Үй жануарларымен таныстыру. Мал атауларын және оған тіл қатуды үйрету.
Сабақтың тақырыбы: Үй жануарларымен таныстыру. Мал атауларын және оған тіл қатуды үйрету.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Балаларға төрт түлік малдың пайдасы, малға сіңірілетін адам еңбегі туралы түсінік бере отырып мал шаруашылығын сүйе білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Үй тапсырмасын жаңа сабақпен байланыстыру
Сабақтың көрнекілігі: Жануарлардың суреттері, венн диаграммасы, мақал – мәтелдер,өлең, ойын,т.б
Сабақтың барысы: Үйымдастыру кезеңі.Оқушыларды сабаққа даярлау.Қызығушылығын арттыру. Үй тапсырмасын тексеру.Дәптермен жұмыс.
Жаңа сабақ:
Жаңа сабақты үй тапсырмасымен байланыстыру
Оқулықпен жүмыс: сиыр өлеңін мәнерлеп оқып беру
Көрнекіліктерді пайдалана отырып, венн диаграммасын қолданып сиыр туралы түсінік беру.
Оқушылар сиырдың төлі бұзау өлеңін айту
Жаңылтпаш: топпен оқу
Мақал – мәтел: тізбектеп оқу.
Дәптермен жұмыс: 31 – жаттығу. Тақтаға орындау.Қатемен жұмыс.Жуан дауысты әріптің астын сызу.Мұғалім оқу.Жұмбақтың жауабын табу.
Сергіту сәтін орындау.
« Қай малдың төлі» ойынын ойнайық!
Ойын шарты: суреттегі малды атап, төлдерін тап.
Қане, осы малдар қалай дыбыстайды.
Сйыр мөңірейді.
Жылқы кісінейді.
Түйе боздайды.
Қой маңырайды.
Ешкі маңырайды.
Жарайсыңдар.
Ал кәнекей балалар,мал атасын атайық.
Қой атасы – Шопан ата
Жылқы атасы – Қамбар ата.
Сйыр иесі — Зеңгібаба
Ешкі иесі – Сексек ата
Түйе атасы – Ойсылқара
Сабақты бекіту: жұмбақтар жасыру.
Жұмбақ шешімдерін суретпен табу.
- Кезікті жануар
Үстінде екі тауы бар ( түйе)
2 .Қояды екен әр шаруа
Қызығына құт байлап
Қанша құйып алсаңда,
Сарқылмайды сүт, қаймақ (сиыр)
- Кішкене ғана бойы бар,
Айналдырып киген тоны бар ( қой)
- Қияғындай құрақтың
Қиығы екі құрақтың
Үкідей кекілі желбіреп
Шаншылып күлте құйрығы
( жылқы)
- Басында екі таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар
( ешкі)
Сабақты қорыту: Бағалау.
Үйге: 30 – жаттығу.Жуан дауысты дыбыстардың астын сызу. Сиыр жаттау.36