Жалғау
Пәні: Тақырыбы: Сыныбы: | Қазақ тілі Жалғау 2 б сынып |
Мақсаты: | Түбір мен қосымша туралы алған білімдерін пысықтау, жұрнақ пен жалғауды ажырата білу, қайталау. Ой-өрістерін кеңейту, бұрыннан білетін білімдерін пайдалана отырып қорытынды шығарып, өз ойларын жеткізе білу дағдыларын дамыту. |
Міндеттері: | 1. Оқушылардың бір-бірінің пікірін тыңдау дағдыларын дамыту; 2. Топтық жұмыс барысында бірлесе жұмыстануға үйрету; 3. Сауатты, таза, көркем жазуға, сөзді байланыстырып, дұрыс сөйлеуге және өмірмен байланыстыра оқуға тәрбиелеу. |
Күтілетін нәтиже: | 1. Жалғау туралы білімдері пысықталады; 2. Талдауға жаттығады; 3. Өздігінен жұмыс істеуге үйренеді. |
Өтілу кезеңдері | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | Ресурстар |
Ұйымдастыру | 1. Психологиялық дайындық: Сыныбымыз тап-таза, Бор да дайын тақтада. Ойымызды жинақтап, Отырайық партаға, — мұғалім оқиды. 2.Тренинг «Тез таңда» Мұғалім оқушыларға «түбір», «жұрнақ» және «жалғау» белгілерін таңдап алуды ұсынады.
Топтық жұмыс ережелерін шығарту: 1. Тыныштық сақтау 2. Уақытты тиімді пайдалану 3. Өзгенің пікірін тыңдау
| 1. Психологиялық дайындық: Сыныбымыз тап-таза, Бор да дайын тақтада. Ойымызды жинақтап, Отырайық партаға-оқушылар бірлесе айтады. 2. Тренинг «Тез таңда» Оқушылар өзіне ұнаған белгіні таңдап алады.
Оқушылар топтық жұмыс ережелерін шығарады Оқушылар оқып, қайталап айтады. | Интернет желісі |
Үй тапсырмасын тексеру | «Қайталау – оқу анасы!» «Өзіңді-өзің тексер» 1. Дұрыс жазылған сөзді тап: киік кйік кіиік 2. –шы жұрнағы қай сөзге лайық? ән торғай қобыз 3. Кеншілер деген сөздің түбірін көрсет: кенші кеншілер кен 4. Ұш сөзіне жалғанатын тиісті жұрнақты көрсет: -паз -қыш -паз 5. Дұрыс сөйлем құраңдар: інім, менің, барады, балабақшаға 1,2,4,3 1,2,3,4 2,1,4,3 6.Түбір сөзге не жалғанады? қосымша дыбыс буын | Оқушылар қолдарына берілген бағдаршам көздерінің көмегімен тақтадағы тест тапсырмаларының дұрыс жауабын көрсетіп отырады.
| Тест жинағы |
Қызығушылығын ояту Ой қозғау | «Білгенге маржан»
— Түбір деген не? — Жұрнақ деген не? — Жалғау дегеніміз не? – әр топтың атауына қарай ережелерін сұрайды.
Сурет бойынша қосымшалар жалғату. |
Оқушылар топ атауларына қарай ережені айтады.
Сурет бойынша қосымшаларды жалғап, сөздерді айтады.
| Мазмұнды суреттер, сұрақтар |
Мағынаны тану | Дәптермен жұмыс: Көркем жазу: Бб Білімді тауып айтады.
Оқулықпен жұмыс: І топ: 1-жаттығу. Жаңбыр тамшыларынан өшірілген жалғауларды тауып жазу керектігін түсіндіреді. ІІ топ: 2-жаттығу. Мәтінді оқытады. Қарамен жазылған сөздерді теріп жазып, түбірі мен жалғауын белгілеу керектігін түсіндіреді. ІІІ топ: 3-жаттығу. Мақалдарды көшіріп жазу, құрамында жалғауы бар сөздерді белгілеу керектігін түсіндіреді. Сергіту сәті: Анаң-күнің, жүрегің, Әкең — өмір тірегің. Сен бақытты ұлансың, Бәрі саған қуансын. Атаң – дана, қорғаның, Әжең – пана, Сен бақытты ұлансың, Бәрі саған қуансын.
«Жүйрік ойлы ұландар» топтық жұмыс 5-жаттығу. Сурет бойынша жұмыс І –ІІ –ІІІ топтағы алдыңғы төрт оқушы «Ананы неге теңер едің» тақырыбында сурет салу І –ІІ –ІІІ топтағы соңындағы төрт оқушы: «Менің анам » тақырыбында эссе жазу
| Оқушылар көркем жазуды толтырады.
Әр топтан бір оқушыдан шығып, тақтаға, қалған оқушылар өз орындарында отырып орындайды.
Сергіту сәті: Анаң-күнің, жүрегің, Әкең — өмір тірегің. Сен бақытты ұлансың, Бәрі саған қуансын. Атаң – дана, қорғаның, Әжең – пана, Сен бақытты ұлансың, Бәрі саған қуансын.
Берілген тапсырмалар бойынша жұмыстанып, шығармашылық жұмыстарын қорғайды. | Қазақ тілі оқулығы. Плакат беттер, маркерлар, стикерлар |
Ой толғаныс | «Сөз ойла, көп ойла» 3 минут.
Берілген белгілер бойынша сөздер жазу. |
Берілген белгілер бойынша сөздер жазады. | Тірек сызбалар |
Қорытындылау | «Тобықтай түйін» «Бес жолды өлең» стратегиясы 1. Не? Жалғау 2. Қандай? 3. Не істейді? 4. Сөйлем 5. Синоним | «Бес жолды өлең» стратегиясы бойнша жұмыстанады. | |
Бағалау | Әр топтағы оқушылардың сабаққа қатысын бағдаршам бойынша бағалау | ||
Үйге | 4-жаттығу, ереже жаттау. |