.
Тіл ұстарту жаттығулары: Қа-қа-қа, бақылдайды бақа. На-на-на.Ең бақытты ана. Атам біздің дана. Та-та-та, Ата берші, бата. «Қанша дыбыс,қандай дыбыс?» Сөздерге дыбыстық талдау жүргізеді. | Мұғалім айтқан кейбір сөздерді қол шапалақтау арқылы буынға бөледі.
Жылдам ойлап келесі буынды табу. Кім бірінші тапса, сол ойыншыға бір ойыншықтан беріліп отырады.
Алдыңғы сабақта меңгергендерін еске түсіре отырып, сөздердің жалғасын табады.
Жай қарындашпен мұғалімнің нұсқауына сүйене отырып, орындайды.
Өлең мазмұнына сүйене отырып,қимылмен көрсетеді.
Мұғаліммен бірге қайталап, әр дыбысты дұрыс айтуға тырысу керек.
Текшелер арқылы сөздерге дыбыстық талдау жүргізе отырып, дыбыстар санын анықтайды.
|
Қорытынды,түзету. | Алғыр болсаң, қанеки. | Балалар берілген айтып, текшелер арқылы дыбыстық талдау жасау керек. |
Күтілетін нәтиже: Біледі: сөз құрау,дыбыстық талдау жасау,буынға бөлу..
Қалыптасады: сауаттылық, ұқыптылық.
Қолынан келеді: өз ойын ашық баяндау,өзгенің пікірін тыңдау.