Жаны саудың- тәні сау
15.03 Қазақ тілі 7«б» класс | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы | Жаны саудың- тәні сау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сілтемелер: | Күнтізбелік жоспар, оқулық, қосымша материал | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаттары: | Модуль тақырып бойынша алған білімдерін пысықтау. Қос сөздердің, демеулік шылаулардың, топтау сан есімдердің жасалуын бекіту. Әңгіме құру барысында ойларын өз мүмкіндіктеріне қарай қарапайым тілмен жеткізіп, дәлелдей білуге дағдыландыру. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
күтілетін нәтижелер: | Топта жұмыс жасау барысында қолайлы психологиялық жағдай жасау. Өз білімін бағалауға, Бір-бірін оқу үрдісіне қатыстырып, табысты оқуға жетелеу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
уақыты | Ресурстары | Сабақтың мазмұны | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мұғалімнің іс -әрекеттері | Оқушының іс-әрекеттері | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3мин
| СТО стратегиялары | Оқушыларды сабаққа ынталандыру, жағымды психологиялық ахуал тудыру мақсатында ортаға «шаттық шеңберіне» шақырады. | «Шаттық шеңберінде» үш топ өкілдері өзге тілде амандасу рәсімін көрсетеді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин
| 1 слайд | Сабақтың мақсатымен таныстырып, эпиграфына назар аударартады. Бағалау парақтарын үлестіреді. Сигнал карталарын, мұғалімнің қошемет картасымен таныстырады. | Тақтадан эпиграфты оқып шығады. «Бақытымыздың оннан тоғыз бөлігі, деніміздің саулығына байланысты.» Шопенгауэр А | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин | 2 слайд | Сұрақ-жауап арқылы өткен сабақты еске түсіру: 1. Адам өміріндегі ең жоғары бағалы дүние қандай? 2.Салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін не істеу керек? 3.Денсаулық жақсы болу үшін не істеу керек? 4.Қазір көңіл күйің қалай? | Оқушылардың жауабы: . Адам өміріндегі ең жоғары бағалы дүние -денсаулық. Салауатты өмір салтын қалыптастыру үшін… 3.Денсаулық жақсы болу үшін… 4. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин | 3слайд | Топтағы жұмысқа ынталандыру мақсатында бейнесюжет көрсетіледі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 мин
15 мин | «Тыңдап тұрған үштік» стратегиясы | 4 слайд
5 слайд | I топ Жуыну, таза, дене, ұйқы, тіс, күнбе-күні, күту, дұрыстап, тамақтану, пайдалы, тазалау, дене шынығу жаттығулары, төрт-бес рет. II топ Шұғылдану, барысында, пайдалы, денсаулық, спортпен, үшін, сұлулық, өмірі ұзарады,салауатты өмір, әкеледі, қысы – жазы, таңертеңгі жаттығулар. III топ Ұйықтауға әдеттену, ережелері, тынығады, көбейеді,айқайлауға, жүгіріп ойнауға, майлы тамақ,күш,дене, зиян, таза ауа, демалу, ұйықтар алдында | 3 топқа 3 тапсырма беріледі. Топтарға бағалау парақтары үлестіріледі. Тапсырманың 1 кезеңінде әр топ тірек сөздерді пайдаланып, өз тақырыптары бойынша әңгіме құрайды. 2кезеңде әр топ мүшесіне роль беріледі ( сөйлеуші, сұрақ қоюшы, тыңдаушы, уақыт белгілеуші) Белгіленген уақытқа дейін топтың әр мүшесі әр рөлді сомдап шығу керек.Бекіту мақсатында әр топ өкілі өз тақырыбын ашады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6сл | Сергіту сәті | Ортаға әр топ өкілі шығып, сергіту жаттығуларын өткізеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин 3мин | (семантикалық карта
| 7,8 слайд
| Тақырыпты бекітуге арналған (семантикалық карта) Жаттығу орындатады: Тапсырма орындалған соң, өзара алмасып тексереді, балл қояды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5мин | топтастыру | 9 слайд постер | — Біз бүгін адам өміріндегі денсаулықтың маңызы, салауатты өмір салты төңірегінде әңгіме қозғадық, енді бүгінгі сабағымыздан түйгендеріңді әр топ өзінің «Сауығу бағдарламасын» құру арқылы көрсетіп шықсын. | Белгіленген уақыттан соң топтар ортада өз жобаларын қорғап шығады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 мин | 10слайд | Оқушылардың көңіл күйін білу мақсатында Үлестірмелі қағаз береді. | Бағалау парақтарын , үлестірмелі қағаздарын толтырады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 мин | 11слайд | Сабақты қорытындылайды. Үйге тапсырма «Менің отбасымның сауығу бағдарламасы» ой толғау жазу
| Бағалау парақтары бойынша баллдарын санап, бағаға айналдырады. |
Бағалау парағы.15.03.14 «Жаны саудың- тәні сау»
Оқушының аты жөні________________________________________________________
Қиындық деңгейлері | Критерийлері: А, |
Тілдесім С(сұрақтар қойып, жауап беру) | |||||||||||||
Айтылым:(топтағыжұмысы) Өз бағыты бойынша мағлұмат беру ( 6б) | |||||||||||||||
1топ | 2топ | 3 топ | дескрипторлары | семантикалыы | Карта 5б | Мұғалім1-4б | Қорытыынды балл | ||||||||
қарапайым | А Материал дайындау,әңгімелеу барысында топ жұмысында белсенділік танытпайды, бірақ топ мүшелерінің көмегімен жоба дайындауға қатысады. С -1-2сұрақ топ көмегімен құрайды. | 15 | |||||||||||||
орташа | А М атериал дайындау, әңгімелеу барысында топ жұмысында белсенділік танытып, өз ұсыныстарын жасап отырады.Сөйлем құрауда қателіктер ара- тұра кездеседі(жалғауларында) С-Өз бетімен 2-3сұрақ құрайды, арасында қателер кездеседі.
| ||||||||||||||
жоғары | А Материал дайындау, әңгімелеу барысында топ жұмысында аса жоғары белсенділік танытып, топ жұмысын басқарып, бағыт беріп отырады. Қазақ тілінде өз ойын еркін жеткізеді.С –Топ жұмысын басқарып, өз бетімен сұрақтарды дұрыс құрайды.
| ||||||||||||||