Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
А.Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған математика пәнінен қысқа мерзімді жоспары
3 Апта | Күн 30.10.14ж | Сабақ — | |
Сабақтың тақырыбы: | Санды бірнеше есе арттыру және кеміту | ||
Ресурстар: | АКТ,суреттер,сөзжұмбақ,оқулық,карточкалар,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі | ||
Міндеті: | · Санды арттыру,есе арттыру және кеміту,есе кемету туралы түсінік қалыптастыру · Есеп шығару дағдыларын арттыру · Бір-біріне деген сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыруға жұмыстану. | ||
Мақсаты: | Санды арттыру,кеміту және есе арттыру ,есе кеміту туралы білімдерін арттыру | ||
Тапсырмалар | 1-тапсырма. Миға шабуыл. Әр топ сұрақтарға жауап бере отырып,жаңа тақырыпты ашады (ережені оқушылардың өздері шығаруына бағыт беру) 5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.
| 2-тапсырма. «Ойлан,жұптас,талқыла» №2 Жаңа тақырып қаншалықты түсінгендігін топтық жұмыс арқылы дәлелдеу.
№3 Өз бетімен жұмыс( бір –бірін тексеру )
6-модуль. Жас ерекшелік модулі
| |
Сергіту сәті. Қарлығаш, Сөзжұмбақ шешу АКТ | 3- тапсырма. №6,7,8,9 топтық жұмыс №11 «Ыстық орындық» 2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.
| ||
Оқу нәтижесі: | Сабақ аяғында оқушылар: — Сипаттама бере біледі. — Санды бірнеше есе арттырып және кемітіп біледі — Берілген тапсырмаларға қорытынды жасап, өз ойын дәлелдей алады. | ||
Түйінді сөздер: | Есе арттыру, кеміту ұғымын меңгереді | ||
Сабақтың этаптары: | Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті | Модульдер мен уақыт |
Ұйымдастыру Сыныппен байланыс орнату
Өткен сабақты еске түсіру
Топқа бөлу Сыныптың білім деңгейін анықтау
Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар: | 1.Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу. -Сергіту жаттығулары: -Көңіл күйлеріңіз қалай?
Үй тапсырмасын сұрау: -Көбейту кестесін еске түсіру Әр оқушыдан көбейту кестесін сұрау — Ауызша математикалық диктант жүргізу -5*4 көбейтіндісі -4*3 тің көбейтіндісі Компаненттерін еске түсіру
Оқушылар көбейту кестесі бойынша 4 топқа бөлінеді Сынып ережесін шығару. -Мұғалімді тыңдау -Бірін- бірі тыңдай білу, -Уақытқа бағыну -Қысқа-нұсқа сөйлеу -Марапаттау
Мұғалім: -Үштен бір бөлікті қалай табамыз? -24 тің 3 тен бір бөлігі неше? -28 дің 7 ден бір бөлігі неше ? -Жалпы бөлік дегеніміз не№ Оқушы: Пікірін тыңдау | 2-минут.1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
минут. 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Диалог
5–минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Топқа бөлу
2-минут.1-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау ға үйрету СТО,жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
|
Сабаққа кіріспе Сабақ әрекетін қызықтыру. Білу
Сабақ мақсатын анықтау. Логикалық ойлауға жетелеу
Оқулықпен жұмыс
Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/ | Тұсаукесер -1 топ Санды 2-ге арттыру дегенді қалай түсінесің? 2-топ Санды 2 есе арттыру дегенді қалай түсінесің? 3- топ Санды 2 –ге кеміт дегенді қалай түсінесің? 4- топқа Санды 2 есе кеміт дегенді қалай түсінесің? Оқушылар өз ойларын постер қорғау арқылы ереже құрастырады. -Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар? Оқушы: Санды арттыру ,кеміту,есе арттыру,есе кеміту Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау Мұғалім мен оқушылар бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады. —Есептің шартын құрып білуміз керек -Тиісті амал таңбаларын қоя білуміз керек -Топта белсенді жұмыс жасауы -Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі
Жаңа тақырыппен танысу
Мұғалім: -Сонымен бірнеше есе арттыру дегеніміз не? (*) -Сонымен бірнеше есе кеміту дегеніміз не? (/) Оқушы: Өз ойларын айтып жауап береді | 5-минут. АКТ модулі. Интерактивті тақта 5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог. (топтық әңгіме)
10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог. (топтық әңгіме)
|
Сабақ мақсатының жүзеге асуы Түсіну кезеңі
Талдау
Сергіту Жинақтау
Қиындықтар мен түсінбеушіліктер Формативті бағалау: | №2 Жаңа тақырып қаншалықты түсінгендігін топтық жұмыс арқылы дәлелдеу №3 Өз бетімен жұмыс бір-бірін тексереді
Топтық жұмыс: 1-топқа №6 2 топқа №7, 3- топқа №8 4 топқа №9 Ш: 10*3=30 Ж : Қойдың массасы 30 кг
Ш: (4*9):6=6 Ж Болатта 6 кеспекшеден болды.
Ш: 18+(7*5)=53 Ж 53 сөз
Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді. Сөзжұмбақ «Ыстық орындық» стратегиясы №11 Шығармашылық тапсырма:
Түзету жұмыстары,сұрақтар
Бағалау бетшесі арқылы топтағы оқушыларды бақылаушы бағалайды | 5-минут. 5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.
5-минут. 2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.
2-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
5-минут. 5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту
1минут.3- модуль. Оқыту үшін бағалау модулі. |
Рефлексия | Білемін? Білдім Білгім келеді? | 2 –минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету. |
Келесі тапсырма | №4-5 | 1 –минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету. |