Шешендік өнер
Қазақ тілі
| Сыныбы:11
| ||
Сабақ тақырыбы: | Шешендік өнер | ||
Жалпы мақсат: | Шешендік сөз туралы түсінік бере отырып ,сабаққа деген қызығушылығын арттыру,негізгі мәселелерге көңіл бөлуге үйрету; ә) Сауаттылыққа баулу,алған білімі негізінде шығармашылық қабілетін дамыт б) Оқушылардың бойына әдептілік,инабаттылық,адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру. АКТ-ны тиімді пайдалану | ||
Сілтеме: | 1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 98-104 б. 2. Қазақ тілін оқыту әдістемесі 3. 11-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы бет 4. Портал материалдары | ||
Оқу нәтижесі: | Шешендік өнердің қыр сырын білуі,сөз мәдениетін ұғына білуі, АКТ пайдалана алуы | ||
Негізгі идеялар: | Шешендік өнерге баулу | ||
Сабақта қолданылатын материалдар: | интерактивті такта,флипчарт,оқулық, | ||
Оқыту әдістері: | Жаңа әдістер: сұрақ- жауап, диалог. АКТ, СТО Бағалау | Жеке, жұптық, топтық жұмыс
Түртіп алу,екі жақты күнделік, | |
Дерек көздері: | Шешендік өнер тақырыбына арналған материалдар: 1. Шешендік сөздер 2. Қазақ тілінен оқушы анықтамалығы 188 бет 3. Википедия ашық энциклопедиясы | ||
Тапсырмалар: | сұрақтарға жауап беру, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс,рефлексия жасау | ||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (3 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
«Қара жорға » биін билету арқылы сыныпта психоло-гиялық ахуалды қалыптастыру | Ортаға шығып «Қара жорға» биін билеу арқылы көңіл күйлерін көтеру | |||||
ІІ. ІО сыныпта өткенді қайталау | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
BLUB TREE-ді қолдана отырып ІО сыныпта не үйренгендерін білу | қағаз бетіне түсіру және талдау | |||||
ІІІ. Жаңа тақырып (10 мин) 8.38-8.48 | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
Power Point таныстырылымы арқылы сабақты түсіндіру «Сөз мәдениеті және шешендік өнер» | Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтау | |||||
Қызығушылықты ояту(10 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
Диалогқа түсу /сыныпқа сұрақ қою/ Шешендік өнер дегеніміз не? Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінеміз? Монолог,диалог,полилог деген ұғымдарды даралап көрсету. Оқулықтағы 2 жаттығуды дәптерге орындату «Шешеннің сөзі — шамшырақ» атты ойтолғау жаздыру | Диалогқа түсіп,сұрақтарға жауап беру
Оқулықтағы жаттығуды орындау
Ойтолғау жазу | |||||
IV.Қорытындылау (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
Бір біріне сұрақ қойдыру арқылы өздеріне бағалату | Өзін-өзі критериалды бағалау | |||||
V. Үйге тапсырма беру (2 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
«Шешен тіл шешер сан істі» тақырыбына шығарма жазып келу. | Үй тапсырмасын білу, түртіп алу | |||||
VI. Бағалау (5 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
Формативті бағалау | Өзін өзі бағалау | |||||
VII. Рефлексия(3 м | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | ||||
Екі жақты күнделік жүргізу | Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделік арқылы жеткізу
| |||||