Қысқы ауа-райы
Сабақтың тақырыбы: Қысқы ауа-райы
Мақсаты: Қысқы ауа-райы тақырыбында сөйлесе білуге үйрету.
Міндеті:
1.Сөйлеу барысында сөйлемді дұрыс құрай білуді үйрету.
2.Сұрақ-жауап өткізу арқылы, оқушылардың ой-өрісін дамыту, ойлау қабілеттерін, сөйлесуді дамыту.
3.Қыс жыл мезгіліндегі өмір қауіпсіздігі жайлы ескерту.
Көрнекілігі: суреттер, жаңа сөздер жазылған плакат, «Толықтырып жаз» тапсырмасы жазылған плакат, үнтаспа, карточкалар
Қалданылған әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, «Кристалл» әдісі, түсіндіру, «миға шабуыл» (ассоцияция) әдісі
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, назарларын аударту, сабақ мақсатын айтып өту, ойын «Мен саған … тілеймін» оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тілейді.
ІІ Үй тапсырмасы: «Қысқы каникул» ассоцияция жасату, әңгімелеу, сөздік тексеру, карточкалар арқылы тапсырмалар беру
ІІІ Жаңа сабақ бойынша:
1.1 Сөздікпен жұмыс: түсіндіру,үнтаспадан тыңдату, жекелей , топпен қайталату, сөзтіркестерін және сөйлемдер құрату, сөздікке жазу.
Буран-боран, борайды – бушует, төмен температура-низкая температура, мұз басады-покрывается льдом, қырау – иней, абайла – осторожно, сынық – перелом, құлау-падать
1.2 Қыс кезіндегі тайғақтан, үсіктен абай болу керектігін айтып өту.
- Кітаппен жұмыс: диалог оқу: №3 132бет.
- Үлгі бойынша сөйле: Қар. Қар жауды. Қар қалың жауды. Кеше қар қалың жауды. Кеше далада қар қалың жауды.
Сергіту сәті.
4.Дәптермен жұмыс:
4.1 қырау сөзіне фонетикалық талдау жаса
4.2 шаңғы сөзін тәуелдеп жаз, буынға бөл
Ү Бекіту: «Кристалл» әсін қолдану арқылы оқушыларға қыс және күз жыл мезгілдерінің ауа – райын салыстырту
ІҮ Қорытынды:
Толықтырып жаз, өзің де ойлан
Город – қала иди — бар соль — тұз класс – сынып
Санки — … снег — … лед — … перелом — …
Ү Үйге тапсырма:
жаңа сөздерді қолданып қысқаша әңгіме құрап жазу, әңгімелеу