Тамақтануды тиімді ұйымдастыру
Сабақтың тақырыбы: «Тамақтануды тиімді ұйымдастыру»
Сабақтың мақсаты: Қазақша түсініп, сауатты сөйлеу.
Білімділік: Тамақтануды тиімді ұйымдастыру туралы мәлімет беру. Тиімді тамақтанудың қағидалары мен ұсыныстарымен таныстыру. Оқуға, білімге құштарлығын арттыруға баулу.
Тәрбиелік: Қазақ тілін құрметтеуге тәрбиелеу. Әдепті , күшіпейіл болуға және басқа жақсы қасиеттерге тәрбиелеу.
Дамытушылық: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту. Сөйлеу мәнерлерін қалыптастыру, сөздік қорларын молайту. Есте сақтау қабілеттерін кеңейту, қалыптастыру. Ойнау, қабылдау ойын жеткізу қабілеттерін арттыру, білім қорларын жинаутап, дамыту.
Сабақтың түрі: топтың жұмыс
Сабақтың әдес – тәсілі: түсіндіру, сұрақ жауап, жаттығу, талдау, тіл дамыту баяндау
Сабақтың көрнекілігі: инт. тақта, кластер, бес жол өлеңі, кубизм стратегиялары, тест жұмысы.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Сабақтың барысы:
- Ұымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу
- Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару:
Шаттың шеңберін құру (оқушылар екі жеңбер құрады: шекі және сыртқы. Ішкі шеңберді құрайтындар сыртқы шеңбердегілерге қарап тұрып, жақсы тілек айтып, оң жағына қарай бір адым жылжиды. Осылайша шеңбер бойымен барлығы бір — біріне жақсы тілек айтып, екі топқа бөлініп отырады.
- Кезекшімен сұхбаттасу (оқушыларды түгендеу)
- Үй тапсырмасын тексеру: «Кластер» құру арқылы мәтіндерді әңгімелеу
( мұғалім шайнек пен кофенің суретін аударып қояды ). Екі топтан бір оқушы щығып әңгімелейтін мәтіндерін сол суреттер арқылы таңдайды.
- ші топ: Кофе ішу
- ші топ: Шай ішу ( «Дастархан әні» )
III. Жаңа тақырып: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын айту (мұғалімнің сөзі)
- Жаңа тақырыпты меңгерту:
- «Ой қозғау» стратегиясы.
Тамақтануды тиімді ұйымдастыру дегенді қалай түсінесіңдер? (неге?)
(Интерак. тақтадан тамақтануды тиімді ұйымдастыру туралы мәліметпен таныстыру, аудару)
1 — ші топ: Алғашқы үш сөйлемді көшіріп, септік жалғауларын анықтаңдар.
2 — ші топ: Қалған үш сөйлемді көшіріп, септік жалғауларын анықтаңдар.
- Тиімді тамақтанудың қағидалары мен ұсыныстарымен таныстыру
( интерак. тақтада тірек-сызба. ) Балалар, сендер осы берілген қағидалар мен ұсыныстарды сақтайсыңдар ма? Неге сақтаумыз керек? Өйткені, сақтамасаң денсаулығымыз нашарлап, жиі ауыратын боламыз. Солай ма, балалар?
- «Бес жол өлең» құрастыру (әр топтан оқушы шығып, өз тақырыбын таңдайды)
1- ші топ: Еттен жасалатын тағам
2-ші топ: Сүттен жасалатын тағам («Дастарқан әні») шығып тұрады және тағам түрлері инт. тақтада слайд шоу.
Зат есім — 1
Сын есім — 2
Етістік – 2-3
Сөз тіркесі — 1
Ұғым – 1
- «Кубизм» стратегиясы. Мақал мәтелдің мағынасын ашыңдар.
а) Ас — адамның арқауы. д) Той тамағы тәтті.
ә) Ас атасы – нан. в) Асы бар аяқтан аттама.
б) Ас қадірін тоқ білмейді. г) Ас тұрған жерде ауру тұрмайды.
- Жаңа сабақты бекіту, қорыту.
Алған білімдерін тестілеу.
(Интерак. тақтада тест тапсырмалары көрсетілген). Оқушылар бір- бірінің тапсырмаларын тексеріп, бағалайды.
(Тест тапсырмаларының жауаптары көрсетіледі)
- Үй тапсырмасын беру.
Интерактивтік тақтада берілген:
- Асқа байланысты мақал- мәтелдер жаттау
- 1,2 – тапсырма. 93 – бет (әңгімелеу)
VII. Оқушылардың жауаптарын бағалау, мадақтау.
VIII. Рефлекция. Көңіл күйлерің қалай? Берілген тапсырмалар қиын болды ма? Қандай тапсырмаларды орындауда қиыншылық туды?