11- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары
11- сынып. Қазақ тілі пәні бойынша орта мерзімді сабақ жоспары Ж.Д.Сарсенбаева
(Аптасына – 2 сағат, барлығы – 68 сағат)
І тоқсан -27 сағат
Өтілу мерзімі | Сағат саны | Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты
| Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Оқып үйрену барысындағы бағалау | Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
І Сөз мәдениеті және шешендік өнер (3 сағат) І тоқсан -27 сағат / 2-диктант/ | |||||||
| 1
| Кіріспе бөлім Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамыту, сауаттылыққа баулу. Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік беру. | — Тіл туралы айтылған ұлы тұлғалардың даналық сөздерін ұғынады; -Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады; -Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; -Ойын нақты жеткізе алады; -Өзін-өзі реттейді; -Көшбасшы бола алады; -Өзін-өзі бағалайды;
| -Ассоциация әдісі; топтастыру; -өзара оқыту; -ББҮ; Блум өлшемдеріне сай сұрақтар қою, -Өзара бағалау; -өзін-өзі бағалау; — сұрақ-жауап; — зерттеушілік әңгіме; — топтық әңгіме;
| Дарынды, қабілеті төмен оқушыларға деңгейлік тапсырмалар;
| Өлшемдер: Деңгейлік тапсырманы орындау мүмкіндігі. Сыни тұрғыдан ойлау.Блум өлшемдері арқылы бағалау. Блум таксономиясына сай бағаланады. Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы, көшбасшылығы бағаланады.
| Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер |
1 | Сөз мәдениеті және шешендік өнер. Сөз мәдениеті және шешендік өнер туралы түсініктерін қалыптастыру. Шешендік сөздің сөйлеушілер санына қарай бөліну түрлерімен таныстыру. | -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді. -Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;
| Блум таксономиясы; СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; | Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру, АКТ | Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Сөз мәдениеті мен шешендік өнер тақырыптарына жаттығу жұмыстарын орындату. Жаттығу жұмыстарын орындау арқылы тақырыпты тереңірек түсіне білуг Күнделікті өмірінде қолдана білу. | -Ізденімпаздығы мен АКТ пайдалану құзіреті артады. -Шығармашылық тапсырмаларды орындауда сөздік қоры дамиды.
| Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар. Шығармашылық жұмыс. Постермен жұмыс Рөлдік ойын. | Шығарма жазу. Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау. | Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы;
| Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
ІІ Шешендік сөздің тарихы (7 сағат) | |||||||
1 | Шешендік-жалпы адамзаттық құндылық. Адамзаттық құндылығымыздың бірі-шешендікте екендігін жас ұрпақтың бойына сіңіре білу.
| -Мәтіннің мазмұнын түсініп талдайды, алған білімдерін өмірмен байланысты-рады. -Постермен жұмыстанады,бірін бірі бағалайды. | Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту, Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. | АКТ-мен жұмыс, Тест тапсырмалары, постер қорғау | Формативті, критериал-
ды бағалау,
жиынтық | Қазақ тілі. 11 сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Ежелгі Грекия мен Ежелгі Римдегі шешендіктану арналары. Ежелгі Грекия мен Римдегі шешендіктің бастау арналары екендігін түсіндіру, жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білімдерін толықтыру.
| -Мәтінді түсінеді, -мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді -Оқушы- ның сыни ойлауын дамытады. -көшбасшы айқындалады | СТО; диалог, жеке жұмыс,топпен жұмыс; | Ой толғау жазу. Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. Постер құрау | Сұраққа жауаптарын бағалау, оқушылардың өз ойларын бағалау, дарынды балалардың жауабын бағалау, топтың лидерін бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Ресейдегі шешендіктанудың дамуы. Ресейдегі шешендіктің даму барысы туралы түсінік қалыптасады. | — Сұрақтарға нақты жауап береді. — Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. | Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу, әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану), сөздікпен жұмыс,венн диаграмма, кубизм | АКТ,тест тапсырмалары, Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру | Топ жетекшілері оқушыларды бағалайды, Дарынды оқушылардың шығармашылығы бағаланады, жоғары мәртебелі сұрақтарға сыни тұрғыдан ойланып, жауап бергені бағаланады. | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Ұлттық шешендіктанудың алғашқы бастаулары | -Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды; — -Мәтіндермен танысып талдап, қорытынды шығара алады. | Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату | Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары | Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Қазақ шешендіктану ғылымы; қалыптасуы мен дамуы | — Сұрақтарға нақты жауап береді, -ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |||
1 | Диктант. Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру. | -Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | Сұрақ-жауап, диалог, салыстыру, жеке, жұптық, топтық | Мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар дайындау. | Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
ІІ Шешендік сөздің табиғаты 18 | |||||||
1 | Шешендік сөзге қойылатын талаптар. Шешенге қойылатын талаптармен танысып,білім деңгейі артады. | Дәптермен жұмыстанады; Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Оқушының сыни ойлауы дамиды; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Көшбасшылығы айқындалады
| Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; | Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру | Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Шешендік сөзге қойылатын талаптарға байланысты жаттығу жұмыстарын орындату. Жаттығу жұмыстарын орындату арқылы білім-біліктілігін арттыру. | -Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтар қойып үйренеді -рөлдік ойындар орындайды, -көшбасшы айқындалады. Дәптермен жұмыстанады;
| Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату | АКТ, постер қорғау,деңгейлік тапсырмалар. | Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
2 | Шешендік сөздің сазы. Шешендік сөздің бүкіл мән-маңызын танытатын ең басты құрал-сөз екендігін ұғындыру | Дәптермен жұмыс жасайды. Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Оқушының сыни ойлауы дамиды; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Көшбасшылығы айқындалады
| Кубизм, түртіп алу, сыни ойлау, топтық, жеке, жұптық жұмыс, салыстыру, ажырату | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | ||
1 | Бақылау диктанты, Қатемен жұмыс Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру. | Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; | Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру | Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Шешендік сөздің көріктеуіш құралдары. Шешендік сөздің көріктегіш құралдары туралы түсінігін қалыптастыру. | Дәптермен жұмыстанады; Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Оқушының сыни ойлауы дамиды; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Көшбасшылығы айқындалады Тірек сызбаларды түсіндіреді | Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; | Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Шешендік сөздің тектері мен түрлері. Шешендік сөздің тектері мен түрлерінің ерекшелігіне назар аударту. | Сұрақтарға нақты жауап береді, -ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. | Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; | Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру | Формативті (смайликтер арқылы бағалау),
жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Шешендік сөзге байланысты өткенді қайталау Шешендік сөзге қатысымды сапаларын қайталау барысында ескертіп өту,білім деңгейін арттыру. | Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;
| Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; | Әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
1 | Сынақ тапсырмасы Жалпы өткен тарауларды қайталап,білім деңгейлерін тексеру | — Сұрақтарға нақты жауап береді. Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. | Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер |
ІІ тоқсан — 14 сағат 2-диктант
Өтілу мерзімі | Сағат саны | Тарау/сабақ тақырыбы, мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Оқып үйрену барысындағы бағалау | Негізгі дерек көздер, құрал-жабдықтар | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
1 | Әлеуметтік-тұрмыстық шешендік сөз. Әлеуметтік –тұрмыстық шешендік сөздің ерекшелігі туралы түсінігін қалыптастыру. Оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру. | -Өткен тақырыппен байланыстырады; -Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады; -Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады;
| Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; | Деңгейлік тапсырмалар. Дарынды оқушыларға сурет арқылы. Ережесіне сүйене отырып, ойтолғау жазу. Білімі төмен оқушыларға мәтіннен әлеуметтік-тұрмыстық шешендік сөзге байланысты тапсырмаларды орындату. | Жеке оқушылар бағалаланады, Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен жұмысы бағаланады; Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,; деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | ||
1 | Әлеуметтік –саяси шешендік сөз Оқушыларға өзбетіндік жұмыстар бере отырып тақырыпты талқылау, және топ бойынша жұмыстандыру, мәселені шешуге ынталандыру. | -АКТ-мен жұмыстана алады. Дәптермен жұмыстанады; Мәртебесі төмен және жоғары сұрақтарды қойып үйренеді; Оқушының сыни ойлауы дамиды; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды; Көшбасшылығы айқындалады Тірек сызбаларды түсіндіреді | Топтастыру Жұптық, жеке жұмыс Диалогтық оқыту зерттеушілік әнгіме АКТны пайдалану, интерактивті тақта, СТО технология блум сұрақтары | Дарынды оқушыларға тақырыпқа сай диалог құру. Білімі төмен оқушыларға сұрақтар қою. ия, жоқ жауаптары арқылы бағалау | Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | ||
1 | Диктант . Қатемен жұмыс түрлері Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру. | Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | Топтық, Диалогтық оқыту АКТны пайдалану СТО технология | Мәтінмен, АКТ, тест, деңгейлік тапсырмалар, Сөзжұмбақ. | Формативті, критериал-
ды бағалау,
жиынтық | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | ||
1 | Академиялық шешендік сөз. Академиялық шешендік сөздің өзіндік ерекшелігімен таныстыру.Шебер сөйлеуге дағдылау. | Топта еркін жұмыстана алады; -Тақырыптан ереже шығара алады. -Сыни ойлауы қалыптасады; -Сөйлем талдауға үйренеді;
| Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | ||||
1 | Соттағы шешендік сөз. Соттағы шешендік сөздің түрлерімен таныстырып,ерекшелігін ескерту. | Өткен тақырыппен байланыстырады; -Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады; -Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады; | Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; | Деңгейлік тапсырмалар. Дарынды оқушыларға ізденуге тапсырмалар беру. Білімі төмен оқушыларға мәтіннен соттағы шешендікке байланысты тапсырмалар беру. | Жеке оқушылар бағалаланады, Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен жұмысы бағаланады; Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,; деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады | . Бағалау парағы, флипчарттар, маркер | ||
1 | Діни (Уағыз)шешендік. Діни (Уағыз) шешендіктің моральмен, жалпыадамзаттық құндылықтармен бацланысты болуы,оның тағылымдық,ізгілік негіздерімен таныстыру. | -Топта еркін жұмыстана алады; -Тақырыптан ереже шығара алады. -Сыни ойлауы қалыптасады; -Сөйлем талдауға үйренеді; | Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту, Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. | Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары | Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | ||
2 | Шешенге қойылатын талаптар. Шешен шебер сөйлеумен ғана емес, әсерлі, мәнерлі жеткізе білу қабілетімен де ,әдепті мінезімен де ерекшелену керектігін түсіндіру. | *өз ойларын еркін айтады *. Сұрақтарға жауап береді, * ізденеді *пәнаралық байланыс жасайды *тапсырмалар орындау кезінде көшбасшы бала байқалады -Сыни ойлауы қалыптасады; -Сөйлем талдауға үйренеді; Оқушы шығармашылығы, ізденісі дамиды;
| Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту, Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. | Топпен ереже шығару; Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; мәртебесі жоғары, төмен сұрақтар; мақал-мәтел, ойтолғау жазу, АКТ, тест тапсырмалары | Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | ||
1 | Шешеннің өзін ұстау әдебі мен мәдениеті. Шешенің мәдениеті тыңдаушы ортаны ерекшелігін ескеруден және соған қарай өзін бейімдеуден анық көрінетіндігін түсіндіру. | -Шешендік сөзге байланысты берілген тапсырмаларды орындай алады; -Топта еркін жұмыстана алады; -Тақырыптан ереже шығара алады. | Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап; Диалогтық оқыту, | Дәптермен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. | Диалогтық әңгіме, деңгейлік тапсырмалар; Жоғары мәртебелі сұрақтар, мақал-мәтелдер, постер құру ы | Жұпта «өзін-өзі бағалау» стратегиясы; Екі жұлдыз, бір ұсыныс; | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |
Шешендікке машықтану жолдары 18 сағат |
1 | Бақылау диктанты.
Тақырыптары бойынша оқушылардың алған білімдерін анықтау үшін бақылау жұмысты ұйымдастыру | Қажеттілікті жүзеге асырады, алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді | Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; жауапты толықтыру; зерттеушілік әнгіме; топта пікір алмасу | Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Диктанттар жинағы. | ||
1 | Шешендік сөздің риторкалық канондары. Жұрт алдында сөйлеуде идеяның тууынан бастап,оның жүзеге асырылуының соңғы нүктесіне дейінгі аралықты қамтитын әрекеттер бес бөлімге тармақталатындығы туралы түсінігін қалыптастыру. | -Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады; -Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады; | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер
| ||||
1 | Шешендік сөздің риторкалық канондары туралы жаттығу жұмыстарын орындату.
Материалдарға шолу жасау, оқушылардың жеке, топтық жұмыстары арқылы бұрынғы білімдерін кеңейту, өзіндік баға беруін қалыптастыру | Өткен тақырыппен байланыстырады; -Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады; -Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады; | Топтық, жеке жұмыс; Диалогтық оқудағы диалогтік әңгіме; сұрақ- жауап; зерттеушілік әнгіме; Ассоциация әдісі; Топтастыру; өзара оқыту; ББҮ; | Деңгейлік тапсырмалар. Дарынды оқушыларға ойтолғау жазу. Үлгерімі төмен оқушыларға мәтіннен шешендік сөздерді жазу. | Жеке оқушылар бағалаланады, Топтық жұмыс барысында орындалған тапсырмаларды постермен жұмысы бағаланады; Дарынды оқушылардың шығармашылығы, ізденісі, деңгейлік тапсырмаларды орындауы бағаланады,; деңгейлік «С» тобының тапсырмаларының қорытындысы бойынша бағаланады | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | ||
1 | Сынақ тапсырмасы. Шешендік сөздерге байланысты сынақ тапсырмаларын алып,оқушылардың білім деңгейін арттыру. | — Сұрақтарға нақты жауап береді. Ынтымақтастықта жұмыс істейді, оқиды, түсінеді, ізденеді, талдайды, орындайды, бағалайды. | Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар) | Оқушылардың алған білімдерін тексеру, жиынтық бағалау | Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер | |||
1 | Тоқсандық қайталау. Жалпы өткен тарауларды қайталап,білім деңгейлерін тексеру. | Өткен тақырыппен байланыстырады; -Оқушының жеке ой- пікірінің құндылығы артады; -Ақпараттарды қабылдайды, талқылайды, сабақта қолдана алады; | Топтық, жеке жұмыс,диалогтік оқыту(зерттеу, әңгімелесу), АКТны қолдану(active pen арқылы жұмыстану), сөздікпен жұмыс,венн диаграмма,
| Тест тапсырмалары, әртүрлі тақырыпқа берілген топшамалар, постер қорғау, мақал-мәтелдер.(шығарма-шылық жұмыстар | 1.Сөйлемнің әдемі сапталуы бойынша бағалау 2.Жұптық бағалау 3.Жауап алу үдерісін бағалау | , Қазақ тілі. сынып, Авторы:Ж.Даулетбекова Қ.Рай,Ш.Есмағанбетова Алматы «Мектеп» баспасы,2007. дидактикалық материалдар, кестелер мен сызбалар. флипчарттар, маркерлер |