Күз.
Тақырыбы: | Күз. | ||
Мақсаты: | Оқушылардың күз жыл мезгілі туралы білімдерін кеңейтіп, күз туралы әңгімелей білуге, қазақ тілінде өз ойларын еркін жеткізуге үйрену. | ||
Күтілетін нәтиже: | А. Күз жыл мезгілі туралы әңгімелей алады. В. Күзді көктеммен салыстырады. С. Өз ойларын еркін жеткізе алады. | ||
Сабақ түрі | Топтық жұмыс, тренинг, сұрақ-жауап |
Сабақтың өту барысы
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті (жұмыс түрі,орындалуы,уақыты) | Тапсырма мазмұны | Оқушы әрекеті | Бағалау | Ресурстар | |||||||||||||||||
Кіріспе
| -Амандасу, түгелдеу -Назарларын сабаққа аудару. -Психологиялық дайындық, топқа бөлу. Күрте, жемпір, бәтеңке бойынша 3 топқа бөлінеді.
Үй тапсырмасын тексеру Әдісі: 32 бет, 2-тапс. Жұмыстың орындалуы: Әр топтан 1,2 оқушыдан жауап береді. | «Сұрақты ұстап ал» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру. 1.Қандай киім түрлерін білесің? 2.Күзде қандай киім киесің? 3.Басыңа не киесің? 4.Қолыңа не киесің? 5.Аяғыңа не киесің? 6.Үстіңе не киесің? | Оқу құралдарын алып сабаққа әзірленеді. Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.Оқушылар 3 топқа бөлінеді. Әр топта 4-5 оқушыдан.Әр топ топтық ереже бойынша өздерін реттеп отырады.
Үй тапсырмасында 2-тапс-ны жатқа айтады, сұрақтарға жауап береді. | Бағдаршам Смайлик
| Қайырлы күн досым! Жеті күннің әр кезі. Сәттілікке толсын! Біздің алар бағамыз. Кілең бестік болсын! | |||||||||||||||||
Тұсаукесер
| I білу: 1.Бүгінгі сабақта нені білуіміз керек? 2. Күз | Сұрақтарға жауап беру. 1. Сөзжұмбақ арқылы. Күз
1. «Одежда» сөзінің аудармасы. 2. «Сильный» сөзінің аудармасы. 3. «Лето» сөзінің аудармасы. 2. Қазір қай жыл мезгілі? |
Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
|
Интербелсенді тақта | ||||||||||||||||||
Негізгі бөлім
| Әдісі: Топтық жұмыс
Әдісі: Топтық жұмыс.
Әдісі: Жұптық жұмыс.
Әдісі: Дәптермен жеке жұмыс.
| 1-топ: 1-тапс.Сурет бойынша бұл қай жыл мезгілі екенін әңгімелеу. 2-топ. 6-тапс. Мәтінді түсініп оқып, аудару. 3-топ. «Топтастыру» әдісі Күз 1-топ: Жапырақтарды қызыл, сары, жасыл, қоңыр түстерге бояу. 2-топ: Күз тақырыбына байланысты Қ әрпіне сөздер жазу. Қыркүйек, қазан, қараша, қолғап, құстар, құлақшын. 3-топ: Мына балаға күзгі киімді кигізіңдер. Сергіту сәті: «Көңілді күн» 1,3-тапс. Үлгі бойынша бір-бірімен сөйлесу. Тәуелдеу: 1-топ: жемпір 2-топ: күрте, 3-топ: етік | Оқушылар топта бірлесіп тапсырмаларды орындайды.
Сергіту сәтінде билейді. Сурет арқылы бір-біріне сұрақтар қойып сөйлеседі. Дәптерлеріне жеке сөздерді тәуелдеп жазады. | Тапсырмалардың дұрыстығы,қатесіз, таза, орындаулары, жазулары.
Бағдаршам
Смайлик |
2 сынып, қазақ тілі оқулығы, интербелсенді тақтамен жұмыс.
Дәптермен жұмыс | |||||||||||||||||
Қорытынды
| Әдісі: Топта жеке жұмыс | Венн диаграммасы Күз ұқсастығы көктем Құстар Жаңбыр Құстар ұшып жауады. ұшып кетеді. Жыл келеді. Күн мезгілі. Күн салқындайды. жылынады. Жапырақтар Жапырақтар жасыл сарғаяды. болады. |
Интербелсенді тақта арқылы венн диаграмманы толтырады. | Интербелсенді тақта | ||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы | Орындалуы: 1. 38 бет, 6-тапс. мазм. | Үй тапсырмасын қалай орындау керектігін түсіндіру. | Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазады. | күнделік | ||||||||||||||||||
Бағалау
| Әдісі: кері байланыс | Құмыраға үш түрлі гүлдің біреуін таңдап салу. | Гүлдің біреуін таңдап, құмыраға салады. | Құмыра, гүлдер |