Орта мерзімді жұмыс жоспары 10 сынып
Орта мерзімді жұмыс жоспары 10 сынып
Әлеуметтік—мәдени ая
І-модуль
«Техника ғылымы саласындағы белгілі тұлғалар»
№ | Сабақтың тақырыбы | Мақсаты | Түйінді идеялар | Міндеті | Модуль | Әдіс—тәсілдер | Ресурстар | Нәтиже |
1 | Техника саласының белгілі ғалымдар (Қазақ халқының ғалымдары) | Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшіліктері туралы білімдерін нақтылай отырып, «Ғалымдар» тақырыбы бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни ойлауды дамыту. | Түрлі тапсырмалар орындауда топпен жұмыс істеуге үйрету, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқу үдерісінің тәжірибесіне енгізу. | Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшкліктерін түсіндіру, диалогтық әдісті қолдануды, дұрыс шешім қабылдауды үйрету, топтық, жұптық жұмысты жандандыру, ортада сенімді қарым-қатынас орнату. | «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту мен оқуда ақпараттық – комунникациялық технология» | «Блиц — кездесу» әдісі, диалогтық әңгіме,, рефлексия | Сызба негізінде жалғаулардың түрлері, көрнекті, көркем суреттер. Power Point таныстырылымы | Көңіл күйлері жақсарады. Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін – өзі реттей алады, өздігінен білім алуды үйретеді, өзін және өзгені бағалай алады. |
2 | Әлихан Бөкейханов | Ә.Бөкейханов туралы білімдерін нақтылай отырып, өтетін тақырып бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни тұрғыдан ойлауына жағдай туғызу. | Өз бетімен шешім таба білуге үйрету, мотивация және моралды жауапкершілік туғызу, өз көзқарасын білдіріп, сыни пікір айта алу және жазу арқылы қиял дағдысын дамыту. | Бір — бірімен пікірлесу барысында, өзара тұлғалық дағдысын дамыту, ортақ қорытынды шығаруға, өзгенің пікірімен санасуға, бағалай білуге үйрету, эстетикалық талғамын арттыру. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды баларды оқыту. Оқытуда АКТ пайдалану. Оқыту үшін бағалай және оқуды бағалау. | «Миға шабуыл», «Топтастыру» | Көрнекті, көркем суреттер. Power Point таныстырылымы | Еркіндік атмосферасы негізінде топтық жұмысқа қалыптаса бастайды. Өзіндік баға беруге талпыныс жасайды. |
3 | Тұңғыш ғалым- Қаныш Сәтбаев | Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, тәуелдік жалғау туралы түсінікті кеңейту. | Тапсырмаларды бірлесе құру, мақсаттарын айқындау арқылы серіктестерімен әңгімелесу, бірлесе жұмыс істеу. | Жаңа сөздермен танысу, тәуелдік жалғауларын дұрыс жазып, айта білуге үйрету. Топтық жұмыста іс-әрекет жасауға тәрбиелеу. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, оқыту үшін бағалау және оұуды бағалау. | «Миға шабуыл», «Бір айналым сөйлесу», «Авторға сұрақ қою» | Флипчарт, маркер, суреттер, смайлик, бағалау парағы. | — сөйлемнен тәуелдік жалғауларды табуды үйренеді; — диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін еркін жеткізе алады; — топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады. |
4 | Мазмұндама «Алғашқы ғалымдар» | Мазмұндама бірнеше рет оқылады, оқушылармен бірге жоспар құрылып, тақтаға жазылады. | ||||||
5 | Әлкей Марғұлан | Әлкей Марғұлан туралы мәлімет беру. Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, жіктік жалғау туралы түсінікті кеңейту. | Оқушыда когнитивтік ойлауын дамыту. Дербес оқудың мәнін түсініп, бірлесе оқуды қалыптастыру | Әр түрлі дәрежелі сұрақтар арқылы үдеріс сипатына сыни көзқарас қалыптасуына ықпал ету, деңгейлік тапсырмалар орындай отыра өз мақсатын анықтауға жетелеу. | Ой шақыру стратегиясы; формативті бағалау, бір-бірін бағалау; жеке жұмыс, топтық жұмыс; АКТ; диалогты оқыту. | Топқа бөлу «туған күн айларының ретімен», «пікір алмасу», «сұрақ-жауап» | Деңгейлік тапсырмалар көрнекіліктер, кестелер, оқулық. | Қосымша ақпараттардың көмегінің арқасында оқушылардың пәнге деген қызығушылықтары артып танымдық қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмысқа белсенділіктері жоғарлайды. |
ІІ-модуль
«Қазақстан мемлекеті, оның құрылымы»
№ | Сабақтың тақырыбы | Мақсаты | Түйінді идеялар | Міндеті | Модуль | Әдіс—тәсілдер | Ресурстар | Нәтиже |
1 | Қазақстан – тәуелсіз ел | Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшіліктері туралы білімдерін нақтылай отырып, «Ғалымдар» тақырыбы бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни ойлауды дамыту. | Түрлі тапсырмалар орындауда топпен жұмыс істеуге үйрету, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқу үдерісінің тәжірибесіне енгізу. | Жалғаулардың түрлерін және олардың ерекшкліктерін түсіндіру, диалогтық әдісті қолдануды, дұрыс шешім қабылдауды үйрету, топтық, жұптық жұмысты жандандыру, ортада сенімді қарым-қатынас орнату. | «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту мен оқуда ақпараттық – комунникациялық технология» | «Блиц — кездесу» әдісі, диалогтық әңгіме,, рефлексия | Сызба негізінде жалғаулардың түрлері, көрнекті, көркем суреттер. Power Point таныстырылымы | Көңіл күйлері жақсарады. Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін – өзі реттей алады, өздігінен білім алуды үйретеді, өзін және өзгені бағалай алады. |
2 | Мемлекеттік рәміздер | Ә.Бөкейханов туралы білімдерін нақтылай отырып, өтетін тақырып бойынша сөз тіркестері мен сөйлемдерді білу, сыни тұрғыдан ойлауына жағдай туғызу. | Өз бетімен шешім таба білуге үйрету, мотивация және моралды жауапкершілік туғызу, өз көзқарасын білдіріп, сыни пікір айта алу және жазу арқылы қиял дағдысын дамыту. | Бір — бірімен пікірлесу барысында, өзара тұлғалық дағдысын дамыту, ортақ қорытынды шығаруға, өзгенің пікірімен санасуға, бағалай білуге үйрету, эстетикалық талғамын арттыру. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Талантты және дарынды баларды оқыту. Оқытуда АКТ пайдалану. Оқыту үшін бағалай және оқуды бағалау. | «Миға шабуыл», «Топтастыру» | Көрнекті, көркем суреттер. Power Point таныстырылымы | Еркіндік атмосферасы негізінде топтық жұмысқа қалыптаса бастайды. Өзіндік баға беруге талпыныс жасайды. |
3 | Елбасы | Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, тәуелдік жалғау туралы түсінікті кеңейту. | Тапсырмаларды бірлесе құру, мақсаттарын айқындау арқылы серіктестерімен әңгімелесу, бірлесе жұмыс істеу. | Жаңа сөздермен танысу, тәуелдік жалғауларын дұрыс жазып, айта білуге үйрету. Топтық жұмыста іс-әрекет жасауға тәрбиелеу. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, АКТ, оқыту үшін бағалау және оұуды бағалау. | «Миға шабуыл», «Бір айналым сөйлесу», «Авторға сұрақ қою» | Флипчарт, маркер, суреттер, смайлик, бағалау парағы. | — сөйлемнен тәуелдік жалғауларды табуды үйренеді; — диалогтық сөйлесу арқылы өз ой-пікірін еркін жеткізе алады; — топтық жұмыста іс-әрекет жасай алады. |
4 | Қазақстанның облыстары | Оқытудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, Қазақстан облыстары туралы оқушылардың өздерінің меңгеруін ұйымдастыру, оқушыларды өз бетімен ой қорытындыларын жасауға жетелеу. | Түрлі тапсырмалар орындауда топпен жұмыс істеуге үйрету, еркіндік атмосферасын құру, оқытудың жаңа тәсілдерін оқу үдерісінің тәжірибесіне енгізу. | Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып, дербес ізденуге машықтандыру, топтық жұмыста өзара сыйластық қарым қатынасын қалыптастыра отырып, іздемпаздық қабілеттерін арттыру. | Білім беру мен оқудағы жаңа тәсілдер; сыни тұрғыдан ойлау; оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; АКТ қолдану; оқытудағы басқару және көшбасшылық. | Диалогты оқыту (сұрақ қою, топтық әңгіме), сыни ойлау (миға шабуыл, ой жинақтау), INSERT картасы, қалай оқу керектігін үйрену. | Сурет қиындылары, талдау парағы, бағалау парақтары, интерактивті тақта, Power Point таныстырылымы, фломастерлер, желім, стикерлер. | Білімді өзі алуға ұмтылады. Не болғанын білуге қызығады. Өз жауабымен салыстырады. Өз жұмысына түзету енгізеді. |
5 | Қазақстанның экономикалық байланыстары | Оқушылардың дұрыс сөйлеу, сауатты жазу дағдыларын дамыту, жіктік жалғау туралы түсінікті кеңейту. | Оқушыда когнитивтік ойлауын дамыту. Дербес оқудың мәнін түсініп, бірлесе оқуды қалыптастыру | Оқыту әдістері арқылы тапсырмаларды орындата отырып, талдау, жинақтау, салыстыру бойынша логикалық ойларын дамыту. | Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды баларды оқыту. | Топтық жұмысты ұйымдастыру, ынтымақтас -тық атмосфераны қалыптастыру әңгіме-дебат арқылы диалогтық оқыту. | Құрал -жабдықтар, көрнекіліктер, бағалау парақтары, Power Point таныстырылымы | Топтық жұмысты ұйымдастыра алады; оқу техникасын қолдана отырып, жаңа білімді меңгереді, қажетті ақпаратты өзектей алады.Нені оқу керектігін түсіне алады. |
6 | Диктант |