«Жануарлар әлемінде». Нәтиже сабақ.
Сабақтың тақырыбы: «Жануарлар әлемінде». Нәтиже сабақ.
С/мақсаттары: Білімділік: өтілген материалмен байланыстыра
отырып оқушылардың тілін дамыту;
ойлау, сөйлеу есте сақтау қабілетін арттыру;
оқушыларға деңгейлік тапсырма беру
арқылы білімдерін бағалау;
тілге деген қызығушылықтарын арттыру;
Дамытушылық: сауатты, көркем жазуға,
шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту;
Тәрбиелік: қоршаған ортаны, онда мекендейтін
жабайы жануарларды қорғауға тәрбиелеу.
C/mүpi: дәстүрлі
C/muni: білімді тексеру
қорытынды/қайталау.
С.әдістері: сұрақ-жауап, ой шақыру, әңгімелеу, ойын,
жұмбақ шешу, деңгейлік тапсырмалар.
Көрнекілік: тақырыпқа байланысты суреттер, ойыншықтар, тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Кезекшінің рапорты, сұхбат.
Қайталау кезеңі
- Мынау қандай жануар? Сұрақ-жауап
а) Жүрегінің салмагы 700 кг, тілінің салмагы — 2 тонна.
Ол 9-10 метр жерге секіреді.
Оның салмағы 1,5 тоннадай.
Олар 70-80 жыл өмір сүреді.
Ол 45 күнге дейін су ішпей жүре алады.
Әр жануарға шағын әңгіме құрастыру.
а) Ауызша сөздерді талдау:
кит, жолбарыс, тасбақа, піл, түйe.
- «Кі м нені ұнатады?» ойынын жүргізу.
Оқушылар ұнатқан жануардың қасына барып, сол туралы өз
ойынан әңгіме құрастырады.
- «Оқушы-оқушы» бір-біріне сұрақтар қояды.
- «Полиглот» ойыны. Жұмбақтар шешу.
Жұмбақтарды орыс тілінде оқимын, оқушылар қазақ
тілінде, сосын ағылшын тілінде аудармасын айтады
Жұмбақтар
- Шустрый маленький зверёк
По деревьям скок да скок!
Вот с гостинцами тарелка!
Погрызли орешков,….
(белка — тиін — protein)
- Ой, зайчишкам не до смеха
От его клыков и меха.
В зайцах с детства знает толк
Злой, зубастый серый ….
(волк — қасқыр — woif)
- Он зимой в берлоге спит,
Летом пчёлок сторожит,
Мёд найдёт и ну реветь!
Как зовут его?…
(медведь — аю — bear)
4. Хитренько взглянула,
Хвостиком махнула
И исчезла — чудеса!
Где ты, рыжая?…
(лиса — түлкі — fox)
- 5. Ушки на макушке
У лесной зверушки
Ты его узнай — ка!
Это серый…
(зайка — қоян — hare)
- Путешественник отважный
Он идет пустыней важно.
Не боится он жары,
Два горба,как две горы.
(верблюд-түйе – camel)
- Узнать его просто,
Узнать его легко;
Высокого он роста
И видит далеко.
(жираф — керік – giraffe)
- Грозный зверь с огромной гривой
Воду пьет неторопливо.
Зверь гривастый — царь зверей,
В джунглях зверя нет храбрей.
(лев — арыстан – lion)
- Всех огромней в джунглях он,
Напролом шагает он,
Грозно бивнями блестит,
Вкусно листьями хрустит.
(слон — піл – elephant)
- Зверя узнают все ребята.
Ходят в шкурах полосатых.
От хвоста и до ушей
Цвет песка и камышей.
(тигр — жолбарыс – tiger)
- Я ползу — мой дом со мной.
Ох, тяжелый костяной.
Но зато не знаю страха.
Мое имя-
(черепаха – тасбақа – turtle)
- У него большие уши,
Сам себя облил, как в душе,
Поднял хобот, затрубил
Толстоногий…
(слон — піл – elephant)
- Сильный, смелый и игривый
Ходит зверь с косматой гривой.
Прячьтесь, звери поскорей,
Ходит грозный
(лев – арыстан – lion)
- Деңгейлік тапсырмаларды орындау:
1. Kөп нүктенің орнына сан есімдерді қойып, көшіріп жазу. - Сөйлемдерді аяқтау.
- Сөздерді аудару.
Үйге тапсырма: мазмұндауға дайындалу, сөздерді қайталау
Ойыншықтармен жұмыс.
а) сөздерді екі топқа бөлу;
б) фонетикалыкқ талдау: қоян, жүк;
в) орман, Қызыл кітап, қорғау сөздермен сөйлем құрастыру.
Пысықтау кезеңі: Аңдар қайда өмip сүреді?
Қызыл кітапқа қандай аңдар жазылады?
Қорытынды: Сабақты қорыту, білімдерін бағалау.