Уақыт. Сағат неше?
Сабақтың тақырыбы: Уақыт. Сағат неше?
Мақсаты: Оқушылардың сөздік қорларын толықтыру.
Міндеті:
1.Жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлемдер құрату, сөйлету.
2.Септік жалғауларды дұрыс қолдана білуді қалыптастыру.
- Уақыт қадірін білуге тәрбиелеу.
Көрнекілігі: сағат, суреттер, жаңа сөздер жазылған плакат, қағаздан жасалған гүлдер, дайын мәтіндер жазылған таратпа қағаздар
Қолданылған әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, диалог, түсіндіру, ойын, үнтаспа тыңдату, жұмбақ шешу
Барысы
І Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, сабақ жоспары мен мақсатын айту. Ойын : «Мен сізге … гүлін сыйлаймын» оқушыларға өздері білетін гүлдердің атауларын айтқызып қағаз гүлдерді сыйға тарту
ІІ Үй тапсырмасын тексеру: сұрақ-жауап, карточкалар.
ІІІ Жаңа сабақ бойынша: тақырыбын жұмбақ арқылы сабақ тақырыбын балаларға тапқызу, мақсатын түсіндіру
Тық-тық ұрып,
Шегесін қадап.
Мезгілді саған,
Айтады санап. (сағат)
1.Сөздік жұмыс: үнтаспадан тыңдату, түсіндіру, фонетикалық жұмыс жүргізу, оқыту, жазу, сөз тіркестерін, сөйлемдер құрату
Сағат-часы, құм сағат-песочные часы, наручные часы-қол сағат, настенные часы-қабырға сағаты,қалта сағат-карманные часы, который час? – сағат неше? уақыт — время, үнемдеу — экономить
2.Оқушыларды сөйлету: сұрақ – жауап , суретпен жұмыс, диалог жасату.
3.Мәтінмен жұмыс: оқу, аудару, сұрақ-жауап, мазмұндау.
Сағаттар.
Ұзын көше бойында үлкен көрме болды. Адамдар көп келді. Бұл — сағаттар көрмесі. Көрмеде сағаттың түрлері өте көп. Балалар құм сағатпен, қол сағаттың, қалта сағаттың әр түрімен танысты. Ең әдемісі – алтын қалта сағат.
4.Дәптермен жұмыс: сағат, қол сағат сөздерін септету, тәуелдету, айырмашылығына, ұқсастығына көңіл аударту
ІҮ Бекіту: сұрақ-жауап жүргізу
Ү Қорытындылау: Венн диаграммасын жасату
Қол сағат ортақ қалта сағат
Бауы бар тілі бар қалтада болады
Қолға тағады сағат түйреуіші бар
қақпағы бар
ҮІ Үйге тапсырма
Сағат түрлерін жасап келу, септік жалғауларын қайталау, сөздік жаттау
ҮІ Бағалау