Қатемен жұмыс. Бауыр. Шылау сөздер (септулік, демеулік, жалғаулық)
Пәні | Қазақ тілі | Сынып | 7 в |
Тақырыбы: | Қатемен жұмыс. Бауыр. Шылау сөздер (септулік, демеулік, жалғаулық) | ||
Мақсаты: | Оқушылардың тәрбие туралы білімдерін толықтыру. Қатемен жұмыс жүргізу. Шылау сөздер(септулік,демеулік,жалғаулық) ережесін түсіндіру, жаздырту. Өз ойларын еркін жеткізуге, ойын ашық айта білуге бағыттау. | ||
Күтілетін нәтиже: | Диктантта жіберген қателерін көріп, қайтадан көшіреді. Туыстық қарым-қатынас туралы білгендерін айтады. Шылау сөздер(септулік,демеулік,жалғаулық) сөздерін меңгеріп, сөйлем ішінен таба алады. | ||
Сабақ түрі | Топтық жұмыс, тренинг, СТО әдістері, сұрақ-жауап |
Сабақтың өту барысы
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті (жұмыс түрі,орындалуы,уақыты) | Тапсырма мазмұны | Оқушы әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Кіріспе
| -Амандасу, түгелдеу -Назарларын сабаққа аудару. -Тренинг: шаттық шеңбері, топқа бөлу. Бір-біріне көңіл-күй сыйлайтын сөздер айтады. Түрлі түстер бойынша 3 топқа бөлінеді. 1. қызыл 2. жасыл 3. сары Үй тапсырмасын тексеру Әдісі: қойылған сұрақтарға жауап беру. 2. ереже жатқа айту. Жұмыстың орындалуы: Әр топтан 1,2 оқушыдан жауап береді. | Сұрақтар:
1.Фонетика нені зерттейді. 2.Дауысты,дауыссыз 3. Буын түрлері, мысал келтір 4. Үндестік заңы түрлері. 5. Үстеу дегеніміз не? 6. Үстеудің түрлері.
| Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топта 3-4 оқушыдан.Әр топ топтық ереже бойынша өздерін реттеп отырады. Топ басшысы бағалау парағына өзінің тобындағы оқушылардың аты-жөнін жазады. Сабақ бойы бағалап отырады. | Бағалау парақтарын тарату.
№ ФИО үй тапс:
| Бағалау парақтары.
1-т 2-т 3-т 4-т |
Тұсаукесер
| I білу: 1.Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек? 2. Қатемен жұмыс. Бауыр. 3. Сын-қимыл, мақсат үстеу
| Диктантта жіберген қателеріңді қарап шығып, қате жіберген сөздеріңді қайтадан көшіріп жазыңдар. Сұрақтарға жауап беру. 1. Отбасы мүшелерін атаңдар? 2. Отбасындағы туыстық атауларды атаңдар? 3. Бір отбасындағы балалар бір-біріне кім болады? | Үй тапсырмасында отбасы туралы әңгімелейді және шылау түрлерін жатқа айтады. Сұрақтарға жауап береді. | ||
Негізгі бөлім
| II. Түсіну. Топтық жұмыс Мәтінмен жұмыс, Диалогтық оқу. Ережемен жұмыс
| 1-тапс: 3 топқа. Мәтінді түсініп оқып, аударып, өз ойларыңды айтыңдар. Ережемен жұмыс Мен күн сайын сабақ оқимын. 2-тапс.1-топ. Мақал-мәтелдердің аудармасын тауып, мағыналарын түсіндіреді. 3-тапс. 2-топ. Мәтінді оқып, ойды өз беттеріңше жалғастырады. 4-тапс.3-топ. Шылау түрлерін қатыстырып, сөйлемдер құрау. Констинополь әдісі: Отбасы Бес жол өлең әдісі: Бауыр | Диктантта жіберген қателерін көріп, қателерін көшіріп жазады. Мәтінді оқып, түсінгендерін айтады. Берілген сөйлем бойынша ережені шығарып,ереже дәптерлеріңе жазып алады. Топтың басшысы бағалау парағы бойынша өз тобының оқушысын бағалап отырады. Тапсырмаларды топта оқулықтарынан дәптерлеріне орындап, талдап, оқып береді.
| Белсенділігі, ойының нақтылығы, тұжырымдылығы, сөз саптауы, топтағы ынтымақтастық деңгейі.
Тапсырмалардың дұрыстығы,қатесіз, таза, орындаулары, жазулары. | 7 сынып, қазақ тілі
Дәптермен, оқулықпен, тақтамен жұмыс. |
Бағалау
| Әдісі: өзара бағалау . Орындалуы: бағалау парағы арқылы бір-бірін бағалайды | Қорытынды баға қояды. | Топ басшысы өзінің тобындағы бағалаған оқушылардың бағаларын айтады. | бағалау парақтарын жинап алу.
| |
Үй тапсырмасы | Орындалуы: 1. 14 бет, 2-тапс. Жаттау 2. Шылау сөздер (септулік,демеулік,жалғаулық) ережесін жаттау. | Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіру. | |||
Қорытынды | Әдісі: INSERT әдісі Орындалуы: Сабақта не ұнады, нені білдім, нені білгім келеді, не ұнамады. | Оқушыларға түрлі түсті стикерлер беріледі. | Оқушылар өздерінің ойларын стикерлерге жазып, жапсырып кетеді | Түрлі түсті стикерлер |