Кең байтақ – Қазақстаным.
Сабақтың тақырыбы: Кең байтақ – Қазақстаным.
Сабақтың мақсаты: Білімділік:
Қазақстанның жері, қалалары, қазақстандағы облыстар туралы тереңірек білім алады
Дамытушылық: Сұрақтарға дұрыс жауап беруге,ойды жүйемен айтуға,сөздік қорларын кеңейтуге,дағдыланады.
Тәрбиелік:Отанға ,жерге деген құрметін арттыру.Топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс- тәсілдері: сөйлесу, сұрақ- жауап,әңгімелеу
Көрнекіліктер:Қазақстан картасы немесе глобус, техникалық құрал жабдықтар(итерактивтік тақта),карточкалар.
Сабақтың жүру барысы:
Сабақтың кезеңдері | Сабақтың мазмұны |
Ұйымдастыру:
Психологиялық дайындық:
Кезекші әңгімесі:
Сабақтың ұраны:
Тілдік жаттығу:
Сөйлесу: Мұғалім-оқушы
Сөйлесу: оқушы-оқушы
Монолог:
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Жаңа сабаққа дайындық:
Оқушылар экрандағы сөздік арқылы өлеңнің мазмұнын түсінеді
Экранмен жұмыс:
Жаңа сабақ:
Кітаппен жұмыс:
Топпен жұмыс:
Аймақтық компонент:
Қосымша дайындалған материалдар бойынша жұмыс:
Сабақты бекіту:
Сабақты қорытындылау:
Үйге тапсырма беру:
Бағалау: | -Сәлеметсіңдер ме балалар? -Отырыңдар
-Балалар, бүгін көңіл-күйлерің қандай? -Бір-біріңе қарап жақсы сөздер айтыңдаршы.
-Сыныпта кім кезекші?
-Балалар қазір қай сабақ? -Олай болса, қазақ тілі сабағындағы ұранымыз қандай? Бір ауыз сөз болса да дауыстап айт, ең бастысы үнсіз қалма.(әр оқушының алдына мақсат қою)
-Сендер қай республикада тұрасыңдар? -Мемлекеттік тіл қай тіл? — Қазақ тілі қай тілдер тобына жатады? -Сен қазақша сөйлейің бе? -Қазақша жақсы түсінесің бе? -Олай болса бүгінгі сабақта қазақша сөйлесіп көрейік.
«Менің кіші Отаным» тақырыбына
«Отан»тақырыбына (Оқушылардың сөйлеу мәнерлеріне талдау жасау)
«Кең байтақ- Қазақстаным»туралы -Нені білулерің керек? -Қазақстан қалалары, облыстары,олардың экономикасы,байлықтары туралы білесіңдер. -Жаңа сөздермен, сөз тіркестерімен танысасыңдар. -Нені үйренулерің керек? -дұрыс сөйлеп,сұраққа дұрыс жауап беруге. -Топпен жұмысты кеңірек жүргізуге баулу -Сабақта 3 топ жұмыс жасайды.Топ басшылары бағалайды.
-Мына өлең жолдарын тыңдаңдар, ол қандай тақырыпқа жазылғанын, не туралы екенін айтыңдар.
Қазақстан картасы Алматы-ғылым мен мәдени орталығы, Ақтөбе- өлке,ақ тарысы мол ырыс, Жамбыл- жайлау,қазыналы шұрайлы, Жезқазған-кен,бұзылмаған аймағы, Көкшетау-көп көгілдір көл аймағы, Қарағанды-қара алтынның қоймасы, Қостанай-құт,қызыл бидай қамбасы, Қызылорда-күрішті сыр сағасы, Өскемен-өр шығыста,Алтай аясы Семей-аңыз,Шыңғыстаудай қорғанды Шымкент-ыстық оңтүстігім мақталы. -Өлең қандай тақырыпқа жазылған? -Олай болса қазір экранға қараңдар 1.Оқушы мәтінді көріп,тыңдайды. 2.Аударма жұмысын жасайды 3.Мәтіннің не туралы екендігін анықтайды.
-Қазір кітаптарыңның 61-бетін ашыңдар, -«Кең байтақ –Қазақстаным»мәтінін дауыстап оқыңдар, -(Мәтінмен жұмыс кезең-кезең бойынша жүргізіледі,Мәтінді оқығанға дейінгі кезең,оқығандағы, оқығаннан кейінгі кезең) -әр топ берілген тапсырмалар бойынша мәтінмен жұмыс жасайды 1.оқып ,аударады 2.басқа топтарға сұрақтар дайындайды 3. екі мәтінді салыстырады.Ұқсас жерлері бар ма? -бар болса қай жерден көруге болады?
1-топ «Зырян қаласы»туралы 2-топ «Семей қаласы» туралы 3-топ «Астана қаласы» туралы ( буклеттер дайындау)
Экрандағы тапсырмалар арқылы 1.Мәтінге сүйене отырып сұрақтарға жауап беру 2.Сөйлемдердің дұрыс , бұрыстығын анықтау. 3.Сәйкес ұяшыққа қалалардың атын қой.
-Бүгінгі сабақта не білдіңдер? -Неге үйрендіңдер? -Сабақтың ұраны орындалды ма?
«4» 62-бет сөздікті жаттау,мазмұндау «5» мазмұндау «3»5.1.3. тапсырма
Топ басшылары топтағы оқушыларға баға қояды
-Сабақ аяқталды -Сау болыңдар
|